نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا – اخبار مهر ایران و اخبار جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، جلسه مرکز بهداشت و درمانی امام رضا (ع) برای کمک به ستاد ملی ضد ویروس ویروس کرونا (موج پنجم) به ریاست سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور معاونین هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، وزارت دفاع و نیروهای مسلح ، پلیس و نیروهای مسلح.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پذیرش بیماران با ویروس کرونا تصمیمات زیر در بیمارستان ها و مراکز درمانی نیروهای مسلح و اقدامات ویژه در استان سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار گرفت:

1. تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی نیروهای مسلح در سراسر کشور مجبور بودند بیمارانی را با حداکثر ظرفیت پذیرش کنند ویروس کرونا من ابتکار عمل را می گیرم.

۲. همه سازمانهای نیروهای مسلح موظف بودند مراکز واکسیناسیون اختصاص داده شده به خود یا مراکزی را که در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن تعیین می شوند فعال کنند.

3. بیمارستانهای صحرایی در سراسر کشور ، به ویژه در استانهای سیستان و بلوچستان ، باید به درخواست ستاد ضد ویروس ملی تهیه شوند. ویروس کرونا با همکاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، با هماهنگی قرارگاه امام رضا (ع) در ستاد کل ، حداکثر خدمات را ارائه دهند.

4- سازمان های نیروهای مسلح ، به ویژه مرزبانان ، برای جلوگیری از ورود ویروس جهش یافته ، باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از مرزهای شرقی کشور و جلوگیری از حرکت غیرقانونی اتباع خارجی انجام دهند.

5. نیروهای مسلح ، به ویژه سازمان بسیج ، برای خدمت به مردم شریف ایران ، مانند گذشته در برابر ویروس ویروس کرونا در سطح ملی ، به ویژه در مناطق فقیرنشین و مرزهای شرقی ، از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | روحانی: برخی از مشکلات مردم خوزستان در روزهای اخیر برطرف شده است

6. برنامه شهید حاج گاسم سلیمانی از سازمان بیدیر فقیر و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای مقابله با موج پنجم با سرعت و ظرفیت بیشتر ویروس کرونا اعمال شود

دیدگاهتان را بنویسید