هتل شایان کیش


اگر بخواهیم یکی از بهترین هتل ها را از لیست هتل های کیش انتخاب کنیم باید به هتل شایان کیش اشاره کنیم که یکی از مجهزترین و تمیزترین هتل های جزیره کیش است. همه ما دوست داریم بهترین اقامتگاه ها و هتل ها را برای استراحت و تجدید قوا در سفر انتخاب کنیم تا لذت سفر و امنیت و آسایش خود را چند برابر کنیم. هتل شایان کیش هتلی پنج ستاره با تمامی امکانات در نزدیکی ساحل و در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش ساخته شده است. با رزرو اتاق در هتل شایان می توانید در هر زمانی از شبانه روز زیبایی خلیج فارس را از پنجره خود ببینید که بسیار جذاب و زیبا است.

یکی از مزیت های هتل شایان کیش نزدیکی آن به مراکز تجاری و تفریحی جزیره کیش است. وقتی از هتل شایان خارج می شوید، تنها با چند دقیقه پیاده روی یا رانندگی می توانید به مراکز مهم تجاری و اجتماعی کیشا برسید. البته مهمتر از منظره و موقعیت مکانی هتل، امکانات هتل است که به آسایش و رفاه مسافران کمک می کند. در این راستا هتل شایان کیش امکانات بسیار خوبی دارد که در ادامه مطلب با آن ها آشنا خواهید شد.

امکانات هتل شایان کیش

از جمله امکانات هتل شایان کیش، تلویزیون هوشمند ال ای دی اتاق، تلفن و اینترنت را برجسته می کنیم که امکان ارتباط با دیگران و تفریح ​​را برای شما فراهم می کند.

در هر یک از اتاق ها و سوئیت های هتل شایان حمام و سرویس بهداشتی بسیار تمیزی وجود دارد که روزانه تمیز و ضدعفونی می شوند. وجود آباژور، ست مبلمان، کشو، کمد و گاوصندوق در هتل شاجان به شما کمک می کند تا وسایل سفر خود را به خوبی سازماندهی کنید.

در سفرهای کاری نیز می توانید از میز مطالعه استفاده کنید و کارهای خود را به راحتی انجام دهید. علاوه بر اینها، در روز ورود به هتل می توانید از آب معدنی سرد و مینی بار در یخچال موجود در اتاق استفاده کنید.

برای گرمایش و سرمایش واحدهای هتل امکاناتی مانند اسپلیت، چیلر و سیستم سرمایشی مرکزی وجود دارد که دمای اتاق را به خوبی تنظیم می کند. علاوه بر اینها، سیستم تهویه مطبوع در تمام اتاق های هتل وجود دارد که هوای محیط را تازه می کند.

در تمامی اتاق ها و واحدهای این هتل لوازم آرایشی مختلفی مانند شامپو، صابون، حوله، مسواک، خمیر دندان و شانه برای شما وجود دارد. دمپایی فرش، دمپایی حمام و دمپایی حمام از دیگر امکانات این هتل است.

بیشتر بخوانید  مکان های گردشگری و زیبای پاریس

در تمام واحدها حوله های تمیز و نو برای خشک کردن دست و صورت وجود دارد. بعد از حمام می توانید موهای خود را با سشوار خشک کنید.

با توجه به اینکه هتل شجان یک هتل پنج ستاره و یکی از بهترین گزینه های لیست هتل های کیش می باشد، خدمات اتاق در این هتل ارائه می شود. یعنی می توانید با واحد غذا و نوشیدنی هتل تماس بگیرید و غذا یا نوشیدنی سفارش دهید و درب اتاقتان تحویل بگیرید.

اگر بخواهیم شما را با سایر خدمات و امکانات هتل شایان آشنا کنیم موارد زیر را لیست می کنیم:

کافی نت، آرایشگاه، تاکسی سرویس، نمازخانه، سرویس ترانسفر مسافر، رستوران سنتی، فست فود، کافی شاپ، آتلیه عکاسی، صندوق امانات، سالن کنفرانس، اتاق کنفرانس، اتاق جلسات، سرویس بیدارباش و سیستم اطفای حریق.

یکی از قسمت های جذاب هتل شایان کیش، استخر و جکوزی این هتل است. تمامی مهمانان هتل شایان می توانند از استخر سرپوشیده هتل استفاده کرده و پس از شنا به سکوی استخر آمده و بر روی تخت های مخصوص استراحت کنند.

در هتل شایان می توانید از خدمات ماساژ و اسپا استفاده کنید و لحظاتی از سفر خود را به آرامش جسم و روح و احساس آرامش با تمام وجود اختصاص دهید.


تصویری جذاب از یکی از اتاق های هتل شایان کیش

علاوه بر استخر سرپوشیده هتل، می توانید از استخر روباز، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی و استخر آب سرد نیز دیدن کنید که لذت شنا و تفریح ​​روی آب را چند برابر خواهد کرد.

یکی دیگر از قسمت های جالب هتل شایان کیش، حمام سنتی آن است که شبیه حمام ترکی است و به لطف استفاده از ابزار سنگی و ابزار خاص، فضای بسیار جذابی دارد. از دیگر امکانات این هتل برای جوانان، وسایل بازی و سرگرمی داخل هتل است. در هتل شاجان بازی های بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال دستی، توپ سفید، اسنوکر و دارت وجود دارد که می توانید با دوستان خود از این بازی ها استفاده کنید و لذت ببرید.

در این هتل بزرگ امکان دوچرخه سواری و استفاده از سالن بدنسازی که برای علاقه مندان به ورزش تدارک دیده شده است، وجود دارد.

رزرو اتاق در هتل شایان کیش

در هتل شایان کیش می توانید از بین انواع اتاق ها و سوئیت ها گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. برای رزرو اتاق یا سوئیت در هتل شایان کیش باید به تعداد افراد خانواده یا دوستان خود توجه کنید و بهترین و مناسب ترین اتاق ها را برای خود انتخاب کنید. در هتل شایان امکان رزرو اتاق های دو تخته با دید دریا، اتاق های دو تخته رو به جزیره، اتاق های سه تخته رو به دریا، اتاق های سه تخته رو به جزیره، اتاق های دوبلکس چهار نفره با دید دریا، اتاق های دوبلکس رو به جزیره، اتاق های دو تخته امکان پذیر است. آپارتمان آپارتمان های سه نفره، سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس و ویلاهای ساحلی وجود دارد و می توانید اتاق یا سوئیت مورد علاقه خود را از طریق بهترین مرجع رزرو هتل و اقامتگاه ملی رزرو کنید.

بیشتر بخوانید  آیین‌های نوروزی

هتل شایان، گزینه ای عالی برای سفر به کیش

در سفر به جزیره کیش می توانید هتل شایان را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید و از امکانات و امکانات این هتل بهره مند شوید. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش است که در سال 1354 ساخته شد و چندین بار توسط مهندسان بازسازی و به روز شد. آخرین بازسازی این هتل در سال 2018 انجام شده است. به جرات می توان گفت که هتل شایان یکی از محبوب ترین هتل های جزیره کیش است.

اگر بخواهیم محبوب ترین گزینه های اقامتی در هتل شایان کیش را لیست کنیم باید به سوئیت های ساحلی این هتل اشاره کنیم. سوئیت های ساحلی این هتل با نام سوئیت کابانا در خارج از هتل واقع شده اند و در 150 متری دریای آبی زیبای خلیج فارس ساخته شده اند. این آپارتمان ها به صورت اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته موجود هستند و مسافران جزیره کیش می توانند هر زمان که خواستند این آپارتمان های مجهز را رزرو کرده و به ساحل بروند و دریای زیبا را تماشا کنند.

برای سفرهای خانوادگی، رزرو سوئیت رویال را توصیه می کنیم. آپارتمان های رویال آپارتمان های یک اتاقه، دو اتاقه و دوبلکس هستند که مساحتی بین 60 تا 180 متر مربع دارند و حس حضور در خانه خود را به شما القا می کنند. اگر سوئیت رویال هتل شایان را رزرو کنید، می توانید منظره زیبایی از نخل های بلند و باغ سرسبز را ببینید. این سوئیت های رویال گنجایش 4 تا 8 نفر را دارند.

همچنین اگر با خانواده یا جمعی از دوستانتان به کیش سفر کرده اید می توانید در ویلا ساحلی هتل شایان اقامت کنید. ویلا ساحلی هتل شایان کیش فضایی زیبا و بزرگ با امکانات فراوان است. در این ویلاها تمامی وسایل آشپزی، استراحت و تفریح ​​برای شما آماده شده است تا بتوانید سفر خوبی را در کنار دوستان و عزیزان خود تجربه کنید.

بیشتر بخوانید  آدرس و تلفن خانه معلم کنگان + نحوه رزرو خانه معلم


اتاق دو نفره هتل شایان جزیره کیش

چشیدن طعم های خاص و لذیذ در رستوران های هتل شایان کیش

همه ما دوست داریم در سفر غذاهای جدید و خوشمزه امتحان کنیم تا سفرمان لذت بخش تر شود. یکی از مزیت های هتل شایان کیش وجود رستوران های مختلف سنتی، خارجی و فست فود در این مجموعه است. یعنی هر سلیقه ای که داشته باشید می توانید غذای مورد علاقه خود را در هتل شایان بخورید. در رستوران سنتی هتل شایان می توانید روی تخت های اطراف استخر روباز هتل بنشینید و انواع غذاهای سنتی و ایرانی را امتحان کنید. در طبقه همکف هتل شایان می توانید به رستوران شامبلر نیز بروید که انواع غذاهای بین المللی و تخصصی را برای مهمانان هتل سرو می کند.

همچنین ممکن است علاقه زیادی به خوردن فست فود داشته باشید. در این صورت بهتر است به لابی هتل بروید و از فست فود هتل غذای لذیذی که می خواهید تهیه کنید.

برای لذت بردن از نوشیدنی های سرد یا گرم می توانید به کافه هتل شایان که در لابی هتل قرار دارد، بروید. این کافه انواع کیک عصرانه و خوراکی های خوشمزه را در منوی خود دارد و نوشیدنی یا میان وعده مورد نظر را با طراحی حرفه ای برای شما سرو می کند.

در محوطه باز هتل شایان کیش میز و صندلی هایی تعبیه شده است که می توانید در فصل بهار و تابستان از آنها استفاده کنید و از نوشیدنی یا میان وعده در فضای باز لذت ببرید.

نورپردازی هتل شاجان کیش در شب علاوه بر تمامی امکانات ذکر شده بسیار جذاب و زیبا می باشد که باعث جذابیت بیشتر این هتل بزرگ می شود.

به جرات می توان گفت که انتخاب هتل شایان کیش یکی از بهترین انتخاب ها در سفر به این جزیره شگفت انگیز است و به شما کمک می کند تا سفری آرام و راحت داشته باشید و روزهای خود را در یکی از بهترین هتل های ایران سپری کنید. بنابراین هر چه سریعتر در هتل شایان کیش اتاق رزرو کنید تا راحت ترین گزینه ها برای شما رزرو شود.


دیدگاهتان را بنویسید