مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نیاز به رمزارزها در دنیای مدرن و اهمیت آموزش ارز دیجیتال

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

محبوبیت روزافزون بازار آنلاین نیاز به ابزار انتقال سریع را دو چندان کرده است. رمزارزها یا ارزهای دیجیتال بهترین ابزار برای حل این مشکل در نظر گرفته می شوند. رمزارزها برای استفاده در اینترنت ایجاد می شوند و هیچ شکل فیزیکی ندارند.

این ارزهای مدرن به کشورها یا دولت ها وابسته نیستند. بنابراین قیمت آنها در تمام نقاط دنیا یکسان است و عملا ارزهای بین المللی محسوب می شوند. نامتناهی بودن این ارزها باعث شده است که بیشترین سازگاری و ادغام با اینترنت را داشته باشند که آن هم یک فناوری بدون مرز است.

در پایان سال 2009 اولین ارز دیجیتال معرفی شد و با معرفی فناوری جدیدی به نام بلاک چین انقلابی در خدمات مالی و پرداخت آنلاین ایجاد کرد.

امروزه دنیای ما نه تنها شاهد رشد روزافزون ارزهای دیجیتال است، بلکه ادغام این فناوری در حوزه های مختلف از خدمات پرداخت گرفته تا بازی های آنلاین و شبکه های اجتماعی، توجه اکثر افراد را به خود جلب کرده است. در نتیجه بسیاری از افراد تمایل دارند مفاهیم و کاربردهای این فناوری جدید را بیاموزند و از آن برای کسب درآمد استفاده کنند.

در سریال آموزه های رمضان نعیم هاشمبان تمامی مفاهیم و کاربردهای این ارزها به صورت یکی توصیف شده است نقطه آموزش ارز دیجیتال علاقه مندان را برای حضور در دنیای جذاب ارزهای دیجیتال بدون نیاز به هیچ پیش زمینه ای آماده می کند.

d663144c-d78b-4b0d-a9be-c3a47e7b0889

کاربرد ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال توکن هایی هستند که به صورت رمزگذاری شده بر روی پلتفرمی به نام بلاک چین مبادله می شوند. بلاک چین خود به عنوان یک پایگاه داده غیرمتمرکز عمل می کند و می تواند داده های توزیع شده را روی آن ذخیره کند. سپس آنها را به طور همزمان روی تمام گره های متصل ایمن کنید.

بیشتر بخوانید  حادثه برای هواپیمای ایران در فرودگاه نجف

بلاک چین تمام داده های مربوط به تراکنش های ارز دیجیتال را ذخیره می کند. بنابراین، بلاک چین گاهی اوقات به عنوان یک دفتر تجارت غیرمتمرکز در نظر گرفته می شود. ارزهای دیجیتال همه حوزه‌های ارزهای سنتی را پوشش می‌دهند و همچنین در حوزه‌هایی مانند خدمات مالی غیرمتمرکز وجود دارند که حضور ارزهای سنتی به سادگی امکان‌پذیر نیست.

به عنوان مثال، تمام خدمات پرداخت آنلاین را می توان به راحتی با ارزهای دیجیتال انجام داد، یا ارزهای دیجیتال خدمات مالی گسترده ای مانند وام، سهام یا طراحی را فعال کرده اند. دامنه فعالیت بیشتر و انعطاف پذیری بالای این ارزها یکی از بزرگترین مزیت های آنها نسبت به ارزهای سنتی است.

سلسله فیلم آموزشی ارز دیجیتال من ممنوعیتی ندارم او به عنوان یکی از متخصصان و پیشگامان این حوزه می تواند علاقه مندان را با دنیای نامحدود اپلیکیشن های ارز دیجیتال آشنا کند و به کاربران نشان دهد که چگونه از طریق ارزهای رمزنگاری شده کسب درآمد کنند.

dfa40818-dc3b-4ec1-a819-9873bdaeaa2d

کسب درآمد آسان دلاری از بازی با ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال یکی از راحت ترین ابزارها برای غلبه بر محدودیت های بین المللی در تراکنش های مالی با کاربران ایرانی است. امروزه محیط آنلاین و فضای مجازی فرصت های کسب درآمد زیادی را فراهم کرده است.

یکی از بهترین فرصت ها برای کسب درآمد آنلاین و مجازی، بازی ارزهای دیجیتال است. فناوری‌های ارز دیجیتال امتیاز کسب‌شده در بازی‌های خارج از بازی‌های جهان را نیز ارزشمند و قابل خرید و فروش کرده است.

بازی هایی که با فناوری بلاک چین ادغام شده اند امتیاز بازی را در قالب توکن های قابل تعویض در اختیار کاربران قرار می دهند. آن ها حتی شخصیت های بازی را به عنوان توکن های منحصر به فرد معرفی می کنند و مالکیت آن ها را به طور کامل به بازیکنان منتقل می کنند.

بیشتر بخوانید  پایان جلسه در دوحه کابل و طالبان توافق می کنند که گفتگوها را تسریع کنند

در بازی های پرطرفدار ارزش این شخصیت ها و سایر آیتم های بازی بسیار بالاست و سایر بازیکنان برای داشتن این شخصیت ها یا سایر آیتم های با ارزش پول زیادی می پردازند.

بازی نبرد نگهبان

این بازی چند نفره و آنلاین است که از موتور بازی سازی Unreal برای توسعه آن استفاده می کند. Battle of the Guardian بر روی بلاک چین Solana اجرا می شود و گرافیک بسیار زیبا و خیره کننده ای دارد. این امر باعث افزایش لذت بردن از بازی فوق شده است.

بازی این بازی رزمی است و بازیکنان باید در این بازی حریفان خود را شکست دهند. کاربران و بازیکنان در صورت برنده شدن می توانند امتیاز خود را با ارزهای دیجیتال مبادله کنند. راه های کسب درآمد در این بازی با تقویت شخصیت ها گسترش می یابد و شخصیت های قدرتمند و کمیاب می توانند ارزش زیادی داشته باشند.

از آنجایی که این شخصیت ها با آیتم های دیگری در بازی مانند قدرت ها و ابزارهایی در قالب توکن های منحصر به فرد یا NFT ارائه می شوند، می توان آنها را در دنیای خارج از جهان نیز خرید و فروش کرد. بنابراین کسب درآمد از طریق بازی فوق امکان پذیر خواهد بود.

در این بازی سه شخصیت اصلی شامل یک نگهبان یا فرشته، یک مرد و یک شیطان وجود دارد. بازیکنان می توانند هر یک از این سه مسابقه را انتخاب کنند.

البته هر یک از این سه نوع مزایا و معایبی دارد; مثلا شخصیت انسان به هوش او بستگی دارد و فرشته قدرت زیادی دارد. شخصیت های شیطان نیز از استقامت بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید  توئیتر با همکاری دو خبرگزاری رقیب به جنگ اخبار جعلی می‌رود

یکی از ویژگی های جالب این بازی وجود سطوح مختلف مبارزه است که به همین دلیل است که هر شخصیت با رقبای هم سطح خود به مبارزه می پردازد و همه بازیکنان از یک نقطه شروع منصفانه و منصفانه بهره مند می شوند. به عنوان مثال آخرین سطح این بازی God of War است که در آن شخصیت ها می توانند به توکن ها و اشیاء بسیار کمیاب و جذاب دسترسی داشته باشند.

رسیدن به این سطح نیاز به استراتژی و مهارت های زیادی در بازی دارد، بسیاری از بازیکنان و بازیکنان تراشه های کمیاب در این سطح را با قیمت بالایی خریداری می کنند و به سایر بازیکنان اجازه می دهند از این بازی درآمد کسب کنند.

***

این مطلب یک گزارش است و پایگاه خبری شمانیوز صحت یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی کند و مسئولیت قانونی آن ربطی به شمانیوز ندارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *