نگاهی کوتاه به عملکرد و فعالیتهای ورزشی در جزیره کیش


به گزارش فارس کیش ، جزیره زیبا و مرجانی کیش در برگزاری مسابقات و اردوهای ملی و بین المللی در رشته های مختلف ورزشی سابقه موفقی دارد و ایجاد امکانات مناسب با استانداردهای مطلوب از اهداف موسسه ورزش و سلامت در این برنامه رایگان است. منطقه را برای برگزاری مسابقات در سطوح بالاتر و توسعه گردشگری ورزشی فراهم می کند.

کارکنان این سازمان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب به ساکنان ، گردشگران و تیم های ورزشی ملی و بین المللی ، استفاده بهینه از زیرساخت ها و توسعه امکانات ورزشی برای دستیابی به اهداف اصلی ورزش ، گردشگری و اقتصاد انجام داده اند.

همچنین با توجه به فرصت های بی نظیر ورزشی کیش ، در سال های اخیر جامعه ورزشی این منطقه آزاد میزبان مسابقات و اردوهای ملی و بین المللی در دو بخش زنان و مردان بوده است.

به گفته کارکنان م theسسه ورزش و تفریحات سالم ، این یک رویداد باشکوه است مسابقات جهانی والیبال ساحل جزیره کیش در سال 1396 با استقبال گسترده علاقه مندان به این ورزش روبرو شد و طبق اعلام فدراسیون جهانی ، شن والیبال ساحلی در والیبال ساحلی شرط برگزاری مسابقات بین المللی در این منطقه است.

همچنین این منطقه آزاد با حضور جمعی از رهبران ملی و نظامی میزبان موفق و شایسته چهارمین مسابقه بین المللی غواصی نظامی عمیق 2019 در استراحتگاه تفریحی خلیج فارس بود که توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چهار قاره برگزار شده بود. آنها شرکت کردند و پس از پایان اپیدمی تأثیر گسترده و رضایت بخشی داشتند ویروس کرونا او کاملا آماده برگزاری مجدد چنین مسابقاتی است.

بیشتر بخوانید  22 مدل خاص و زیبای ناخن طرح یخی | جلوه‌ای زیبا از سرما و برف روی ناخن‌

برنامه ریزی برای برگزاری اردوی تیم های ملی در تمام ورزش های ملی و بین المللی ، به ویژه مسابقات تنیس با ویلچر (پیشکسوتان معلول) و مسابقات بین المللی ITF در فضایی متفاوت از سایر برنامه های موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش.

در ماه های اخیر ، به دنبال انعقاد تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون فوتبال و منطقه آزاد کیش ، مبلغ 50 میلیارد وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شد و تصمیم گرفته شد یک اردوی ورزشی برای تیم ملی فوتبال در جزیره کیش ایجاد شود.

ایجاد سایت برای غواصی مصنوعی با غواصی ، بهبود کمی و کیفی آب ، ساحل و ورزش های دریایی و همچنین برگزاری مسابقات در این زمینه در سطح ملی و بین المللی از دیگر برنامه ها است. سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه فضای ورزشی این جزیره.

از طرف دیگر ، اهمیت تأثیر مسابقات اسب دوانی در ایجاد فضای سرگرم کننده برای ساکنان و گردشگران و همچنین آماده سازی زمینه برای مسابقات در این منطقه ، بزودی بازسازی مجموعه سوارکاری منطقه آزاد کیش را آغاز می کند.

مجموعه سوارکاری کیش در سال 1372 به منظور میزبانی مسابقات بین المللی در خلیج فارس تاسیس شد و کارکنان منطقه آزاد کیش با استفاده از ظرفیت و توانایی های منحصر به فرد جزیره ، امکانات نزدیک به استانداردهای جهانی را در این مجموعه فراهم کرده اند. به عنوان تلاش متخصصان در این زمینه.

باند استاندارد ، یال صحرایی ، حیاط بزرگ و اصطبل استاندارد از جمله امکانات مجتمع سوارکاری کیش است.

براساس این گزارش در سال های اخیر ، افتتاح زمین شماره یک اسکواش و تنیس پس از بازسازی کامل ، شروع بهره برداری از پایگاه ورزش ساحلی مجموعه المپیک ، راه اندازی سالن وزنه برداری ، مرکز تناسب اندام و یک استعداد مرکز آموزش و کتابخانه علمی ورزش ، موزه ورزش کیش ، و همچنین ایجاد زمین های ورزشی ساحلی در ساحل بانوان (سپک تاکرا ، والیبال ، هندبال ساحلی) ، ساخت زمین های فوتبال ساحلی و زمین های بازی چمن مصنوعی بزرگ در مجموعه میر مهنا یکی از پروژه های ورزشی کیش است که محقق شده یا به زودی به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید  فال شمع دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

چشم انداز آینده موسسه ورزش و تفریحات سالم استفاده از امکانات ورزشی و دستیابی به اهداف ویژه ای مانند توسعه گردشگری ورزشی به گونه ای است که ساخت زمین فوتبال مناسب برای میزبانی تیم های شرکت کننده در جام جهانی قطر ، ورزش مجتمع های سازمان یافته توسط اردوهای ملی و بین المللی ، ساخت یک مجموعه دو و میدانی تخصصی در زمینه سرعت و پرتاب برای قهرمانان پارالمپیک در دستور کار این مجموعه است.

حمایت کلی از تیم های ورزشی به ویژه ورزش های قهرمانی یکی دیگر از برنامه های مورد نظر سازمان منطقه آزاد کیش است که در دستور کار قرار گرفته است تا کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز علاقه مندان به ورزش و تیم های ملی توسط مسئولان در برنامه گنجانده شود. از آن منطقه در جزیره امن است.

با تدوین برنامه عملیاتی ، امکانات و تجهیزات ورزشی این منطقه در فصول مختلف سال آماده میزبانی اردوهای ورزشی می شود.جوانان کشور قول اقدامات توسعه در زمینه های مختلف ورزش کوئیک را می دهند.

گفتنی است ، لیگ فوتبال ملی ، لیگ فوتبال داخلی جزیره کیش ، جام یادبود مرحوم مهرداد میناوندو علی انصاریان ، مسابقات فوتبال پیشکسوتان ، میزبانی مسابقات مقدماتی فوتبال ناشنوایان ، برگزاری اردوی فوتبال ایران و ماچو از جمله مسابقات ورزشی سال گذشته در جزیره کیش.

منطقه آزاد کیش همچنین میزبان رکورد 2 کیلومتر و 2 ماراتن برای اولین بار در کیش ، مسابقات قهرمانی کشور و انتخاب تیم ملی کراس فیت ، اولین مسابقه اسکی روی آب با قایق ، مسابقات نجات غریق و مسابقات بهترین ها بهترین بازیکنان اسکواش در این دوره

بیشتر بخوانید  واکنش اتحادیه اروپا به لغو مجوز چند بازرس آژانس در ایران

انتهای پیام / 88060


دیدگاهتان را بنویسید