مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هتل رشت را با ارزان ترین قیمت فلی تودای رزرو کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سفر به رشت می تواند سفر متفاوتی به شمال کشور باشد. این بار به جای رفتن به جنگل و ساحل و اقامت در ویلاهای شمال، اس رزرو هتل رشت حال و هوای شهر قدیمی را با آثار تاریخی تجربه کنید. از میدان شهر این شهر و شب های زیبای آن در کنار ساختمان هایی با معماری اروپایی لذت ببرید و ساعت ها در این میدان و اطراف آن قدم بزنید. سری به مغازه های قدیمی بزنید و خسته از پیاده روی بهترین غذاهای شمالی را در یکی از رستوران های سنتی رشت سفارش دهید. رشت در میان تمام سفرهای همیشگی ما به شمال کشور، سفری به یاد ماندنی است.

رشت شهر باران

رشت در گذشته به دارالاماره معروف بود که تنها راه ارتباطی و تجاری اروپا از طریق بندر انزلی و همچنین مرکز تجاری بزرگی بود. امروزه رشت را شهر باران می نامند، زیرا بیشترین میزان بارندگی را در بین مراکز استان ها دارد. اهمیت این شهر و دیدنی های رستا را نمی توان به راحتی توصیف کرد.

از میدان شهر که معماری آن الهام گرفته از سنت پترزبورگ روسی است و شما را به اروپا می برد تا سرسبزی میدان و جاذبه های اطراف که زیبایی این شهر را دو چندان کرده است. از خانه و مقبره میرزاکوچک کنا جنگلی گرفته تا مجسمه های زیبای رستا که در خیابان های این شهر به چشم می خورد و هر کدام داستان خاص خود را دارند.

جدا از جاذبه های رستا، این شهر نباید مهم ترین قسمت هر سفری را از دست بدهد و آن غذا است. در رشت می توانید بهترین غذاهای شمالی را تجربه کنید. تصادفی نیست که این شهر توانسته است به پایتخت خلاق غذا در یونسکو تبدیل شود. سفر به رشت تمام انتظارات شما را برای یک سفر ایده آل برآورده می کند.

بیشتر بخوانید  آشنایی با مناطق زیبای توریستی در کشور اتریش +تصاویر

هتل رشت را با ارزان ترین قیمت فلی تودای رزرو کنید

رزرو هتل رشت

حالا که جور دیگری سفر خواهیم کرد، این بار به جای اجاره ویلا به یکی از هتل های رشت می رویم. برای رزرو هتل رشت بسته به بودجه و سلیقه شما گزینه های مختلفی وجود دارد. چه به دنبال هتل 5 ستاره رشت و چه حتی هتل آپارتمان باشید، اقامتگاه مورد نظر خود را در این شهر خواهید یافت. ابتدا باید تعیین کنید که از هتل خود چه انتظاری دارید و چقدر برای آن برنامه ریزی می کنید.

اگر به هزینه ها اهمیت نمی دهید، هتل رشت رزرو کنید، هتل بزرگ کادوس تنها هتل 5 ستاره این شهر است که اکثر مسافران از آن بسیار راضی هستند. اما اگر مانند بسیاری از گردشگران ترجیح می دهید سفری ارزان و ارزان را تجربه کنید، می توانید هتل های 4 ستاره (هتل شبستان رشت) و هتل های 3 ستاره (هتل پامچال رشت) را نیز در لیست خود قرار دهید. اگر به فکر رزرو هتل ارزان رشت مثلا در میدان رشت هستید، هتل اردیبهشت یک هتل 2 ستاره با قیمت مناسب است. آپارتمان صبوری نزدیک سبزه میدان یکی از میدان های معروف رشت در لیست هتل های ارزان قیمت قرار دارد.

به طور کلی، اگر یک هتل ارزان رزرو کنید، می توانید سفر خود را کاهش دهید. نه تنها هتل ها، بلکه خرید بلیط ارزان هواپیما نیز باعث کاهش هزینه های سفر می شود. برای کسانی که با هواپیما سفر می کنند، بلیط لحظه آخری نیز ارزان ترین گزینه است و باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود. نگران رزرو بلیط نباشید، بلیط هواپیما با Fly Today همیشه می تواند ارزان ترین خرید شما باشد.

بیشتر بخوانید  آشنایی با یک خانه وارونه در روسیه + عکس

رزرو هتل در رشتو با ارزان ترین قیمت فلای تودای

به رزرو هتل ارزان در رشت کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. در این سایت تقریبا به تمامی هتل های رشت از هتل های لوکس گرفته تا انواع هتل آپارتمان دسترسی خواهید داشت. می توانید قیمت هتل ها را مشاهده، بررسی و مقایسه کنید. مقایسه قیمت به شما این امکان را می دهد که به راحتی یک هتل ارزان با خدمات مناسب پیدا کنید.

در عین حال برای سفر ارزان تر، تخفیف های ویژه هتل در Fly Today را از دست ندهید. حتی برخی از هتل ها برای جذب گردشگران بیشتر، تخفیف های خوبی تا 80 درصد ارائه می دهند! برای اطلاع از این تخفیف ها کافیست هنگام رزرو هتل در سایت فلای تودی روی فیلتر تخفیف ویژه طراحی شده در سمت راست صفحه کلیک کنید. به این ترتیب تمام هتل های تخفیف دار به شما نشان داده می شود.

هتل رشت را با ارزان ترین قیمت فلی تودای رزرو کنید

راهنمای رزرو هتل رشت

برای رزرو هتل ارزان تنها کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کرده و در قسمت هتل های داخلی مقصد مورد نظر را وارد کنید. با وارد کردن اطلاعات ساده مانند تاریخ، تعداد اتاق و … تنها چند ثانیه طول می کشد تا هتل های موجود در تاریخ مورد نظر نمایش داده شوند. هتل‌های رشت از ارزان‌ترین تا گران‌ترین طبقه‌بندی می‌شوند، بنابراین رزرو هتل ارزان کار سختی نخواهد بود!

بر روی نام هر هتل به همراه قیمت، سایر مشخصات کامل مانند موقعیت مکانی، امکانات، خدمات، مشخصات کلی و فاصله هتل از مراکز مهم و دیدنی رستا کلیک کنید. اگر موقعیت هتل برایتان مهم است، مثلاً به دنبال هتل در میدان شهرداری یا سبزه میدان یا هر مکان خاص دیگری هستید، قطعاً می توانید موقعیت هتل مورد نظر خود را در سایت مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید  چگونه دبیت کارت را شارژ کنیم؟

همچنین برای ارائه خدمات و امکانات هتل در مقایسه با هزینه هایی که می پردازد، حتما به میزان رضایت مهمانان دقت کنید. در این بخش با در نظر گرفتن عواملی مانند نظافت، موقعیت مکانی، نسبت پرسنل، خدمات و کیفیت رستوران ها و کافه ها، هتل های رشت رتبه بندی شده اند. این امتیازات بر اساس نظرات مهمانان قبلی هتل و از 10 محاسبه می شود. امتیاز هتل را در بخش های مختلف ببینید و به راحتی تصمیم بگیرید که کدام یک از نظر قیمت مناسب شماست. تمامی این مراحل به راحتی و در عرض چند دقیقه انجام می شود و ووچر هتل بلافاصله به صورت آنلاین به دست شما می رسد.

FliTodai به شما این امکان را می دهد که بدون مشکل با بهترین و ارزان ترین هتل های رشت اقامت کنید. شما می توانید در تمامی مراحل رزرو هتل در رشت و یا خرید بلیط از پشتیبانی 24 ساعته این سایت بهره مند شوید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *