نیاز اهالی روستا به توجه به مسئله جلوگیری از تغییر کاربری – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، ارسلان زارع بعدازظهر یکشنبه در همایش روز شهرداری ها و دهیاری ها با اشاره به خدمات و ساختار اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم از این دو نهاد ، اظهار داشت: باید از ظرفیت ها برای دستیابی به توسعه شهری و روستایی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه این روستا قطب تولید محسوب می شود ، افزود: با وجود امکانات محدود ، اهالی این روستا پافشاری می کنند و چرخ تولید را به حرکت در می آورند.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم برنامه طراحی شده وی از اراده علمی و جمعی برای توسعه گفت: با استفاده از راهکارها و تخصص صحیح ، از منابع و امکانات باید به بهترین شکل برای توسعه شهرها و روستاها استفاده شود.

زارع با اشاره به تلاش های دولت برای ایجاد فضای مناسب برای درآمد پایدار ، افزود: موضوع امنیت شغلی روستاییان در حال بررسی است و امیدوارم با اقدامات ملی و همکاری شورای مشورتی اسلامی این نگرانی ها رفع شود. مونتاژ. “

وی با تأکید بر لزوم ادامه دوره های آموزشی برای دهیاران و بهبود سرانه آموزش کارکنان دهیاری و شهری ، ادامه داد: شوراها نیز از مندی با داشتن اطلاعات کافی در زمینه ارائه ، می توانند زمینه های همکاری را تقویت کنند.

استاندار گیلان گفت: تلاش برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی با اطلاع رسانی به موقع ، جلب مشارکت مردم و شوراها و همچنین معتمدین محلی باید در دستور کار قرار گیرد.

رویکردهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به وجود بیش از دو هزار روستا در گیلان ، رویکردهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله آسفالت معابر ، به روزرسانی و اجرای طرح های آزمایشی در مناطق روستایی از مواردی است که روستاها باید با جدیت دنبال کنند.

بیشتر بخوانید  بورس تل‌آویو پس از پرتاب موشک از لبنان سقوط کرد

استاندار گیلان همچنین در مورد نقش روستاها و شهرداری ها در هنگام شیوع صحبت کرد ویروس کرونا وی خاطرنشان کرد و گفت: نظافت و ضد عفونی اماکن عمومی روستایی ، مبلمان روستایی و محل تجمع روستا و اطلاع رسانی قوانین و دستورالعمل های بهداشت و سلامت روستاییان از جمله اقدامات خوبی است که با مشارکت دهیاری ها و شهرداری ها انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید