مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هر آنچه که باید در مورد گوشت چرخ کرده بدانید!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نکات مهم در مورد گوشت چرخ کرده

گوشت قرمز، یکی از مغذی ترین و مفیدترین غذاها و یکی از بهترین منابع برای به دست آوردن آن است پروتئین تقریبا هفته ای 2-3 بار سر سفره خانواده های ایرانی هست. بد نیست بدانید که بهترین مکان برای نگهداری گوشت قرمز تازه و داغ تا ۷۲ ساعت در یخچال با دمای حدود ۴ درجه سانتیگراد بالای صفر است. اما اگر بخواهید بیشتر از 72 ساعت نگه دارید باید آن را در فریزر با دمای حدود 18- درجه سانتیگراد قرار دهید.

با این قطعه تشویقی به روز باشید نکات مهم در مورد گوشت چرخ کرده آن ها ملاقات می کنند.

گوشت چرخکرده

گوشت چرخکرده

گوشت قرمز بدون چربیاگر در شرایط و دمای مناسب نگهداری شود تا یک سال قابل مصرف است اما اگر گوشتی که می خورید چربی داشته باشد به دلیل اکسیده شدن چربی در اثر تماس نزدیکی به هوا، تغییر ذائقه و گاهی اوقات رنگ همچنین ماندگاری کوتاه تری می دهد.برای کسب اطلاعات بیشتر به دامپزشک و بهداشت غذا مراجعه کردیم نگهداری صحیح و اصولی گوشت قرمز آن ها ملاقات می کنند. با معرفی گوشت چرخ کرده بسته بندی شده پخت و پز را آسانتر و سریعتر از قبل کرده است و بر این اساس افراد زیادی از خرید این محصول استقبال می کنند.

با توجه به تقاضا و اهمیت روزافزون سلامت و بهداشت این محصول بر آن شدیم تا دانش و آگاهی خانواده ها را در مورد گوشت چرخ کرده افزایش دهیم.گوشت چرخ کرده بسته بندی شده اغلب از گوشت درجه دو و سه تهیه می شود و با مقداری چربی حیوانی مخلوط می شود. گوشت درجه دو و سه شامل گوشت های خورشتی مانند خورش یا گوشت معروف به خورش می باشد که گوشت چرخ کرده در صنعت ارزیابی خاصی از میزان چربی مصرفی ندارد و می توان در گوشت چرخ کرده ای که بافت آن سفید رنگ است از چربی استفاده کرد. ، بیشتر از.

بیشتر بخوانید  سندروم پلی کیستیک چیست؟ علائم و درمان پلی کیستیک تخمدان کدامند؟

گوشت چرخ کرده که حاوی بیشترین مقدار چربی حیوانی است، کمترین زمان ماندگاری را در دمای یخچال دارد، زیرا به دلیل اکسید شدن چربی گوشت در هوا، به سرعت تغییر طعم و گاهی رنگ، کیفیت و قابلیت استفاده را از دست می دهد. ندول ها یا غدد لنفاوی با گوشت و چربی در گوشت چرخ کرده، اما آسیاب مخلوط و احشایی مانند به عنوان مثال. طحال، پانکراس یا غدد پستانی در امتداد گوشت تقلب محسوب می شود.

رنگ قرمز پررنگ برخی از انواع گوشت چرخ کرده بسته بندی شده اغلب نتیجه مصرف بیش از حد گوشت است. اما کلاهبرداری هایی مانند افزودن پودر خون و رنگ یا نیتریت سدیم برای ارتقای طراوت و سلامت گوشت می تواند توسط برخی شرکت های غیرمتعهد انجام شود و کیفیت و ارزش غذایی آن در بالاترین سطح باقی بماند. گوشت چرخ کرده نسبت به گوشت بدون چربی فساد پذیری بالاتری دارد.

برای آب کردن گوشت چرخ کرده منجمد از قرار دادن آن در آب داغ راکد خودداری کنید زیرا بدون خون و مغذی است.
بهترین روش برای یخ زدایی گوشت چرخ کرده این است که آن را مستقیماً در شرپا قرار دهید و سپس غذا را بپزید. استفاده از پیاز و سیب زمینی برای چرخ کردن گوشت بیش از دو یا سه روز می تواند قوام گوشت را از بین ببرد و آن را لیز کند. .

افزودن مواد نگهدارنده برای افزایش ماندگاری گوشت طبق قانون مجاز نیست و معمولاً گوشت چرخ کرده در یخچال به مدت سه روز و در فریزر بسته به میزان چربی گوشت معمولاً سه ماه در دمای 18- می باشد. درجه. درجه سانتیگراد
هنگام تهیه گوشت چرخ کرده دقت کنید که خون در آن نباشد زیرا احتمال استفاده از گوشت منجمد یا روش های نامناسب نگهداری وجود دارد.

بیشتر بخوانید  معرفی چاکراهای بدن و نحوه فعال کردن هر کدام

اگر از قصابی خرید می کنید به قصابی هایی که دستشان بریده و زخمی شده و با دستان آسیب دیده بدون دستکش کار می کنند، نروید. انتقال را تا زمان بهبود کامل زخم قرار دهید
آلوده است. دقت کنید که قصابی ها، چاقوها، چرخ گوشت ها و تخته های مورد استفاده قصابی ها عاری از هرگونه آلودگی و کثیفی باشند، باید سفید و بدون بو باشند. تغییر رنگ چربی و بوی بد دهان از علائم اکسیداسیون و فساد چربی است.

نکات مهم در مورد گوشت چرخ کرده

مهم ترین توصیه این است که حتما تاریخ قرار دادن گوشت را در فریزر با ماژیک مناسب روی بسته بندی آن بنویسید و گوشتی را که قبلا در فریزر گذاشته اید بخورید تا همیشه مرغوب ترین گوشت را در دسترس داشته باشید. در ضمن بهتر است از باز و بسته شدن بیش از حد فریزر خودداری کنید تا دما و رطوبت موجود در آن مدام تغییر نکند و مشکلی برای گوشت قرمز شما ایجاد نشود. ضمناً گوشت تازه را باید در مکان های مناسب برای نگهداری گوشت در یخچال قرار داد تا خون روی مواد غذایی دیگر نریزد و هرگونه آلودگی گوشت خام به سایر غذاها نفوذ نکند. در آخر باید بگویم که اگر تمام شرایط نگهداری گوشت به درستی رعایت شود، مشکلی از نظر تجزیه پروتئین یا سایر مواد مغذی این ماده غذایی وجود نخواهد داشت.

نکات مهم در مورد گوشت چرخ کرده

لطفا اگر سوال یا راهنمایی برای مقاله دارید نکات مهم در مورد گوشت چرخ کرده

این را در نظر داشته باشید، آن را با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید  علائم التهاب لگن و درمان این عارضه خطرناک !

یک مجله اینترنتی دلگرم کننده

مرجان امینی

منبع: جام جم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *