مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هالک ایرانی شورش را درآورد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ویدئویی منتشر شد که در آن هالک ایرانی با سریال مختار شوخی می کنند. با انتشار این ویدیو واکنش های زیادی به هالک ایرانی تبدیل شد. برخی از کاربران فضای مجازی هالک ایرانی آنها او را فتوشاپ هالک و اینستاگرام هالک می نامیدند و معتقد بودند که تمام ویدیوهای صفحه او از فتوشاپ استفاده می کنند. اما با انتشار این فتوشاپ از سریال مختار به شهرت رسید. هالک ایرانی فقط در فتوشاپ قابل انجام است:

گوریل قزاقستانی هالک ایرانی را شکست داد هالک ایرانی تسلیم نمی شود

مراسم مسابقه بوکس بین سجاد گریبی و گوریلا قزاقستان برگزار شد.

این مبارزه تحت نظارت هیچ سازمان رزمی نیست و فقط یک آزمایش قدرت است.

در رسیورهای سیاه و سفید، حریف سجاد با لباس خواب راه راه سبز رنگش به چشم می خورد

هالک ایرانی تسلیم نمی شود

پس از ماجرای جنجالی دیدار با مارتین فورد و اتفاقات ناخوشایند، این ستاره شبکه های اجتماعی از دعوای جدیدی خبر داد.

سجاد غریبی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که یکشنبه ۱۸ مردادماه سال جاری در دبی به مصاف حریفی از قزاقستان می رود.

حریف او این بار مارتی فورد نیست. یومانوف آلمات باخیتوویچ در قزاقستان در شبکه های اجتماعی بیشتر شناخته شده است و حالا رسانه های ایرانی لقب گوریل قزاق را به او داده اند.

سجاد غریبی

درآمد نجومی از مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد

سجاد گریبی ورزشکار ناشناخته ایران است اما به اندازه معروف ترین ورزشکاران طرفدار دارد. او مدعی است در رشته پاورلیفتینگ قهرمان استان بوچر شده است اما در سال 1390 به دلیل مصدومیت مجبور به ترک این رشته شد. سجاد غریبی به دلیل اندام عجیب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور آمریکایی، ناگهان به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید  رکورد سردار آزمون در 5 دیدار اخیر زنیت در لیگ برتر روسیه

تصاویر منتشر شده از مبارزه او با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرد. قرار است دیدار رسمی این دو نفر در 2 آوریل در سالن O 2 برگزار شود، اما این دو نفر که در دبی به سر می برند روز پنجشنبه برای اولین بار با یکدیگر ملاقات کردند. نکته عجیب تضاد تفاوت قد قابل توجه سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این ورزشکار اگرچه لقب هالک ایرانی را به خود اختصاص داده است، اما به وضوح از رقیبش کوتاه قدتر است و به نظر می رسد این موضوع برای او در مسابقات فروردین ماه مشکل ساز باشد. انتشار این تصاویر باعث شد تا بسیاری از کاربران به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار فتوشاپی یا با تکنیک های خاصی گرفته شده است.

همه به آن می گویند “شرم آور” و “مضحک” و “رسوایی”. می گویند همه اینها دروغ بوده است. از کارهایی می گویند که فتوشاپ نمی تواند انجام دهد و به جای آن چه گنجشک هایی می تواند نقاشی کند و به جای آن قناری به ما بدهد! همه از قدرت و نفوذ شبکه های اجتماعی می گویند که بالاخره چیزهای جعلی و جعلی را از یک جایی به بعد از اصلی پاک می کنند و یکی پس از دیگری فضای مناسب را می زنند! فیلم مبارزه سجاد قریب که به دلیل قد بلندش به هالک و هرکول ایرانی معروف است با مارتین فورد انگلیسی را حتما دیده اید.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید محصولات ایران خودرو در بازار+ لیست کامل

این ویدئو این دو را در دبی نشان می‌داد که پس از شعارهای زیاد، زمانی که غریب توسط فورد به عقب پرتاب شد، با هم روبرو شدند. اکنون بسیاری از کاربران به بهانه انتشار این دعوای نه چندان جذاب برای ما، ویدئوها و فیلم های گذشته را به اشتراک گذاشته و آنالیز می کنند. فیلم‌های دعواهای قبلی‌اش که حالا خیلی‌ها گفته‌اند ساختگی است و تمام مشت‌هایی که در تمرین می‌زند بی‌معنی و بی‌معنی است.

علاوه بر سوالات و بحث های کلی دیگر. سجاد غریبی کیست و هالک ایرانی چه شد؟ آیا پول است؟ چند تا؟ اگر اشتباه می کردیم و فکر می کردیم که سجاد گریبی حداقل از هالک سبز و جنگجو و مبارز فیلم های هالیوود چیزی ندارد. اما در واقعیت چه؟ آیا او با همان تمرینی که امکان پیش بینی دیدار رسمی را فراهم می کند به مصاف رقیب خود خواهد رفت؟ زمان کمی برای شنیده شدن این دو مبارز در فضای مجازی نیست. دلیل این امر ملاقاتی است که قرار است این دو نفر در روز دوم آوریل با هم داشته باشند، یعنی حدود یک ماه دیگر. ظاهراً این مسابقه قرار است در چهار نوبت دو دقیقه ای و زیر نظر اتحادیه حرفه ای بوکس برگزار شود. هالک ایرانی در اواسط دهه 90 در اینستاگرام به شهرت رسید. اکانت اینستاگرام او بالا آمد و حتی پس از دو روز جنگ سخت، فالوورهای بیشتری در صفحه خود پیدا کرد.

درباره جوانی متولد 1370 در اهواز است که سابقه ورزش حرفه ای ندارد و خودش می گوید فقط سابقه بدنسازی و بوکس را دارد. این در حالی است که فورد سال هاست به تمرین هنرهای رزمی ترکیبی می پردازد و یکی از علاقه مندان جدی این ورزش به حساب می آید. تناقضی که منجر به گمانه زنی در مورد مبلغ هنگفتی شد.

بیشتر بخوانید  انتقاد از اعزام هواپیمای آتش‌نشان ایرانی به ترکیه

هالک ایرانی

روزنامه هفت صبح در این باره نوشت: فروش بلیت بازی 11 فروردین بین سجاد غریبی و مارتین فورد از مدت ها قبل آغاز شده و قیمت پایه هر بلیت 40 پوند معادل یک میلیون و 500 هزار تومان است. تومان.” محل برگزاری این مبارزه یعنی O2 Arena حدود 20 هزار نفر ظرفیت دارد و با فرض پر شدن تمامی صندلی ها، بلیت فروشی بالغ بر 30 میلیارد تومان خواهد بود. او و اسپانسرهایش مطمئناً درصدی از درآمد این مبارزه را خواهند گرفت. علاوه بر این، صفحه اینستاگرام او نیز به همین دلیل رونق بیشتری پیدا کرده است.» در این میان برخی ادعاها می گویند که او فقط برای شرکت در این مسابقه 300 هزار دلار دریافت می کند، اگرچه این مسابقات در نهایت برگزار نشد، اما درآمد هنگفتی برای هر دوی آنها به همراه داشت.

هالک ایرانی

سبک تمرینی عجیب او پیش از این مورد سوال طرفداران قرار گرفته بود و فورد ویدئوهای عجیب منتشر شده از او را “شرم آور” خواند. این ورزشکار انگلیسی مدعی شد که پیروزی مقابل غریب در فروردین ماه دستاورد خاصی برای او نبوده است. فورد قبلا به میرور گفته بود: «فقط می‌خواهم سرش را بکوبم». این هیچ حس پیروزی یا غرور به من نمی دهد، زیرا اساساً فکر نمی کنم او چیزی برای ارائه داشته باشد که باعث غرور من شود. این مبارزه برای من برای پاک کردن مزخرفاتی است که در چند سال گذشته آغاز شده است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *