نیوشا ضیغمی بعد از عمل لیفت ابرو



آنچه دیگران می خوانند:

نیوشا دیگمی او پس از اتمام این کلاس ها در مجموعه ای تاریخی در سس باد نقش دختری از شمال روستا را بازی کرد.نیوشا دیگمی وی در 27 تیر 1359 در تهران به دنیا آمد.نیوشا دیگمی وی فارغ التحصیل رشته معماری شد اما پس از قبولی در دانشگاه ملی روانشناسی کودک ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل دهد و پس از پایان دبیرستان در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران فارغ التحصیل شد.نیوشا دیگمی با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری مرکز سینماگران جوان، بازیگری را فرا گرفت و در همین موسسه بود که به مسعود جعفری جوزانی معرفی شد. اخبار نیوشا دیگمی ما را دنبال کنید.

آغاز کار نیوشا دیگمی

نیوشا دیگمی

نیوشا ضیغمی سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم Tardest به کارگردانی محمدعلی سجادی بازی کرد، این فیلم باعث شد تا ضیغمی و محمدعلی سجادی دوباره در شوریده با هم همکاری کنند و برای این فیلم با 24 جشنواره نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد. او به شهرت رسید و با بازیگرانی چون حدیث تهرانی رقابت کرد.

نیوشا دیغمی از آن دست بازیگرانی است که توانست در مدت کوتاهی در بین بازیگران جوان سینما و تلویزیون به شهرت برسد. او یکی از چهره های محبوب و محبوب سینما محسوب می شود. نجوشا دیگمی تاکنون به عنوان سرمایه گذار در ساخت دو فیلم «پرتقال خونی» و «چهارسو» شرکت کرده است و برای صدور پروانه ساخت برای این بازیگر کافی است روی یک فیلم دیگر سرمایه گذاری شود.

بیشتر بخوانید  روزنامه ایران آنلاین

من عاشق نیوشا دیگمی هستم

نیوشا دیگمی

نیوشا دیگمی یکی از حامیان جدی صنایع دستی ایران است. وی در گفتگو با مدیر کل صادرات ایران بر لزوم معرفی صنایع دستی این کشور به بازارهای جهانی تاکید کرد. او به صورت زنده در برنامه اینستاگرامی مهریه خود را سکه طلا اعلام کرد و همین موضوع باعث جنجال رسانه های ایران شد.

در مراسمی که در «انجمن کودکان کار و حامیان خیابان» برگزار شد، نیوشا زعیمی به عنوان سفیر کودکان کار ایران معرفی شد. نجوشا دیگمی در این مراسم که در دفتر این انجمن برگزار شد، با بیان اینکه موضوع کودکان کار یکی از دغدغه های همیشگی خود است، گفت: وقتی کودکان کار را سر چهارراه می بینم با خودم می گویم سهم این کودکان چیست. به دنیای کودکی و چرا این سن باید وارد چرخه کار شود و از همان روزهای اول کودکی تمرین بزرگ شدن کند».

شوهر نیوشا دیگمی

نیوشا دیگمی

آرش پولادان در زمینه تجارت نقره فعالیت می کند و در سال 93 موفق به کسب عنوان کارآفرین برتر در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی شد و جایزه گرفت. بهمن ماه 96 مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادکن همسر نجوشا دیگمی با حضور هنرمندان و شخصیت های سرشناس کشورمان برگزار شد.

خانواده نیوشا دیگمی

نیوشا دیگمی

پدر و مادر نیوشا دیگمی مانند خانواده بسیاری از هنرمندان مخالف بازیگر شدن فرزندشان بودند اما در نهایت موافقت کردند. نیوشا دیغمی درباره مخالفت پدر و مادرش با بازیگر شدنش گفت:

زمانی که می خواستم وارد عرصه بازیگری شوم، مادرم مخالفت نکرد، اما نگاه مادرم به آینده من را در نظر گرفت، اما پدرم موافق بازیگری من نبود. بیشتر پدرم عاشق کار علمی بود و ترجیح می داد من دکتر یا مهندس شوم تا بازیگر! زمانی که وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم، بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول به نتیجه خوبی رسیدم، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

بیشتر بخوانید  مرغ پرواز می کند! | قیمت مرغ در آستانه نجومی شدن

خواهر نیوشا دیگمی

نیوشا دیگمی

روشا دیگمی نیز مانند خواهرش به فعالیت در عرصه هنر علاقه مند است و با وجود تحصیل در رشته مترجمی انگلیسی، کار هنری خود را با گرافیک آغاز کرد.بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی اولین تجربه روشا دیگمی بود. در دنیای بازیگری . . چهارسو یکی دیگر از تجربه های بازیگری اوست که در این فیلم با خواهرش نیوشا بازی کرد. روشا دیگمی در سریال ماتادور به همراه پوریا پور سرخ، شقایق فراهانی، لیندا کیانی، سام درخشانی و پولاد کیمیایی به ایفای نقش پرداخت.


دیدگاهتان را بنویسید