هاشمی: اعضای جدید شورای شهر در شرایط سختی شهر را تحویل می‌گیرند


هاشمی: اعضای جدید شورای شهر در شرایط سختی شهر را تحویل می‌گیرند

دیدارنیوز ـ محسن هاشمی رفسنجانی در آئین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ شهر در کشور وجود دارد و بیش از ۷۵ درصد مردم کشور شهرنشین هستند لذا ایجاد ثبات اجتماعی و سیاسی در کشور اهمیت زیادی دارد. در حقیقت در این ثبات برگزاری همین مراسم تحلیف نقش موثری را ایفا می‌کند که برای برگزاری آن باید از وزارت کشور تقدیر کنیم و همچنین از مردم نیز برای شرکت آرام در انتخابات باید تقدیر کرد.

وی افزود: دوره پنجم شورا به پایان می‌رسد و از این پس صیانت از حقوق شهروندی و شهر به عهده اعضای دوره ششم شورای شهر تهران است که به همه این اعضا تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت جدی برای آن‌ها دارم.

هاشمی ادامه داد: اعضای جدید در شرایط سختی شهر را تحویل می‌گیرند. شرایط سخت کرونایی و تحریم اقتصادی کار شما را با دشواری مواجه می‌کند. ما نیز در ابتدای دوره پنجم با چنین شرایطی مواجه بودیم. امیدواریم به زودی کارنامه و گزارش فعالیت خود را به صورت مکتوب در اختیار افکار عمومی قرار دهیم تا مورد نقد منصفانه دوستان و مردم تهران قرار بگیریم. تلاش کردیم بهترین دستاورد‌ها را برای مردم تهران داشته باشیم.

رئیس سابق شورای شهر تهران تاکید کرد: متاسفانه در امر تجهیز حمل و نقل عمومی کاستی‌هایی داشتیم که امیدواریم شورا و شهردار دوره ششم به این موضوع بپردازد. با توجه به کرونا استفاده از حمل و نقل عمومی کمتر شد، اما لازم بود تعداد وسایل حمل و نقل عمومی ما بیشتر شود تا استفاده بهتری انجام شود. اگر خطوط مترو و اتوبوس برقی را تکمیل کنیم و حمل و نقل جامعی داشته باشیم قطعا شرایط بهتری رقم می‌خورد. امیدواریم که با تلاش شورای جدید این موضوع پیگیری شود.

بیشتر بخوانید  ایا فردا مدارس تعطیل است دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ – ایران چطور

هاشمی تاکید کرد: شخصا همیشه تلاش کردم در جهت کاهش تنش و تخریب دست اندرکاران دوره‌های سابق حرکت کنم. امیدوارم شورای ششم نیز چنین روشی را پی بگیرد و با نگاه مثبت به فعالیت‌های دوره پنجم بنگرد.

دیدگاهتان را بنویسید