هرگز در سینک ظرف‌شویی وایتکس نریزید



آنچه دیگران می خوانند:


Vitek را در سینک نریزید

باریک این یک ماده ضد عفونی کننده است که در اکثر خانه های ما یافت می شود. گاهی برخی لوله کش ها می گویند که لوله را ضد عفونی می کنند و بوی بد فاضلاب را از بین می برند باریک برای استفاده. باریک اولین گزینه تمیز کردن ما سینک است. درست است که باعث درخشش سینک می شود اما ایراداتی هم دارد.

هرگز ویتک را در زهکشی نریزید زیرا باعث ایجاد مشکل در لوله ها می شود، به خصوص اگر لوله ها پلاستیکی باشند. هنگامی که محلول سفید کننده را در زهکشی می ریزید، بیشتر آن در زهکشی پایین می رود، اما مقداری در لوله باقی می ماند تا زمانی که سینک را دوباره شستشو دهید. اگر بعد از ویتک از مایع ضد عفونی کننده دیگری استفاده کنید، می تواند با مواد شیمیایی مانند آمونیاک ترکیب شود و بخارات سمی ایجاد کند.

این بخارات از طریق خط لوله به گردش در می آیند و می توانند از لوله خارج شوند. در نتیجه بخارات سمی از دریچه ها خارج شده و در هوای خانه پخش می شود. حتی مقدار کمی از این بخارات برای کودکان و سالمندان خطرناک است.

چگونه لوله های ماشین ظرفشویی را ضد عفونی کنیم؟

پاک کننده های تخلیه معمولا حاوی سود سوزآور هستند، اما نیازی نیست که آن را در سینک بریزید. می توانید از ترکیب سرکه و جوش شیرین استفاده کنید. نصف فنجان جوش شیرین را داخل سینک بریزید. سینک ظرفشویی را تا نصف با آب و سرکه پر کنید. این ترکیب دی اکسید کربن و کف آزاد می کند. صبر کنید تا کف ته نشین شود، سپس نصف گالن آب جوش را داخل سینک بریزید و بشویید. همچنین می توانید از پراکسید هیدروژن، سرکه، جوش شیرین، روغن درخت چای یا آب لیمو برای تمیز کردن و درخشندگی سینک خود استفاده کنید. هر یک از این مواد به تمیز کردن سینک ها و لوله ها کمک می کند.

بیشتر بخوانید  فرصت عدم اعمال کسوف در مشهد در این هفته

سعی کنید از پاک کننده های طبیعی برای تمیز کردن سطوح استفاده کنید. استفاده بیش از حد از سفید کننده می تواند به ریه های شما آسیب برساند و برای سلامت اعضای خانواده مضر است.


دیدگاهتان را بنویسید