مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هدیه میلیاردی مادرزن مهدی قائدی به دامادش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

مهدی قائدی عکس جدیدی در کنار همسرش در فضای مجازی منتشر کرد. به تازگی عکسی از مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی در فضای مجازی منتشر شده است.

مهدی قائدی نهم بهمن ماه سال 96 در حین رفتن به بوشهر برای انجام امور مربوط به دانشگاه خود بر اثر سانحه رانندگی مجروح و به بیمارستانی در خلیج فارس منتقل شد. وی به همراه چند تن از دوستانش در مسیر بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی سوار بر خودرو در حال رانندگی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی بوشهر واژگون شد و در نتیجه سرنشینان از جمله سه پسر و یک دختر به شدت مجروح شدند. یک نفر بر اثر تصادف جان باخت.

مهدی قائدی

مهدی قائدی (زاده ۱۴ آذر ۱۳۷۷ در بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای شماره ۲۵ لیگ برتر خلیج فارس در باشگاه فوتبال استقلال تهران بازی می‌کند.

او فوتبال خود را از تیم های اصلی ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل 96-1395 به تیم اصلی این باشگاه بپیوندد. او در اولین فصل حضورش موفق شد 10 گل برای تیمش به ثمر برساند و عنوان پدیده لیگ اول را در آن سال به دست آورد.

مهدی قائدی

تصادف شدید مهدی قائدی

مهدی قائدی نهم بهمن ماه سال 96 در حین رفتن به بوشهر برای انجام امور مربوط به دانشگاه خود بر اثر سانحه رانندگی مجروح و به بیمارستانی در خلیج فارس منتقل شد. وی به همراه چند تن از دوستانش در مسیر بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی سوار بر خودرو در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون شد.

بیشتر بخوانید  فوری؛ سامانه یکپارچه خودرو باز شد/ فقط این افراد امکان تغییر خودرو دارند

گفتگو با مهدی قائدی

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی بازیکن بوشهری

* نگران نیستی که شانس کمی برای درخشش در این تیم پرستاره داشته باشی؟

مهدی قائدی: نگران شدی؟ نه، من افتخار می کنم که یکی از بهترین و پر ستاره ترین تیم های تاریخ باشگاه استقلال هستم و لطف خدا این فرصت را به من داده است که در این مقطع زمانی به این تیم بزرگ ملحق شوم. در این تیم برای هر اتفاق و تجربه ای آماده شده ام و فقط متذکر می شوم که اگر لازم باشد برای استقلال داخل دروازه می ایستم (خنده).

مهدی قائدی

بیوگرافی مهدی گدی

* یعنی مهدی رحمتی را روی نیمکت نشاندید؟

نه، اما اگر قرار باشد دروازه بان شوم، با خود آقامهدی خداحافظی می کنم و با اجازه او بازی می کنم (می خندد).

* ماجرای تیم امید چون قبل از شروع مسابقات محروم بودی برایت دردسرساز شد؟

مهدی قائدی: جمله عجیبی است که تا صبح که شنیدم نخوابیدم. در این مورد ما بازیکنان کمترین گناه را داشتیم، زیرا مطمئن باشید اگر اجازه می‌دادیم بدون شک سعی می‌کردیم پیراهن مقدس ایران را بپوشیم، اما … بیا. تنها حرف من این است که ماجراجویی دود تیم امید به چشم بازیکنان به خصوص جوانانی که انگیزه درخشش در لیگ کوهستان را دارند نرود.

* ماجرای کوچ خانواده شما به تهران هم سر و صدای زیادی به پا کرد و خبر رسید که باید در هتل زندگی کنید؟

در حال حاضر در هتل زندگی می کنم اما به دنبال مسکنی هستم که بتوانم خانواده ام را به تهران بیاورم و شک ندارم که تا چند روز دیگر به این هدف خواهم رسید زیرا نمی توانم از پدر و مادرم دور باشم. به خصوص مادرم که می دانم هفته هاست چمدان هایش را می بندد تا به تهران برود و پیش من باشد. متاسفم که برخی ناخودآگاه و ناآگاهانه چنین اخباری را منتشر می کنند.

بیشتر بخوانید  ایا فردا مدارس البرز کرج تعطیل است شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

این بازیکن چون با حسین ماهینی و مهدی طارمی بازیکنان بوشهری تیم پرسپولیس همشهری است، با خریدهای جدید پرسپولیس (گودوین منشا – شویا کلیل زاده – سیامک نعمتی – بشار رسن) فکر می کرد پرسپولیسی می شود. -).

قائدی که جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر استقلال است، بدون استرس در ورزشگاه آزادی سرکار رفت و به گونه ای در زمین حاضر شد که هیچکس فکرش را نمی کرد او تنها 18 سال دارد. باشوی استقلال با حرکتی که از میانه میدان در دقیقه 71 شروع شد، با مجسم درگی کاپیتان استقلال خوزستان فاصله چند متری را در پیست ایجاد کرد و سپس بین دو مدافع حریف شکست خورد و همه را به یاد نیمار انداخت. حرکات مخرب

اما با وجود حرکات فنی، ارسال کوتاه قائدی در دقیقه 72 که بعد از مدافع استقلال خوزستان مقابل پای جابر انصاری روی تیرک دوم افتاد و در مرداد ماه توسط این بازیکن ضربه خورد، نشان داد که او با چشمانش فوتبال بازی می کند. و او می تواند پاس های طلایی بدهد که منجر به گل می شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *