مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نگاهی به استایل امیر ماگارا و رهام هادیان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ماکان بند یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ است که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد. این گروه متشکل از رهام هادیان، امیر مقاره و امیرمیلاد نیکزاد است و از بدو تاسیس تا کنون توسط جشار خسروی آهنگساز و نوازنده ساکسیفون رهبری می شود.

ماکان بند در مدت کوتاهی توانستند به شهرت برسند و کنسرت هایشان با استقبال مخاطبان پاپ مواجه شد. دوستداران موسیقی عامه پسند معتقدند که این گروه بیشتر شهرت خود را پس از انتشار آهنگ Svaka žetva به دست آورد.

نام «ماکان» ریشه پارسی دیلمی دارد و نام یکی از پسران کاک از امرای مازندران در قرن چهارم هجری قمری به معنای دلاوری است. امیرزاده متولد 12 دی 1374 و رهام زاده 16 مرداد 1370 است. این گروه در 5 بهمن 1396 در برنامه دورهمی حاضر شدند.


امیر ماگارا / رهام هادیان

رنگ های مشکی و خاکستری به خوبی در استایل امیر ماگارا استفاده شده است. کت او طرح بسیار زیبایی دارد و رنگ خاکستری به خوبی با مشکی قرار گرفته است. نیم بوت های مشکی انتخاب مناسبی برای این استایل امیر ماگارا بودند و جایی برای انتقاد باقی نمی گذارند.


امیر ماگارا / رهام هادیان

استایل رهام هادیان و به خصوص مدل موی او بسیار مورد بحث قرار گرفته است. کت او با آستر خز است و با توجه به فصل انتخاب شده است. او برخلاف امیر ماکارا کفش های آکسفورد را ترجیح می داد. مدل های او تضاد خاصی با لباس هایش داشت.


امیر ماگارا / رهام هادیان

برخی از هنرمندان از داشتن سبک خاص در ظاهر خود ترسی ندارند. آن‌ها سبک‌هایی را انتخاب می‌کنند که به بهترین وجه با شخصیت آن‌ها سازگار است، حتی اگر ظاهرشان برای دیگران عجیب و غیرقابل قبول باشد. درست مثل رنگ موی رهام هادیان.

بیشتر بخوانید  با چند ترفند ساده یک کیک خوشمزه و پف کرده بپز که همه انگشت به دهن بمونند


امیر ماگارا / رهام هادیان

اگرچه یک ظاهر و سبک خاص در بین بسیاری از هنرمندان برجسته جهان محبوب است، اما نکته قابل تامل این است که ساده سازی در چنین زمینه هایی مستلزم یک مجموعه هنری قابل اعتماد است. اما آیا کارنامه هنری ماکان بند تا این حد قابل اعتماد است؟ شاید بهتر است آن را به زمان خود بسپاریم.


امیر ماگارا / رهام هادیان

با تمام این اوصاف، استایل شخصی هر فرد به او مربوط می شود، بنابراین حتی اگر مدل و رنگ جدید موی رهام هادیان از نظر بسیاری از کاربران زشت تلقی شود، باید این مدل را سلیقه شخصی خود بداند و قطعاً برای او مناسب ترین است. شخصیت دارد.


امیر ماگارا / رهام هادیان


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *