هایما 8S با پوشش نانو سرامیک بدنه تحویل مشتریان می‌شود



امیر خلج اسعدی با بیان اینکه این اقدام به منظور افزایش رضایت مشتریان و حفظ رنگ بدنه خودرو از آسیب های احتمالی صورت می گیرد، اظهار داشت: این آپشن توسط شرکت آپکو بر روی رنگ خودرو و سپس خودرو اعمال می شود. به مشتریان تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه پوشش نانو سرامیک این محصول به مدت سه سال گارانتی می شود، گفت: هایما 8 اس به زودی عرضه می شود و آپکو آماده عرضه بدنه خودرو مجهز به پوشش نانو سرامیک به مشتریان است.

وی با اشاره به گستردگی رنگ های محصولات ایران خودرو تصریح کرد: هایما 8 اس در رنگ های مختلف عرضه می شود و آپکو روی تمامی رنگ های این محصول روکش نانو سرامیک اعمال خواهد کرد.

مدیرعامل آپکو در تشریح مزایای پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو گفت: علاوه بر براق بودن رنگ خودرو، خاصیت آب گریز بودن آن که از نفوذ یا باقی ماندن لکه های آب بر روی خودرو جلوگیری می کند، از مزایای روکش نانو سرامیک است. .

به گفته وی دفع کثیفی، جلوگیری از خوردگی شیمیایی بدنه خودرو در اثر باران اسیدی، جلوگیری از ایجاد لکه های ناشی از انواع آلودگی های محیطی در رنگ خودرو، جلوگیری از واکنش اکسیداسیون ناشی از اشعه خورشید در بدنه خودرو، جلوگیری از ایجاد خط و خش در بدنه خودرو برخورد سنگ یا سایر اجسام به بدنه خودرو از دیگر مزایای استفاده از این فناوری است.

کاهش دفعات شستشو و عملکرد و برتری بهتر نسبت به انواع واکس بدنه از دیگر ویژگی های پوشش نانوسرامیک است.

بیشتر بخوانید  زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت

Ecopress

دیدگاهتان را بنویسید