مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هانی راستیمان: از عملکرد خود راضی هستم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


هانی راستیمان

MeetNews – هانی روستیمان ، پرچمدار زن کاروان ایران در المپیک توکیو در سال 2020 ، پس از بازگشت به کشور ، در مورد عملکرد تیم تیراندازی گفت: “با توجه به اینکه تیراندازی یک رشته دشوار است ، نمی توان قول مدال و هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد آنها کار کردند. من از عملکرد خود راضی بودم ، تفاوت بسیار کمی با فینال داشتم ، اما خوشبختانه عملکرد خوبی داشتم و با تجربه به آینده امیدوارم.

وی با بیان اینکه جواد فارو موفق به کسب مدال طلا شد گفت: ما فرض می کردیم آقای فارویی مدال می گیرد زیرا در دو مسابقه گذشته قبل از المپیک مدال طلا گرفته بود و از آمادگی بالایی برخوردار بود. امیدوار بودیم این مدال را بگیریم اما این اتفاق افتاد.
راستیمان همچنین در مورد واکنش خود به نیمی هیدمتی پس از کسب مدال فارو گفت: ما واقعاً خوشحال بودیم ، گویی خودمان مدال را گرفته بودیم. خیلی هیجان انگیز بود. این اولین مدال در تاریخ تیراندازی و اولین مدال کاروان بود که بسیار ارزشمند بود.

وی درباره عملکرد تیم تپانچه مختلط در پنجمین المپیک گفت: “همه ورزشکاران ما در ترکیب بسیار قوی بودند و از چندین المپیک تجربه داشتند ، بنابراین رقابت دشوار بود.” خوشبختانه مرحله اول را پشت سر گذاشتیم و رکورد خوبی ثبت کردیم اما از مرحله دوم نتوانستیم صعود کنیم. با این حال ، ما جزو پنج تیم برتر بودیم و خوشحالیم که این عنوان را برای اولین بار به دست آوردیم. همچنین به ما این مقام قهرمانی تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید  طول حکومت مختار | حکومت مختار چند سال طول کشید

روستیمان در مورد آینده تپانچه ها و شانس کسب مدال در مسابقات آینده گفت: خدا را شکر با توجه به نتایج روحیات خوبی داریم و تیم آماده است. ما سعی می کنیم روز به روز پیشرفت کنیم. اگرچه تصاویر غیرقابل پیش بینی هستند ، اما ما تلاش می کنیم و مطمئناً اتفاقات خوب در آینده رخ می دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *