هادی چوپان باعث افتخار آمریکا شد + جایزه 100 هزار دلاری برای گرگ ایرانی


هادی کوپان در آمریکا سوم شد

تشویق کننده: نماینده ایران در مسابقات مسترالمپیا 2019 به مقام سوم دست یافت و جایزه 100 هزار دلاری را از آن خود کرد.

مسترالمپیا 2019 امسال در شرایطی برگزار شد که قهرمان دوره قبل حضور نداشت که رقابت برای قهرمانی را حساس‌تر و نزدیک‌تر از قبل کرد. در نهایت این برندان کوری بود که توانست برنده شود.

هادی چوپان بدنساز ایرانی در این مسابقات مقام سوم را کسب کرد و جایزه 100 هزار دلاری را از آن خود کرد. این اولین مدال ایرانی در تاریخ مسابقات آزاد مستر المپیا است.

هادی چوپان در سال ۱۳۶۶ در سپیدانو استان فارس به دنیا آمد و از ۱۳ سالگی ورزش بدنسازی را آغاز کرد. در نوجوانی، چوپان خمپاره‌انداز بود و با برادر بزرگ‌ترش به عنوان مشوق اصلی کار می‌کرد. سه سال پس از شروع حرفه ای خود، سومین کشوری و همچنین قهرمان استان فارس شد. او در سال 1384 اولین مدال ملی خود را کسب کرد و از آن زمان تاکنون عناوین ارزنده ای در رشته های مختلف کسب کرده است.

رتبه نهایی آقای المپیک 2019 به شرح زیر است:

  1. براندون کری برنده جایزه 400000 دلاری شد
  2. ویلیام بوناک، برنده جایزه 150000 دلاری
  3. هادی کوپان، برنده جایزه 100000 دلاری
  4. دکتر جکسون برنده جایزه 45000 دلاری شد
  5. رولی وینکلار 40000 دلار برنده شد

هادی چوپان ستاره پرورش اندام ایران که به آمریکا رفته و در مستر المپیک شرکت کرده بود در مرحله پیش ارزشیابی همه را شگفت زده کرد.

وی در این مرحله توانست در بین 4 نفر برتر قرار گیرد. اتفاقی که هرگز در تاریخ بدنسازی ایران رخ نداده است. تنها ورزشکار ایرانی که توانست به مسترالمپیا برود و شرکت کند بیت الله عباسپور بود که در جایگاه هفدهم ایستاد.

بیشتر بخوانید  آهنگ دردناک و نفرت انگیز غزل شاکری برای مادر مرحومش!

اما چوپان با حضور در جمع 4 نفر برتر نشان داد که پدیده ای در تاریخ بدنسازی ایران است. فینال مسابقات فردا صبح برگزار می شود و حتی بسیاری می گویند شانس قهرمانی وجود دارد. هادی کوپان به گرگ ایرانی معروف است.

گرگ ایرانی نفر سوم مسترالمپیا 2019 شد

هادی چوپان متولد 4 مهر 1366 در آبنو از توابع شهرستان سپیدان استان فارس است و بدنسازی را از سال 1379 آغاز کرد و از سال 1390 تا 1395 عضو ثابت تیم ملی پرورش اندام ایران بود.

چوپان در چندین مسابقه فدراسیون جهانی بدنسازی و فیتنس شرکت کرد و عناوین مختلف ملی و بین المللی را کسب کرد.


دیدگاهتان را بنویسید