مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هجوم نوع بسیار قابل حمل کرونا به چین / شانگهای به کانون فوران کرونا تبدیل شده است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مقامات چینی 13000 مورد جدید کووید-19 را در این کشور شناسایی کرده‌اند که بیشتر آنها از پایان موج اول همه‌گیری ووهان تا کنون.

به گفته مقامات چینی، 13000 مورد جدید ابتلا به کووید-19 امروز (یکشنبه) در این کشور گزارش شد که بیشترین تعداد از زمان موج اول همه گیری است. شانگهای همچنین مرکز شیوع ویروس کرونا در این کشور است.

یک نوع ویروس بسیار قابل انتقال، به نام سویه omicron، به بیش از 12 استان چین گسترش یافته است که بر استراتژی Covid Zero تأثیر گذاشته و منجر به کاهش قابل توجه تعداد مبتلایان تا ماه مارس شده است.

با این حال، عود بیماری آزمایشی برای سنجش صبر مردم این کشور برای اعمال محدودیت‌های سخت‌گیرانه است، چرا که پکن قرنطینه‌های هدفمند، معاینات گسترده و محدودیت‌های سفر را در شرایطی که محدودیت‌های عروق کرونر در بسیاری از مناطق لغو شده است، معرفی کرده است. جهان.

ماه گذشته، ده‌ها میلیون چینی دوباره نوعی قرنطینه را تجربه کردند که فعالیت‌های آنها را مختل کرد و به اقتصاد این کشور آسیب وارد کرد.

به گزارش فرانس 24، کمیسیون ملی بهداشت چین در بیانیه ای اعلام کرد: 13146 مورد جدید در روز یکشنبه ثبت شد و هیچ مورد فوت جدیدی ثبت نشد.

بیشتر بخوانید  استقلال ، بدون بازی با لیگ های پایین تر تا فینال - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *