هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد برای نوروز


تهران به عنوان پایتخت ایران و یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای ایران شناخته می شود. علاوه بر این، تهران یکی از پنج مقصد گردشگری برتر ایران است و دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی است. به خصوص اگر برای سفرهای نوروزی ما شهر تهران را انتخاب کرده ایم و به شما تبریک می گوییم. مجموعه کاخ موزه گلستان، موزه مقدم، سر باغ ملی، پارک جنگلی لویزان، پارک آب و آتش، پارک ملی ایران، موزه ملی، باغ گیاه شناسی، موزه طبیعت، مجموعه تفریحی ارم، بام تهران، دربند، برج میلاد، برج آزادی، مینا گنبد یکی از بهترین و زیباترین جاذبه های گردشگری و تاریخی تهران است. خلاصه به هر دلیلی به تهران سفر کنید. اقامتگاه خوبی در انتظار شماست! هتل های تهران گزینه خوب اوقات فراغت و نوروز 1401 است. فقط زمانی که رزرو هتل تهران توجه داشته باشید که اگر می خواهید به فرودگاه نزدیک باشید باید هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد را بشناسید. در زیر به این موضوع می پردازیم، پس ادامه این مقاله را از دست ندهید.

هتل آساره تهران


پانسیون دو نفره هتل آساره تهران

نرسیده به میدان انقلاب در خیابان آزادی هتل چهار ستاره خواهید دید که به هتل آساره معروف است. این هتل علاوه بر امکانات و خدمات خوبش قیمت عادلانه ارائه می دهد. همچنین نمای بسیار مدرن و مجللی دارد و اتاق های آن برای اقامت مناسب است. هتل آساره u سال 1388 باز است. یکی از مزیت های هتل عطاره آساره تهران نزدیکی آن به فرودگاه مهرآباد است. این هتل همچنین مشرف به دانشگاه تهران، ایستگاه های حمل و نقل عمومی و مراکز خرید است.

واحدهای اقامتی شامل یک اتاق یک تخته، یک اتاق دو تخته، یک اتاق دو تخته، یک اتاق دو تخته، یک آپارتمان کوچک یک خوابه و یک آپارتمان بزرگ دو خوابه است. در این بین لازم به ذکر است که هتل آساره دارای چندین رستوران است که یکی در طرف دیگر و دیگری در طبقه هشتم قرار دارد.

در طبقه همکف یک کافه هتل با ظرفیت 125 نفر قرار دارد. امکانات عمومی این هتل شامل پارکینگ، خودپرداز، فروشگاه و غرفه، گاوصندوق، توالت فرنگی و ایرانی در لابی، آسانسور، روزنامه، کتابخانه، نمازخانه، آرایشگاه، تاکسی سرویس 24 ساعته، اتاق کنفرانس، اینترنت رایگان در لابی، اتاق ها و پارکینگ با ظرفیت 30 ماشین پوشیده شده است.

بیشتر بخوانید  دیدنی های باغ عباس آباد بهشهر

مطمئن باشید هتل آساره شما را خسته نخواهد کرد! این هتل زیبا دارای امکانات تفریحی و ورزشی خوبی از جمله: سونای خشک، استخر، سالن بدنسازی، تنیس روی میز، فوتبال دستی، حمام سنتی، سونای بخار، جکوزی، استخر آب سرد، ماساژ و سونای خشک می باشد. خدمات هتل شامل خشکشویی، خدمات بیداری، بلیط، دستگاه واکس کفش، آژانس مسافرتی، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق، خدمات ویژه و خدمات باربری می باشد.

هتل حجاب تهران


اتاق های دو تخته هتل حجاب تهران

اگر برای نوروز چه قصد سفر به هتل تهران با حجاب را داشته باشید هم گزینه خوبی برای اقامت است. زیرا این اقامتگاه مشرف به فرودگاه مهرآباد است. هتل حجاب یک هتل سه ستاره در تهران واقع شده بود که در بلوار کشاورز، خیابان حجاب و نبش کوچه پنجم واقع شده است. این هتل زیبا در سال 1383 به بهره برداری رسید با 42 واحد اقامتی از مهمانان خود پذیرایی می کند. هتل حجاب 6 طبقه و نزدیک به موزه هنرهای معاصر تهران و موزه فرش است.

از طرفی این هتل به میدان ولیعصر و بلوار کشاورز نزدیک است. به همین دلیل دسترسی خوبی به سایر نقاط تهران دارد. از میان واحدهای اقامتی هتل حجاب اتاق های دو تخته، دو تخته و چهار تخته را می توان نام برد. خوشبختانه هتل حجاب در طبقه دوم دارای رستورانی با ظرفیت 100 نفر می باشد. همچنین یک کافه در کنار لابی وجود دارد که به صورت 24 ساعته باز است.

امکانات عمومی هتل شامل پارکینگ، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، لابی، سرویس بهداشتی فرانسوی و ایرانی، تاکسی سرویس، کارکنان مسلط به زبان های عربی، انگلیسی، ترکی، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان می باشد. خدمات هتل حجاب بد نیست مانند خدمات بیداری، اتو، خشکشویی، تهیه بلیط، فتوکپی، صرافی، خدمات اینترنتی، واکس کفش، خدمات راهنما و روم سرویس 24 ساعته.

هتل لاله تهران


 اتاق دو تخته هتل لاله تهران

یکی از هتل های لوکس تهران هتل لاله. این هتل 5 ستاره در خیابان دکتر فاطمی و نبش حجاب واقع شده است. هتل لاله نسبت به خدمات و امکاناتش قیمت مناسبی دارد! این هتل مجلل و زیبا دارای بهترین امکانات و خدمات می باشد. هتل لاله تهران را باید بشناسید این یکی از قدیمی ترین در پایتخت برای سال است 1350 باز است. البته لازم به ذکر است که این هتل یک بار در سال 97 و بارها دارای تجهیزات و امکانات خاص خود می باشد سال 1366 دکور و بازسازی شده است.

بیشتر بخوانید  کاک سوغات کدام شهر ایران است ؟

هتل لاله دارای 370 اتاق و سوئیت در 13 طبقه می باشد. یکی از ویژگی های خوب هتل لاله موقعیت مکانی آن است مناطق خوش آب و هوا و نزدیک پارک لاله قرار دارد. از طرفی اتاق های این هتل منظره خوبی به رشته کوه البرز و قله دماوند دارند. یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث محبوبیت هتل لاله در بین مسافران شده است دسترسی بسیار آسان به هنر معاصر ایران، موزه فرش و مرکز آمار ایران است.

این هتل 5 ستاره رستوران های متعددی از جمله رستوران سنتی نمکدون، رستوران تیاره و رستوران فرانسوی وجود دارد. این هتل که بهشتی برای استراحت و آرامش است، در چند قدمی جاذبه های متعدد شهر مانند هتل لاله، بازسازی کامل را ارائه می دهد. این امکانات شامل پارکینگ، خودپرداز، آسانسور، روزنامه، گاوصندوق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تاکسی سرویس 24 ساعته، کافی شاپ، رستوران سنتی، فضای سبز، سالن بدنسازی، نمای پارک، نمای خیابان، سالن های چند منظوره، سالن اجتماعات و کارکنان می باشد. مسلط به چندین زبان زنده دنیا مانند آلمانی، استانبولی و انگلیسی.

از طرفی هتل لاله دارای اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها و پارکینگ رایگان بدون سرپوش واقع در هتل با ظرفیت 120 خودرو می باشد. خدمات این هتل شامل خشکشویی، لاندری، بیدارباش، اتو، دستگاه واکس کفش، نهار در اتاق، سرویس اینترنت، پذیرش 24 ساعته، صرافی می باشد.

هتل اسپیناس بلوار تهران

یکی از بهترین هتل های تهران، هتل اسپیناس است. این هتل در بلوار کشاورز، نزدیک به خیابان فلسطین واقع شده است. به همین دلیل دسترسی خوبی به فرودگاه دارد. هتل اسپیناس، بلوار کشاورز، تهران یکی از مجلل ترین هتل هایی است که تا به حال دیده اید! این هتل در سال 1389 به بهره برداری رسید و دارای 274 واحد اقامتی بسیار مدرن و به روز می باشد. اگر از قیمت هتل در تهران به خاطر داشته باشید که به راحتی می توانید این را بگویید قیمت هتل اسپیناس در بلوار تهران نسبت به سایر هتل ها 5 ستاره معقول به نظر می رسد.

اتاق های این هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق رویال خانواده کانکت، سوئیت لوکس، سوئیت پرزیدنت و سوئیت اسپیناس می باشد. هتل اسپیناس نیز چندین رستوران برای مهمانان خود دارد که در طبقه دوم و در طبقه منفی اول قرار دارند. در این رستوران ها انواع غذاهای سنتی و ایرانی ارائه می شود. در سالن یک کافه هتل با ظرفیت 100 نفر وجود دارد که به صورت 24 ساعته باز است.

بیشتر بخوانید  اگر به چین سفر می کنید این 10 مکان شگفت انگیز را حتما ببینید

این هتل همچنین دارای صندوق امانات، لابی، نمازخانه، روزنامه، آسانسور، خودپرداز، پارکینگ، تاکسی سرویس 24 ساعته، سالن تشریفات، سالن کنفرانس، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، اتاق ضیافت و اجتماعات، اتاق سیگار، ویلچر معلولین، رایگان می باشد. ظرفیت پارک 300 ماشین، اینترنت رایگان در لابی و …

خدمات ویژه در هتل اسپیناس مورد نیاز است موسیقی زنده در سالن کارکنان به زبان های روسی، عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ترکی مسلط بودند. این هتل همچنین دارای حمام ترکی، سالن بدنسازی، ماساژ، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، فضای سبز و امکانات ورزش های آبی می باشد. به رزرو هتل تهران هتل اسپیناس گزینه بسیار خوبی است. چرا فقط 17 تا فرودگاه مهرآباد یک دقیقه با ماشین فاصله دارد.

فاصله هتل اسپیناس تهران تا نمایشگاه بین المللی 18 دقیقه، تا فرودگاه امام خمینی 38 دقیقه، تا ایستگاه راه آهن 16 دقیقه، تا مسجد امام خمینی 13 دقیقه، تا مجموعه ورزشی آزادی 20 دقیقه، تا بیمارستان امام خمینی (ره) 20 دقیقه در نظر گرفته شده است. 24 دقیقه، تا بیمارستان دکتر. شریعتی 9 دقیقه، تا بیمارستان امام حسین 15 دقیقه، تا سالن کنفرانس صدا و سیما 19 دقیقه، تا دانشگاه تهران 10 دقیقه، تا میدان آزادی 14 دقیقه، تا چهارراه ولیعصر 7 دقیقه و تا بازار بزرگ 16 دقیقه فاصله دارد. تهران.


نحوه رزرو هتل در نزدیکی فرودگاه

بهترین انتخاب برای عید نوروز رزرو هتل تهران است؛ زیرا این شهر فضای کافی برای مسافران عزیز دارد. از طرفی بهترین اقامتگاه را در شهر ایجاد کرده است تا مسافران بتوانند در هر نقطه از پایتخت که بخواهند اقامت کنند. بنابراین پیشنهاد می کنیم از این پس هتل های تهران را رزرو کنید. این کار را می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران هتل آنلاین که یکی از قدیمی ترین وبسایت ها در زمینه رزرو هتل در ایران می باشد انجام دهید.


دیدگاهتان را بنویسید