نکونام: مبارزه برای کسب سهمیه ادامه دارد / سال آینده نمی توانم تیم را ببرم


به گزارش فارس ، جواد نکونام وی پس از تساوی مقابل پیکان در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “ما می دانستیم که برنامه پیکان برای رسیدن به هدف یک ضربه ایستگاهی و پرتاب در ماه آگوست بود و به خوبی توانستیم بر این مشکل مسلط شویم ، اما متأسفانه بازیکن جوانمان اشتباه کرد . “شرایط دشوار شد زیرا ما می دانستیم که پیکان هنگام گلزنی سخت دفاع خواهد کرد ، اما ما موفق شدیم با صبر بازی کنیم ، تیم را شکل دهیم و موقعیت هایی ایجاد کنیم.

مربی یک تیم فوتبال فولاد هوستان، وی گفت: خط دفاعی پیکان عملکرد خوبی داشت و نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید ، اما در نیمه دوم همچنان اصرار کردیم. ما در ارسال ها اشتباه بودیم اما در پایان یک گل خوب به ثمر رساندیم. ما برای پیروزی در بازی فشار زیادی وارد کردیم اما نتوانستیم نتیجه بهتری نسبت به تساوی کسب کنیم. تیم ما خوب بازی کرد زیرا مسابقات پیکان را دیده و تحلیل کرده بودیم.

نکونام با اشاره به توانایی های تیم پیکان یادآور شد: هیچ تیمی به اندازه ما پیکان را تحت فشار قرار نداده است و آنها یکی از سخت ترین بازی ها را داشتند. پیکان تیم را می دانستیم حالت خوبه و برنامه ای که به شکل بازی آنها در زمین به خوبی اجرا می شود ، بنابراین بازی و گلزنی برابر چنین تیمی دشوار است. ما موفق شدیم به دروازه بان حریف نزدیک شویم اما وقتی بازی با تساوی به پایان رسید مراقب نبودیم. به بازیکنانم می گویم خسته نباشید اما شکایت من از آنها این است که تمرکز خوبی ندارند و ما لحظه ای گل زدیم. پیکان تیمی نیست که به راحتی شکست بخورد ، به طور منظم خوب بازی کند. 2 بازی مانده و همچنان بهترین موقعیت را بدست می آوریم.

بیشتر بخوانید  ترشی فلفل کبابی رو به سبک ترک ها درست کن! | طرز تهیه ترشی فلفل کبابی +ویدئو

وی این واقعیت را که دستیابی به نتیجه ای غیر از پیروزی شما را از کسب سهمیه آسیا باز داشت با این شرایط بازی برابر دانست ، آیا آسیایی خواهید شد؟ شما امیدوارید کهبیانیه ها: جنگ سهمیه ها همچنان ادامه دارد و قبلاً هیچ کس برنده یا باخته نیست. این بازی ها تا هفته گذشته ادامه دارد و همه تیم ها برای جایگاه خود می جنگند ، ما نیز تلاش خود را می کنیم. مهم این است که تیم تا آخرین لحظه بجنگد. ما امسال سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و اگر تیم های دیگری به جای ما بودند ، آنها با 5 تیم برتر رقابت نمی کردند ، اما بازیکنان من بسیار سخت کار می کنند و کار هنوز تمام نشده است.

مربی فولاد ادامه داد: به دلیل بسته بودن پنجره ، ویروس کرونابه دلیل کمبود بازیکن و مصدومیت شرایط سختی داشتیم. شرایط در اهواز ویروس کرونا این سخت بود و به تیم ما صدمه زد. ما در اینجا مشکل ریکاوری بازیکنان را داریم زیرا هوا خیلی گرم است. تیم من کار بزرگی انجام داد و این مبارزه برای موفقیت تا آخرین لحظه ادامه دارد. ما سعی می کنیم سهمیه را بدست آوریم ، اما در غیر این صورت ، سعی می کنیم بهترین رتبه را داشته باشیم. ما در جام حذفی ادامه خواهیم داد تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

نکونام در پاسخ به این س ifال که آیا کار سختی داشته اید و اکنون پروژه شما به پایان رسیده است ، آیا فولاد را ترک خواهید کرد ، گفت: “من فکر می کنم در 3 سال گذشته که در باشگاه بزرگ فولاد بودم کار خود را انجام دادم.” سال گذشته با کمک بازیکنان ، کادرفنی ، مدیریت ، رئیس کارخانه ذوب آهن موفق شدیم سوم شود و در جام باشگاه های آسیا شرکت کنیم. من همه کارهای ممکن را برای این تیم انجام دادم ، آنچه را که باید برای فوتبال خوزستان انجام می دادم انجام دادم. اگر ببینم که سال آینده می توانم تیم را قهرمان کنم ، قطعاً می مانم. اگر ببینم ، نمی توانم بروم ، زیرا در سال سوم باید یک تیم بسازم تا برنده شوم. پنجره نقل و انتقالات برای ما مهم است زیرا من مجبورم تیم را برای قهرمانی ببندم. بعد از 3 سال نمی بینم پنجره بسته است و تیم را در بالای جدول نگه می دارم.

بیشتر بخوانید  چهره واقعی بازیگر نقش زهرمار خان گلیدخت را در واقعیت ببینید نمی شناسید!

وی ادامه داد: اگر اینگونه باشد ترجیح می دهم به تیم دیگری بروم و از صفر شروع کنم. ما باید بودجه خود را تقویت کنیم زیرا اکنون تیم پنجم یا ششم لیگ هستیم. همچنین 40-50 میلیون بازیکن در تیم ما حضور دارند. اگر او بماند ، باید از روز اول فولاد مدعی قهرمانی شود. اگر نمی خواهم مربی جایگزین من شود ، تختخواب برای او آماده است.

آخر پیام /


دیدگاهتان را بنویسید