نیاز به استقرار دائمی بالگردها در کهگیلو و بویراحمد


نیاز به استقرار دائمی بالگردها در کهگیلو و بویراحمد

ایسنا / کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد لزوم استقرار دائمی بالگردها در استان را م effectiveثر دانست و گفت: این بالگرد می تواند به موقع اقدامات مهار آتش سوزی و تسریع در اطفا fire حریق به ویژه در ارتفاعات استان کهگیلویه و بویراحیر را انجام دهد. استان با توپوگرافی خاص و ارتفاعات دشوار. العبوری بسیار مفید است.

در ابتدای جلسه “حسین کلانتری” گزارشی از آخرین وضعیت آتش سوزی های اخیر جنگل های استان ارائه کرد.
وی نیازهای استان را برای اطفای حریق مطرح و پیشنهادهای لازم را ارائه داد.
در این جلسه اخیراً خسارات ناشی از سیل در برخی از مناطق استان به معاون اول رئیس جمهور گزارش شده است.
در این جلسه ، ارزیابی و برنامه ریزی خسارات وارده به زیرساختهای پشتیبانی در مناطق روستایی و عشایری و مناطق آسیب دیده از سیل ، که در اثر سیل اخیر به باغها و خانه های آنها آسیب رسیده بود ، بررسی و به معاون اول رئیس جمهور گزارش شد.
گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده برای ساخت و مرمت خانه های آسیب دیده از زلزله در شهر سی سخت و روستاهای آسیب دیده نیز در جلسه ارائه شد.
در این جلسه فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نیاز مردم در مناطق زلزله زده گفتند: اگرچه دولت و سازمانهای مختلف اقدامات خوبی در مناطق زلزله زده انجام داده اند اما این مناطق نیاز به کمک بیشتر. “
همچنین راهکارها و پیشنهادهایی برای ساخت و ساز و بهسازی بهتر مناطق مختلف شهری و روستایی توسط استاندار در جلسه با معاون اول رئیس جمهور ارائه شد.
کلانتری پس از جلسه گزارشی از تنش آبی در مناطق مختلف شهری و روستایی استان ارائه داد و گفت: استان های کهگیلو و بویراحمد با کاهش شدید منابع آبی نسبت به سال گذشته روبرو هستند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر به دلیل وضعیت کمبود آب ، حدود 200 روستای استان توسط تانکرها آب رسانی می شوند.
فرماندار کهگیلویه و بویراحمد نیز لزوم استقرار دائمی بالگردها در استان را م effectiveثر دانست و گفت: این بالگرد می تواند به موقع اقدامات مهار آتش سوزی و تسریع در اطفا حریق به ویژه در ارتفاعات استان کهگیلویه و بویر را انجام دهد. توپوگرافی خاصی داشته باشید. کمک به ارتفاعات دشوار است.
کلانتری با ارزیابی توافق برای ایجاد پایگاه ثابت هلی کوپتر در استان ، بر ضرورت وجود پایگاه دائمی بالگرد در استان تأکید کرد که معاون اول رئیس جمهور قول داد بلافاصله ردیابی شود و به زودی هلی کوپتر دائمی در استان مستقر شود.
در این جلسه از آتش نشانانی که بیشترین تلاش را انجام داده اند تقدیر شد و این واقعیت که در آتش سوزی های اخیر پنج فروند بالگرد به کمک استان آمدند به دلیل نظارت بر سازمان بحران و همکاری ستاد کل و هلال احمر مورد ستایش قرار گرفت.
ایشاک جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور ، همچنین از مدیریت استان برای اقدامات انجام شده تشکر کرد.
وی در این جلسه ضمن ارزیابی رشادت ها و رشادت های مردم شریف روستا در ادوار مختلف ، مردم روستا را افرادی غیرتمند و شجاع توصیف کرد که همیشه در دوره های مختلف انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند.
معاون اول رئیس جمهور دستور داد پیشنهادات و تصمیمات ارسالی از سوی استانداران کهگیلویه و بویراحمد بلافاصله پیگیری شود.
در این جلسه مقرر شد با دستور معاون اول رئیس جمهور ، هفته آینده جلسه ویژه جنگلهای زاگرس برگزار شود و تصمیمات نهایی در مورد اقدامات به موقع و لازم در این جلسه داده شود.
به گزارش ایسنا ، جهانگیری بر کمک ، همکاری و مساعدت مردم استان در همه لحظات خاص به ویژه در موارد حادثه ای تأکید کرد و از حضور مسئولان محلی در این زمینه قدردانی کرد.
باید بگویم در جلسه جداگانه ای با رئیس دفتر ریاست جمهوری ، استاندار گزارشی از آخرین وضعیت آتش سوزی و اقدامات در استان ، آخرین وضعیت در شهرها و روستاهای آسیب دیده از زلزله در سی سخت و مهمترین اقدامات برای مقابله ارائه داد. با ویروس تاج. وی در استان خواستار توجه بیشتر به استان شد.
در این جلسه دکتر واعظی با تقدیر از ادامه پیگیری های فرمانداران کهگیلو و بویراحمد گفت که مطالبات و نیازهای استان که توسط استاندار در این جلسه مطرح شده پیگیری و جدی گرفته خواهد شد.
انتهای پیام

بیشتر بخوانید  متن عاشقانه فقط مال من باش (جملات رمانتیک مال خودم باش)

دیدگاهتان را بنویسید