مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هدف ، تبدیل شدن به یکی از 10 شرکت برتر در صنایع معدنی تا سال 1404 است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز، محمدحسین بصیری گفت: هلدینگ ماهان با رویکردی علمی و نظام مند در تلاش است تا با حفظ و افزایش منافع سهامداران، در تمامی شرکت های تابعه خود، ایجاد «سودآوری» و «بهره وری نیروی کار و سرمایه» کند.

وی گفت: هلدینگ ماهان در سال 1400 علیرغم موانع داخلی از جمله اختلالات طولانی مدت به دلیل قطعی مکرر برق، نوسانات زیاد بازارهای داخلی و خارجی و رکود صنعت فولاد، موفق شد با تعهد همه کارمندان… ”خودتان اقدام کنید که سال گذشته شروع شد.

بصیری افزود: امیدواریم با کسب رتبه 71 در بین شرکت های بزرگ ایران در رتبه 1400 سازمان مدیریت صنعتی، گام های بلندتری در راستای چشم انداز توسعه خود برداریم و به نتایج افتخارآمیزتری در تاریخ هلدینگ ماهان دست یابیم. “

وی در ادامه به دستاوردهای این هلدینگ در سال 1400 و برنامه های آتی اشاره کرد و افزود: تقویت نظام حاکمیت شرکتی، اصلاح ساختار و تامین مالی، توسعه موجود و افتتاح شرکت های جدید از محورهای این هلدینگ بود.

بصیری در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه تجدید ساختار و تامین مالی گفت: آرام سازی تسهیلات گران قیمت بانکی، انجام فرآیندهای مقدماتی برای ورود سهام شعب به بازار سرمایه و استفاده از ابزارهای نوین مالی برای تامین مالی شعب این گروه از جمله اقداماتی است که در حوزه راهبردها.»

مدیرکل هلدینگ ماهان افزود: شرکت توسعه صنعت و معادن ماهان مطابق با راهبردهای توسعه، مطالعه معادن سرب و روی کوه بنار، شروع پروژه ساخت واحد فرآوری کنسانتره 2.5 میلیون تنی، اجرای پروژه پروژه ساخت کارخانه اسفنج طبق برنامه با ظرفیت 800 هزار تن، شروع پروژه احداث کارخانه گندله 2.5 میلیون تنی، بهره برداری از نیروگاه خورشیدی مجلسی، برنامه ریزی و شروع پروژه های توسعه ذوب و نورد و زیرسازی پروژه های مجتمع بناب، برنامه ریزی و ساماندهی 1.5 میلیون تنی استان هرمزگان و برنامه ریزی برای ورود به این صنعت در دستور کار زنجیره پتروشیمی، انرژی، مس، سرب، روی و کروم است.

بیشتر بخوانید  شایعات خروج سیمان از بورس کالا

بصیری گفت: اجرا و کار این طرح ها علاوه بر ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری، توسعه مناطقی را که این طرح ها در آنها اجرا می شود، به دنبال خواهد داشت.

وی اقدامات و برنامه های هلدینگ ماهان را برای کاهش ریسک درگیر شدن با فرآیندها و خدمات کلیدی و همچنین افزایش و افزایش بهره وری منابع عنوان و بیان کرد: گسترش فولاد شهریار، تخصص در خدمات انرژی در لاوان و مدیریت متمرکز حمل و نقل مجموعه. در پرچم بار در سال 1400.

1

وی افزود: به منظور بهبود سیستم مدیریت و حاکمیت هلدینگ، برگزاری مستمر جلسات کمیته حسابرسی و ریسک، ایجاد دفتر مدیریت پروژه (PMO) و زیرساخت یکپارچه نظارت و مدیریت پروژه، ایجاد زیرساخت گزارش دهی یکپارچه با تعریف پروژه سیستم هوش تجاری “BI) حفظ و انجام فرآیند ارزیابی و تحلیل عملکرد شرکت ها از اقدامات تیم مدیریتی ماهان بود.

مدیرعامل هلدینگ ماهان در پایان با اشاره به جایگاه هلدینگ ماهان در گروه تامین مالی گردشگری و نقش آن در توسعه، سودآوری و ارزش افزوده در گروه مالی، افزود: تامین منابع مورد نیاز برای ساخت پروژه های عمرانی با افزایش سرمایه، صدور اوراق جدید مالی، پذیرش و واگذاری سهام شرکت های تابعه در بازار سرمایه به منظور تکمیل زنجیره تولید فولاد ماهان و توسعه در سایر حوزه های سرمایه گذاری تسریع.

هلدینگ توسعه صنایع و معادن ماهان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری در گروه تامین مالی گردشگری با هدف سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های تخصصی در حوزه صنعت و معدن فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید  چه کسانی می توانند در طرح خودروهای فرسوده فروش فوری ایران خودرو شرکت کنند؟

روابط عمومی گروه تامین مالی گردشگری

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *