هدیه‌ای طلایی برای بازدیدکنندگان از غرفه طلاین در نمایشگاه صنعت مالی


هدیه‌ای طلایی برای بازدیدکنندگان از غرفه طلاین در نمایشگاه صنعت مالی

نمایشگاه صنعت مالی از روز جمعه 19 مردادماه جاری آغاز به کار کرده و تا روز دوشنبه 22 مرداد ادامه دارد و طلاین به عنوان یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های تبادل، سرمایه‌گذاری و سپرده‌گذاری طلا در غرفه 830 سالن‌ 8 و 9 پذیرای علاقه‌مندان است.

اولین حضور طلاین در نمایشگاه صنعت مالی ( بانک، بورس و بیمه ) همراه با هدایایی طلایی برای بازدیدکنندگان است. طلاین به عنوان استارتاپ حوزه فین‌تک در بحث طلای آب‌شده، خدماتی همچون تبادل، سرمایه‌گذاری و سپرده‌گذاری در بازار طلای آب‌شده در بستر آنلاین را انجام می‌دهد و در همین راستا در اولین حضور خود در نمایشگاه صنعت مالی هدیه‌ای را نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است؛ بازدیدکنندگان از غرفه طلاین در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران می‌توانند با اسکن QR  کدی که در غرفه قرار گرفته است هدیه‌ای طلایی از طلاین دریافت کنند. 

d2abedac-40b5-4a39-a282-0635d80a01de

طلاین آماده جذب سرمایه‌گذاران مشتاق

اولین حضور طلاین در نمایشگاه صنعت مالی با هدف جذب سرمایه‌گذاران مشتاق صورت گرفته است؛ در غرفه طلاین مدیرعامل، واحد‌های فنی، مالی و پشتیبانی مستقر هستند تا هر لحظه به پرسش‌های بازدیدکنندگان پاسخ دهند و با آن‌ها به گفت‌وگو بنشینند.

7 مجوز نشانه اعتماد به طلاین

گفتنی است که این پلتفرم 7 مجوز از اتحادیه طلا و جواهر، سامانه معاملات آنلاین طلای آب‌شده، نماد اعتماد الکترونیکی اینماد، فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، واحد فناوری از پارک علم و فناوری، شرکت‌های خلاق و نماد ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارا است. این مجوزها برای مخاطبان و مشتریان فضایی مطمئن و شفاف را فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید  سفر به استان خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی ممنوع شد- اخبار خراسان رضوی - اخبار استانها تسنیم

علاوه بر مجوزهای نام‌برده شده، طلاین برای جلب اعتماد مشتریان خود سرویس تحویل طلا به صورت فیزیکی را نیز راه‌اندازی کرده است؛ با استفاده از این سرویس، مشتریان می‌توانند با خرید 30 گرم طلا به صورت آنلاین، خرید خود را به شکل فیزیکی دریافت کنند. طلای فیزیکی که به دست مشتریان می‌رسد دو ویژگی دارد، یکی آنکه شناسنامه‌دار است و دوم اینکه فاکتور رسمی برای آن صادر می‌شود.  

اگر طلاین دارید آن را بروزرسانی کنید

طلاین به تازگی اپلیکیشن خود را بروزرسانی کرده است؛ در بروزرسانی انجام شده، کاربران می‌توانند کد دعوتی را دریافت کنند و آن را به صد نفر ارسال کنند و با هربار ارسال، هم فرد دعوت‌کننده و هم فرد دعوت‌شونده طلا دریافت کنند. 

راه‌های ارتباطی با طلاین: 

سامانه خرید و فروش آنلاین طلای آب‌شده: WWW.TLYN.IR

شعبات حضوری: 

تهران: خیابان پانزده خرداد، خیابان ناصرخسرو، پاساژ شمس‌العماره، طبقه منفی یک، پلاک 334، فروشگاه طلاین 02128428117

یزد: خیابان دهم فروردین، پلاک 324، فروشگاه طلاین

03537332612

دیدگاهتان را بنویسید