نیوشا ضیغمی طلاق گرفت | ماجرای جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش



آنچه دیگران می خوانند:

حدود 12 سال زندگی مشترک نیوشا دیگمی و همسرش فوت می کند و حاصل این ازدواج دختری به نام لنا است که در سال 1396 به دنیا آمده است، اخیرا شایعاتی مبنی بر طلاق به گوش می رسد. نیوشا دیگمی شنیده می شود این بازیگر با انتشار ماجرا و آرشیو تصاویر همسرش تا حدودی این شایعات را تایید کرده است. نیوشا دیگمی عکسی از شناسنامه با مهر طلاق گذاشت. نیوشا دیگمی او پس از چند ساعت استوری خود را حذف کرد که این موضوع باعث ایجاد جنجال در مورد خبر جدایی نیوشا دیگمی از همسرش شد.

نیوشا دیگمی

طلاق نیوشا دیگمی هنوز به صورت رسمی تایید نشده است و باید دید نیوشا دیگمی در آینده دلیل انتشار چنین مطلبی را توضیح خواهد داد یا خیر.

نیوشا دیگمی در سال 89 با آرش پولادکان از تاجر نقره ازدواج کرد.بهمن ماه 1394 مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادکن همسر نیوشا دیگمی با حضور هنرمندان و شخصیت های سرشناس کشورمان برگزار شد.

نیوشا دیغمی: ازدواج بهترین اتفاق زندگی من بود

نیوشا دیغمی درباره نحوه آشنایی با همسرش: ماجرای آشنایی من و آرش در نوع خود بسیار جالب است، زیرا او قبل از آشنایی با من به طور رسمی از طریق فیلم هایم با من آشنا شد و همین موضوع باعث تعصب شد. رابطه با من به هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاقات زندگی من بود.

بیشتر بخوانید  فال روزانه واقعی دوشنبه ۳۰ بهمن | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

نیوشا دیگمی

آرش پولادان هم گفت: حق با نیوشا است. خیلی قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم، می خواستم با او ازدواج کنم و به نوعی او را همسر آینده ام می دیدم، اما تنها نگرانی من این بود که نیوشا با تصویری که از او در آثارش می بینم فاصله زیادی داشته باشد، از طرفی او یک دوست. من نمی خواستم فقط به عنوان یک طرفدار به او نزدیک شوم، بنابراین کارهای زیادی انجام دادم تا اینکه در نهایت تصمیم گرفتم با سرمایه گذاری در فیلم به او نزدیک شوم که خوشبختانه اتفاق افتاد، اما نکته مهم در مورد او این است که او بسیار صادق تر بود. و مهربان از آنچه فکر می کردم

نجوشا زجمی در 27 تیر 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته معماری شد اما پس از قبولی در دانشگاه ملی روانشناسی کودک ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل دهد و پس از پایان دبیرستان در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران فارغ التحصیل شد. او بازیگر شد: «وقتی می خواستم بازیگر شوم، مادرم مخالفت نکرد، اما نگاه مادرم به آینده من را در نظر گرفت، اما پدرم موافق بازیگر شدن من نبود. اصولاً پدرم عاشق کار علمی بود و ترجیح می داد من دکتر یا مهندس شوم تا بازیگر، وقتی وارد این عرصه شدم با کار آقای مسعود جعفری یوزانی شروع کردم و بعد از آن بلافاصله وارد سینما شدم. در سال اول به نتایج خوبی رسیدم: «پدرم سمتش را تغییر داد و با کار من موافقت کرد».

بیشتر بخوانید  واکنش نمایندگان به سفر همسر قالیباف به ترکیه + جزئیات

او با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان، بازیگری را فرا گرفت و این موسسه او را به مسعود جعفری یوزانی معرفی کرد. پس از گذراندن این کلاس ها در سریال تاریخی چش باد نقش دختری از شمال روستا را بازی کرد.

نیوشا دیگمی

سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و این فیلم باعث شد تا دیغمی و محمدعلی سجادی دوباره در شوریده با هم همکاری کنند و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه شد. دریافت سیمرغ بلورین بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر در رقابت با بازیگرانی چون حدیث تهرانی.

نیوشا دیگمی یکی از حامیان جدی صنایع دستی ایران است. وی در گفتگو با مدیر کل صادرات ایران بر لزوم معرفی صنایع دستی این کشور به بازارهای جهانی تاکید کرد.

او به صورت زنده در برنامه اینستاگرامی مهریه خود را سکه طلا اعلام کرد و همین موضوع باعث جنجال رسانه های ایران شد.

در مراسمی که در «انجمن کودکان کار و حامیان خیابان» برگزار شد، نیوشا زعیمی به عنوان سفیر کودکان کار ایران معرفی شد. نجوشا دیگمی در این مراسم که در دفتر این انجمن برگزار شد، با بیان اینکه موضوع کودکان کار یکی از دغدغه های همیشگی خود است، گفت: وقتی کودکان کار را سر چهارراه می بینم با خودم می گویم سهم این کودکان چیست. به دنیای کودکی و چرا باید پیر شود و در سال 2009 از همان روزهای اول کودکی وارد چرخه کار و تمرین بزرگ شدن شوند.» در سال 1388 با آرش پولادکان، تاجر ایرانی ازدواج کرد و در اردیبهشت 1397 اولین فرزند خود را به نام لنا به دنیا آورد.

بیشتر بخوانید  اقتدار همراه با مدارای نیروی انتظامی در آشوب های اخیر ستودنی ست


دیدگاهتان را بنویسید