مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نگرانی آمریکا از مقابله با تیم ملی ایران

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: برد فریدل، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال آمریکا در تحلیل خود از تیم ملی فوتبال آمریکا و بازی مهم امروز مقابل تیم ملی ایران در مرحله حذفی WC 2022 برای دیلی میل نوشت: تاکتیک های گرگ برهالتر. ، منتخب تیم ملی فوتبال آمریکا در بازی قبلی این کشور مقابل انگلیس موثر بوده است که از آن جمله می توان به حضور کریستین پولیسیچ در پست هافبک تهاجمی چپ و وستون مک کنی در پست هافبک راست اشاره کرد.

وی در ادامه این مقاله معتقد است بازی آمریکا مقابل ایران با انگلیس متفاوت است و با تاکید ویژه بر این بازی و با توجه به نیاز آمریکا به شکست دادن ایران، بر لزوم تشدید تاکتیک های تهاجمی این تیم تاکید کرد. مقابل ایران و افزایش مالکیت توپ برای آمریکا در این بازی برجسته شد.

فریدل با اشاره به اینکه این جام جهانی غافلگیرکننده بود، گفت: از نظر تاریخی ما در این قهرمانی خوب نبودیم و نمی‌گویم برنده نمی‌شویم، اما این تاریخ من را عصبی‌تر می‌کند.

وی با اشاره به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من کارلوس کی روش سرمربی ایران را می شناسم. در سال 1994، او مشاور فدراسیون فوتبال ایالات متحده بود و برنامه ای برای کمک به تیم ایالات متحده تا جام جهانی 2010 داشت. برای قوی بودن، آماده بودن.”

بیشتر بخوانید  جدیدترین قیمت تخم مرغ اعلام شد

فریدل ادامه داد: زمانی که کی روش دستیار سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد بود، من در منچستر نه چندان دور از کی روش زندگی می کردم و در بلکبرن بازی می کردم. در آن زمان او را بیشتر از زمانی که در آمریکا بود می شناختم. او به عنوان یک مربی رویکرد سختگیرانه ای دارد و ساختارمند و منضبط است و اگر خواسته های او را دنبال کنید و با او کار کنید او نیز فردی بسیار مهربان است، او فردی باهوش است و ایران در ماه سپتامبر، دو ماه قبل از امضای قرارداد با او قرارداد امضا کرد. جام جهانی و باید مربی ای مثل کی روش داشته باشند، او می تواند از عهده آن برآید، او بسیار مصمم است و فشارهای روزانه روی او تاثیری نمی گذارد.

بر اساس تحلیل فریدل، کی روش بر روی توقف سلاح های تهاجمی ایالات متحده تمرکز خواهد کرد و در عین حال تلاش می کند تا انرژی و سرعت بازی مک کنی و یونس موسی را تا حد امکان محدود کند.

او گفت: “اما من همچنین فکر می کنم که آنها روی متوقف کردن پولیشیچ تمرکز خواهند کرد.”

فریدل گفت: آنها سه مهاجم خوب از جمله علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی دارند. آنها می دانند که می توانند واکر زیمرمن را تهدید کنند و موقعیت های گلزنی ایجاد کنند.


بیشتر بخوانید  بازیکن پرسپولیس ادامه فصل را از دست داد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *