مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نیش پری دریایی منجر به مرگ یک نوجوان شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



پسر چهارده ساله ای در حال گذراندن تعطیلات در سواحل Eimeo در کوئینزلند استرالیا بود که تصادف کرد. به گزارش گاردین، گفته می شود این نوجوان بر اثر نیش پری دریایی که شاخ های شش فوتی داشت جان خود را از دست داده است.

ظاهراً این نوجوان روز شنبه در ساعت 14:30 بعد از ظهر در حالی که بیش از شش فوت میخ به دور بازوها و پاهایش پیچیده شده بود از آب بیرون کشیده شد. پس از اینکه این نوجوان دچار ایست قلبی شد، شاهدان عینی برای احیا به کمک او آمدند.

به گفته پلیس، مقتول سپس در ساعت 3:22 بعد از ظهر به بیمارستان مک کی منتقل شد. امدادگران 40 دقیقه قبل از اینکه یک ساعت بعد در بیمارستان جان باخت، این نوجوان را احیا کردند.

به گزارش دیلی مرکوری، کربی داش، یکی از افرادی که در ساحل حضور داشت، دید که این نوجوان تلوتلو خورده و پاهایش با شاخ های عروس پوشیده شده و از آب بیرون آمده است. به گزارش داش، در حالی که والدین فریاد می زدند بچه ها را از آب بیرون بکشند، امدادگران به کمک پسر دویدند.

به گفته راس گی، رئیس باشگاه نجات ساحلی Eimeo، هشت گالن سرکه بر روی او پاشیده شد، زمانی که امدادگران سعی داشتند گزش‌ها را از پاها و دست‌های او پاک کنند.

من باید بگویم؛ پس از این حادثه، ساحل تا آخر هفته بسته خواهد بود و به مردم محلی توصیه می شود از آب دوری کنند.

بیشتر بخوانید  37 کشته و مفقود بر اثر غرق شدن قایق در شهر بلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *