نیازهای حوزه خانواده باید از نطفه شروع شود


یک استاد دانشگاه گفت: برای حل مشکلات فرهنگ ، خانواده ، حجاب و عفاف نباید بدنبال یک دولت مقتدر و بوروکراتیک باشیم بلکه سمن ها باید وارد عرصه عمل شوند تا بتوانند مشکلات خانواده ها را حل کنند و برآورده کنند. منویات رهبر معظم انقلاب. عمل را بپوشانید.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین گنباریان در جلسه مجمع ملی فرهنگیان ، افزود: در زمینه حجاب و عفاف باید الزامات ویژه ای ایجاد شود و باید ساماناها را در این زمینه فعال کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: “ابتدا باید یک شیعه سیاسی و سپس یک حقوقدان شیعه ایجاد کنیم. در سال 1991 ، 77 مورد کالای تولید شده در کشور گمرک را تحریم کردیم. کالاهایی در حمایت از 500٪ افزایش واردات از طریق شبه قاچاق “در کشور. این محصول توسط باربی 2012 به خوانندگان خارج از کشور در آن زمان تبلیغ شد تا این سبک لباس را در کشور گسترش دهد و همین امر باعث می شود که بی حجابی ارزان و گران شود. چرا قیمت لباس های اسلامی اینقدر گران است و با شبه قاچاق با قیمت های بسیار ارزان آشکار می شود.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: فعالیت ها در زمینه خانواده ، حجاب و عفاف یک ضربه است. سالی یک روز روز حجاب و عفاف است و منتقدان پوستر در دست دارند و یک روز در سال همه بازارها ، پارک ها ، سینماها و … را در خود جای می دهند و برای بقیه سال بحث خانواده ، حجاب و عفاف است. غفلت. باید برنامه ریزی شود که برای هر روز از سال زمانی برای خانواده در نظر گرفته شود و خانواده باید یکی از اولویت های روزمره دولت ها باشد.

بیشتر بخوانید  فرمول دولت شدن گلستان صد در صد تضمین شده است

حجت الاسلام والمسلمین گنباریان گفت: نباید رفتار کند را با سختی گفتار برابر دانست. پیوستن به امر به معروف و نهی از منکر باید در خانواده احیا شود و طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ، خانواده باید یکی از اولویت های فرهنگی کشور باشد ، در دسامبر سال 1996 ، این کشور در آذربایجان غربی دموکراتیک اعلام شد . سردار سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی زیارتگاهی است و باید در خانواده این حرم ایجاد شود.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی ، دادگستری و دولت باید بر آرمان هایی مانند عدالت و دموکراسی در نظام حاکم باشند. در کشوری که 98٪ مردم قول وفاداری به امام خمینی را دادند و از دولت خواستند که نظام را تغییر دهد و دموکراسی را اداره کند. این وظیفه ماست که تقاضا کنیم در این راستا تلاش کنیم تا خانواده ، حجاب و عفاف در حاشیه فرهنگی نباشد. نام امت و امام نباید وارد دیوان سالاری شود.

حجت الاسلام و المسلمین قنبریان افزود: الزامات صدا و سیما این حوزه را برآورده نمی کند و باید با ایجاد NGO ها و NGO ها و توانمند سازی خانواده های ایرانی وارد خانواده های فردی شویم. بیشتر این موضوع به عهده وزارتخانه ها و شورای فرهنگی است اما با توجه به گستردگی فعالیت ها در این دو حوزه ، ما باید این موضوع را در سامان ها و سازمان های غیردولتی بگنجانیم. ما نمی توانیم با کارهای سلیقه ای و موقتی مسئله خانواده و حجاب و عفاف را تعریف کنیم. برای رسیدگی به مشکلات زنان و خانواده باید برنامه ریزی جامعی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید  50 شرکت بزرگ اینترنتی با طرح حفاظت از پارلمان مخالفت می کنند

این کارشناس دادگستری گفت: مشکل کشور ما این است که موضوع به عادی تبدیل شده است. فرهنگ با برنامه های تلویزیونی آغاز می شود و در کوچکترین پایگاه های اجتماعی پرورش می یابد. ما قوانینی در کشور نداریم که طبق آنها هیچ ارگانی وارد این منطقه نمی شود.

وی اظهار داشت: با گذشت زمان ، تعاریف حجاب در ذهن مردم تغییر کرده است که این امر ناشی از فرهنگ سازی زنان و خانواده در رسانه ها ، رسانه های خارجی ، برنامه ها و فضای مجازی است. ابعاد به وضوح قابل مشاهده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه متقاضیان باغبانانی هستند که به دنبال یک دولت مقتدر و بوروکراتیک نیستند ، ادامه داد: در سطح محلی ، آنها گروه های اجتماعی با قدرت برای حل مشکلات خانواده ایجاد می کنند و خود را به عنوان یک مرکز نظارت برای اجرای کتاب مقدس رهبر معظم انقلاب. العالی).
حجت الاسلام والمسلمین گنباریان افزود: برای داشتن اسلام سیاسی و اجتماعی لازم است نهادهای اجتماعی را با نهادهای سیاسی ترکیب کنیم. سکولاریسم اجتماعی این است که دولت هیچ راهنمای اجتماعی ندارد.

این کارشناس دادگستری گفت: در سند 2030 ، این شهر دانشجویانی را دارد که از گهواره تا گور دانش می گیرند. این شهر دانش آموزان را برای همه حقوق ، از حقوق حیوانات و غیره تربیت می کند و دلیل موفقیت آنها این است که آنها هیچ ارتباطی با دولت ندارند ، آنها وارد سامانیان می شوند و با اداره سامانیان ملی دولت ها را ملزم به انجام کار می کنند. همچنین برای حل مشکلات باید سیمان ها را به صورت محلی فعال کنیم.

بیشتر بخوانید  تغییر چهره شگفت انگیز رزیتا غفاری

به گزارش روابط عمومی از نشست شورای ملی فرهنگیان در اردوگاه بقیat الله الاعظم ؛ وی در پایان خاطرنشان کرد: برای حل مشکل عفاف و حجاب باید مصرف کننده را مشهور کنیم ، حجاب را فرهنگی و داخلی کنیم و در حالی که حجاب سیاسی است حجاب را از دام های سیاسی آزاد کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید