هدیه شوکه کننده برای زن کرمانشاهی که ۴ قلو به دنیا آورد



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه امروز با حضور در بیمارستان حضرت معصومه (س) به مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه دستور داد تا در اسرع وقت اقدامات لازم را برای تامین آپارتمان رایگان این خانواده بزرگ انجام دهند. .

استاندار کرمانشاه همچنین به مدیرکل بهزیستی استان دستور داد تا از تهیه شیرخشک و پوشک رایگان برای چهار قلوها اطمینان حاصل شود.

امیری مقدم در پاسخ به درخواست پدر چهار فرزند مبنی بر هزینه دسترسی به پزشک، از مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه نیز خواست تا به پزشک اجازه ویزیت رایگان در منزل این چهار نفر را بدهد.

وی در مدت حضور خود در این بیمارستان به کادر درمانی به ویژه پرستاران گفت که خدا خیر کرده و دستور داد زحمات این ایام مراقبت های ویژه با حقوق آخر ماه جبران شود.

یکی از نتایج بازدید استاندار از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان حضرت معصومه (س) درمان رایگان کلیه نوزادان بستری شده در بخش ویژه بود.

حجتی پور مدیر تامین اجتماعی استان کرمانشاه در این بازدید گفت: با حضور استاندار کرمانشاه در بیمارستان حضرت معصومه (س) هزینه های درمان تمامی نوزادانی که هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه نوزادان بستری شده اند. بیمارستان معصومه (س) رایگان می شود.

وی گفت: حال عمومی این چهار نفر هم اکنون خوب است و به احتمال زیاد فردا جمعه ترخیص می شوند.

بیشتر بخوانید  بیش از 5 هکتار از مزارع و باغات شهر سنقروکلیایی دچار آتش سوزی شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

حجتی پور از اهدای ۲۸ میلیون تومان هدیه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به این نوزادان خبر داد و گفت: سازمان تامین اجتماعی به والدین چهار قلوهای کرمانشاهی نیز وام ۵۰ میلیون تومانی اعطا کرد.

وی با اعلام حال خوب چهار قلوها از زحمات کارکنان اداره مراقبت های ویژه کودکان و نوزادان این بیمارستان در نگهداری از این نوزادان قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: این چهار قلوها فردا از بیمارستان ترخیص می شوند.

استاندار کرمانشاه نیز پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان حضرت معصومه (س) از جمله بخش L، D، R (زایشگاه مدرن و مطابق با استانداردهای روز دنیا) از امکانات و فضای این بیمارستان سرسبز و نحوه خدمات رسانی ابراز خرسندی کرد. .

پریا گلمی 22 ساله و مادر چهار فرزند در زایمان اول و دوم دو دختر به دنیا آورد و با به دنیا آمدن چهار قلو صاحب دو پسر و دو دختر دیگر شد.


دیدگاهتان را بنویسید