نکونام: فولاد افسرده ترین تیم لیگ بود / به پرسپولیس فرصت ندادیم



سرمربی فولاد خوزستان می گوید تیم او به دلیل نبود پنجره نقل و انتقالات و کمبود بازیکن برای تقویت تیم ، افسرده ترین تیم لیگ بوده است.

به گزارش ایسنا ، جواد نکونام مربی تیم فولاد پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به حریفی که همه تیم ها را تحت فشار قرار دهد فرصتی ندادیم. ما می خواستیم با ضربات آزاد به آنها ضربه بزنیم ، اما این اتفاق نیفتاد. کل بازی برای هر دو تیم سخت بود. داور برنده این مسابقه بود داور ارزیابی غیرمعمولی داشت و ارزیابی او عالی بود.

سرمربی فولاد با اشاره به غیبت بازیکنانش در این مسابقه یادآور شد: مشکل اصلی ما چند بازیکن اصلی نبودند. تمرکزمان روی ضربات آخر نبود. بازی در دمای بالای 50 درجه سانتیگراد در مقابل دو تیم سپاهان و پرسپولیس بسیار دشوار است. بازی با نفت ماجد سلیمان نیز بسیار دشوار بود زیرا گل زدن دشوار بود. با این حال ، بازی های قابل قبولی انجام دادیم. امیدوارم بقیه مسابقات لیگ را به خوبی ادامه دهم تا لیگ را با موقعیت خوب به پایان برسانم.

وی با بیان اینکه فرشاد احمدزاده در ترکیب اصلی غایب بود گفت: وی مصدوم بود و سعی کردیم او را برای مسابقات آینده حفظ کنیم.

نکونام در مورد اعتراض مربی پرسپولیس به ارتفاع چمن در ورزشگاه سبک آرنا گفت: “ما نیز ناراضی هستیم.” ما در بازی کره مسجد سلیمان هم این مشکل را داشتیم. از آنجا که چمن زرد بود ، نمی توان آن را کوتاه کرد و در بازی با تراکتور چمن طولانی بود. امیدوارم این فصل را با همان چمن آغاز کنم تا چمن مناسب فصل آینده باشد.

بیشتر بخوانید  فال شمع روزانه دوشنبه 22 آبان 1402

سرمربی فولاد در مورد شانس تیم خود برای کسب سهمیه آسیا گفت: “ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.” من دو فصل در باشگاه بزرگ فولاد تمرین کردم و به هواداران قول می دهم که همه تلاش خود را انجام خواهیم داد. خوشبختی مردم خوزستان فوتبال است و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم. همه مسابقات را از نگاه فینال تماشا می کنیم. ما بازی را با سایپا از دست دادیم. امیدوارم قضاوت ها خوب باشد و وقتی قضاوت ها خوب باشد ، ما از آنها قدردانی می کنیم و از آنها تشکر می کنیم و در صورت مخالفت ، آنها را اعلام خواهیم کرد با باقی مانده 4 هفته در لیگ ، امیدوارم آنها بهترین داوران را برای این رقابت انتخاب کنند و به همه تیم ها با یک چشم نگاه کنند. قضات نیز سخت کار می کنند.

Nukunam درمورد اینکه آیا برنامه ای برای فصل آینده به او داده شده است یا خیر اظهار داشت: واقعیت این است که نه من و نه من برنامه ای به باشگاه نداده ایم. در طول خدمت ما در فولاد من همه تلاش ممکن را برای موفقیت تیم انجام دادم. این باشگاه با تغییراتی می تواند فصل آینده عنوان قهرمانی را کسب کند. امسال اگر می توانستیم در نیم فصل چند بازیکن بگیریم ، وضعیت ما بهتر می شد. فولاد افسرده ترین تیم بود ، چون پنجره نقل و انتقالاتش بسته شد و ما نمی توانستیم بازیکن بگیریم. آرزوی قلب من موفقیت باشگاه فولاد است ، زیرا من در این باشگاه کار کردم و روی آن عرق کردم. امیدوارم بازیکنان بدانند در چه باشگاه خوب و بزرگی حضور دارند. فولاد خوزستان همیشه می خواهد در بالای جدول قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید  به‌روزرسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد

به هر حال وی افزود: البته در یک صحنه فرشاد احمدزاده به تنهایی با دروازه بان حریف روبرو شد و داور با اعلام آفساید به اشتباه این موقعیت طلایی را گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید