مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هرمزگان در خط زلزله; زلزله های پی در پی باعث وحشت مردم شده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در حالی که زمین لرزه های متوالی غرب هرمزگان باعث نگرانی شدید اهالی این منطقه شد اما مسئولان اعلام کردند تاکنون خسارتی نداشته است.

همانطور که گفته می شود زمین لرزه از دیروز آغاز شد اما صبح امروز در چارک با شدت 4.4 دهم درجه شروع شد و به 4.5 رسید و مردم به سرعت از خانه های خود بیرون ریختند و نگران ادامه این وضعیت بودند زیرا خاطره زلزله سال گذشته بود. با فین که 6.4 و 6.3 در مقیاس ریشتر بود مرتبط است.

اگرچه اکثر این زمین لرزه ها در عمق 9 تا 16 کیلومتری زمین رخ داده و به دلیل نزدیکی دریا به آب رخ داده است، اما خود زلزله از خسارات جبران ناپذیری برای مردم و زمانی که زلزله مانند زلزله اخیر رخ می دهد، ترسناک و نگران کننده است. آنها بیشتر نگران ادامه آن هستند.

اکثر مردم پس از زلزله خانه های خود را ترک می کنند و جرات ورود به خانه را ندارند زیرا احساس می کنند به دلیل زلزله های متوالی امکان وقوع زلزله بزرگ وجود دارد، بنابراین امروز به پارک ها و محوطه های بیرونی می رویم.شهر و ساختمان ها تغییر کرده است.

وضعیت منطقه زلزله زده غرب هرمزگان در حال بررسی است
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: نیروهای این جمعیت در حال بررسی شرایط منطقه زلزله زده غرب این استان هستند.
علیرضا مظفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمین لرزه ای به بزرگی پنج و دو دهم ریشتر در ساعت 10 و 36 دقیقه و پنج ثانیه، زمین لرزه دیگری به بزرگی چهار و پنج دهم ریشتر در ساعت 10 و 25 دقیقه در منطقه بندر چارک رخ داد. امروز ساعت 10:29 ساعت 20 زمین لرزه ای به بزرگی چهار و چهار دهم در محدوده بندر چارک رخ داد.
وی ادامه داد: همچنین زمین لرزه دیگری به بزرگی 4 و 2 دهم ریشتر در ساعت 10 و 45 دقیقه و 42 ثانیه در محدوده بندر کارک رخ داد.
وی افزود: پس از پایان بررسی ها می توان در مورد وقوع یا عدم خسارت احتمالی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید  درگیری سارقان مسلح با پلیس در دزفول / جزئیات
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *