نگاه جدید نجوشا دیگمی در افتتاحیه کلینیک زیبایی اش! + تصاویر


نیوشا ضیغمی درباره علت افتتاح این کلینیک زیبایی می گوید: قبلا کلینیک زیبایی و سلامت پوست تاسیس کرده بودم اما متاسفانه به دلیل عدم درایت و بی مسئولیتی دکتری که در این کلینیک با ما همکاری می کرد این را ترجیح دادم. ” من مرکز را می بندم.

در این مراسم که در خیابان پاسداران تهران برگزار شد، شخصیت های هنری و رسانه ای از جمله می توان به محمدرضا شریفی، سیدعلی ضیا، آنا نعمتی، بهنوش بختیاری، رضا رویگیری، دانیال عبادی، کمند امیرسلیمانی و … اشاره کرد.

نیوشا دیغمی در افتتاحیه کلینیک زیبایی خود!

نیوشا دیگمی در مورد دلیل باز کردن این کلینیک زیبایی او به کافه سینما می گوید: پیش از این کلینیکی برای زیبایی و سلامت پوست تاسیس کرده بودم، اما متاسفانه به دلیل بی تدبیری و بی مسئولیتی دکتری که در این کلینیک با ما همکاری می کرد، تصمیم به تعطیلی این مرکز گرفتم.

نیوشا دیغمی در افتتاحیه کلینیک زیبایی خود!

من از این پزشک شکایت قانونی کرده ام و همچنان در حال پیگیری هستم. به هر حال با توجه به اتفاقاتی که افتاد، آن مرکز تعطیل شد و بعد از یک وقفه تصمیم گرفتم یک کلینیک جدید افتتاح کنم.

نیوشا دیغمی در افتتاحیه کلینیک زیبایی خود!

او ادامه می دهد: «فکر می کنم سلامت پوستمو و بدن به کنار زیبایی این سوال مهمی است که باید در نظر گرفت. در این عمل عمدتاً به مسائل سلامت پوست، مو و بدن می پردازیم و تمامی کارها زیر نظر پزشک متخصص انجام می شود.

نیوشا دیغمی در افتتاحیه کلینیک زیبایی خود!

بازیگر اخراجی وی در پایان می گوید: متاسفانه مواردی از نام من برای تبلیغات موسسات و درمانگاه های مختلف بوده که هیچ کدام را تایید نکرده ام و کلینیک ما در هیچ شهری شعبه ندارد. کشورها.”

بیشتر بخوانید  خانه جدید و فوق العاده مجلل سیلوستر استالونه!


دیدگاهتان را بنویسید