نیمی از آزمایشات تاج فارس محدودیت های مثبت / کششی است



ایسنا / فارس معاون استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری تاج استان با بیان اینکه نیمی از آزمایشات تاج در آن استان مثبت است ، از تمدید محدودیت های ترافیکی جاده ای ، آموزش ، مدیریت و دورکاری تا پایان هفته جاری خبر داد.

عبدالرضا قاسم پور شنبه شب 26 تیرماه در یک نشست مجازی با خبرنگاران ضمن اعلام قرمز بودن اوضاع در 13 شهر فارس ، 16 نارنجی و هفت زرد در مورد شیوع ویروس کرونا افزود: ممنوعیت سفر همچنان ادامه دارد و با متخلفان در مناطق مختلف و عاملان تجمع در نظر گرفته خواهد شد.

معاون استاندار فارس در ستاد استان برای مدیریت بیماری تاج با بیان اینکه در بخش اصناف نظارت بیشتری بر نظارت بر مشکلات بهداشتی می شود ، افزود: رستوران ها ، مکان های پر تردد ، نانوایی ها و سالن ها و … بازرسی شود.

کاسمپور همچنین با بیان اینکه تاکنون 470 هزار دوز واکسن تاج به فارس تزریق شده است ، گفت: در ستاد ملی تصمیم گرفته شده است که Sinopharm بیشتری بین استان ها توزیع شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه میزان اشغال تخت های بیمارستانی در استان فارس به 60 درصد رسیده است ، ادامه داد: استفاده از ماسک ، فاصله اجتماعی و خودداری از شرکت در تجمعات باید مورد توجه مردم و اصناف در مناطق دارای تهویه مناسب قرار گیرد تا مورد استفاده قرار گیرد.

کاسمپور با بیان اینکه ممنوعیت سفر به شهرها همچنان ادامه دارد ، به تعطیلی برنامه ها و آیین های مذهبی در هفته های آینده اشاره کرد و افزود: برخی از مراسم های ایام جیجه و محرم تعطیل و برخی نیز برگزار می شود خارج از منزل؛ البته شرایط برگزاری این مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید  دلیل کاهش یارانه برخی مستمری بگیران چیست؟ + نحوه اعتراض

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید