مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هرگز خودسرانه رژیم نگیرید | عوارض رژیم خودسرانه

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: ناصر رضایی پور درباره رژیم غذایی گفت: مصرف مداوم سالاد کاهو و سالاد خیار گوجه فرنگی برای کاهش وزن باعث افزایش رطوبت بدن می شود و به جای کاهش وزن بیشتر باعث بیماری های دستگاه گوارش، کبد، رحم، پوست و مو و … می شود. .

وی تاکید کرد: بسیاری برای کاهش وزن بدون توجه به خلق و خو، نیاز به تنظیم فعالیت های ورزشی و… از رژیم های غذایی کم کالری مانند سالاد یا نوشیدن آب استفاده می کنند. چنین افرادی در ابتدا وزن بدنشان به سرعت کاهش می یابد، اما خیلی سریع به جایی می رسند که وزنشان ثابت می ماند و تغییر نمی کند.

این متخصص طب ایرانی گفت: مصرف مداوم خیار، کاهو، گوجه فرنگی و سایر غذاهای سرد با ادویه ترش باعث کاهش حرارت و افزایش دمای بدن می شود و در دراز مدت باعث نارسایی تغذیه ای، افزایش وزن و چاقی مجدد می شود.

رضایی پور افزود: متأسفانه امروزه با افراد زیادی مواجه می شویم که ممکن است بدون توجه به مزاج، با رژیم غذایی چربی بدن خود را از دست داده باشند، اما در سایر اندام ها آسیب دیده باشند. کبد چرب، ریزش مو، مشکلات رحمی، افزایش چربی خون، ضعف جسمی و روحی و … ناشی از مصرف مداوم و زیاد غذاهای سرد می باشد. بسیاری از این افراد که با رعایت یک رژیم غذایی کم کالری و بدون توجه به ماهیت بدن و سایر شرایط جسمی، روحی، سنی، اقلیمی و … وزن خود را کاهش می دهند، پس از مدتی چاقی مجدداً برمی گردد و حتی ممکن است چاق تر از قبل شوند. قبل از.

بیشتر بخوانید  تحویل این خودرو داد مشتریان را درآورد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *