مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نکونام: اگر تیم فولاد برای قهرمانی بسته نشود ، من می روم / هیچ تیمی نمی تواند به اندازه ما پیکان را تحت فشار قرار دهد – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیمجواد نکونام پس از نبرد در مقابل خانه شاگردانش مقابل پیکان در یک کنفرانس خبری گفت: “ما می دانستیم که برنامه پیکان برای رسیدن به هدف استفاده از ضربات آزاد و اوت بود. ما این امتیازات را به خوبی کنترل کردیم ، اما در صورت خطای بازیکن جوان تیممان ، به گل رسیدیم و اوضاع کمی سخت شد. ما می دانستیم که وقتی پیکان گل می زند ، او به خوبی دفاع می کند و از گل خود دفاع می کند ، اما ما موفق شدیم با حوصله بازی کنیم و تیم را مرتب نگه داریم. اگر در نیمه اول دقت می کردیم با یکی دو گل به رختکن می رفتیم اما خط دفاع و دروازه بان پیکان عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: ما در نیمه دوم به اصرار خود ادامه دادیم و البته از موقعیت های خود استفاده نکردیم. در پاس ها دقیق نبودیم ، اما در پایان یک گل خوب اجرا کردیم. ما همچنان بر پیروزی اصرار داشتیم ، اما متأسفانه نتوانستیم نتیجه ای بهتر از تساوی کسب کنیم. تیم ما خوب بازی کرد ، فکر نمی کنم هیچ تیمی بتواند به اندازه فولاد به پیکان فشار بیاورد. فکر می کنم این یکی از سخت ترین بازی ها بود. ما می دانستیم که پیکان خوب بازی می کند و تیمش از فرم خوبی برخوردار است. بازی و موقعیت سازی مقابل چنین تیمی دشوار است. ما هم به دروازه حریف نزدیک شدیم اما مراقب نبودیم. من به بازیکنانم می گویم خسته نباشید ، آنها تمام تلاش خود را کردند. تنها شکایت من در مورد تمرکز آنهاست که لحظه ای آن را از دست دادیم و خاطر نشان کردیم. البته پیکان به راحتی به هیچ تیمی نمی بازد. دو مسابقه باقی مانده است و ما تلاش خود را تا پایان ادامه خواهیم داد تا سرانجام بهترین موقعیت را بدست آوریم.

بیشتر بخوانید  احتمال تعطیلی مدارس در پایان هفته | آیا آلودگی هوا مدارس را تعطیل خواهد کرد؟

سرمربی در پاسخ به این س ifال که آیا هنوز هم امیدوار به کسب سهمیه است ، گفت: مبارزه برای کسب سهمیه هنوز ادامه دارد و قبلاً هیچکس برنده و باخته نبوده است. رقابت ادامه دارد و فکر می کنم جنگ تا هفته آخر ادامه داشته باشد. همه تیم ها برای جایگاه خود می جنگند. ما تمام تلاش خود را می کنیم که اجازه ندهیم اتفاقی بیفتد ، در روز آخر شرمسار نخواهیم شد که همه تلاش خود را نکردیم. نکته مهم برای من این است که تا آخرین روز و لحظه آخر با تیم بجنگم. هر اتفاقی بیفتد مشکلی نیست. ما سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. باور کنید اگر بسیاری از تیم ها مشکلات ما را داشتند در پنج تیم برتر لیگ نبودند اما بازیکنان من خیلی سخت کار می کنند و من به آنها می گویم خسته نباشید. البته هنوز کار تمام نشده است. به دلیل بسته بودن پنجره ، جراحات و تاجگذاری ، همانطور که می دانید شیوع ویروس در اهواز شدید بود ، این مشکل صدمات زیادی به تیم ما وارد کرد.

نکونام گفت: “ما در بهبودی مشکلات زیادی داریم زیرا گرما همه چیز را دشوار می کند.” به هر حال تیم ما عالی عمل کرد و در این شرایط تا روز آخر به مبارزه ادامه می دهد و برای موفقیت می جنگد. ما تمام تلاش خود را برای به دست آوردن سهمیه انجام خواهیم داد و در غیر اینصورت سعی خواهیم کرد بهترین رتبه را کسب کنیم. ما در جام حذفی ادامه خواهیم داد تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

بیشتر بخوانید  قیمت طلا پس از چند روز نوسان در نهایت صعودی شد

وی درباره فرصت جدایی از فولاد گفت: “من فکر می کنم در سه سال گذشته از زمانی که در باشگاه بزرگ فولاد حضور داشته ام ، کار خود را انجام داده ام.” سال گذشته با فولاد قرارداد داشتم که در میان هفت تیم برتر قرار بگیرم و خدا را شکر توانستیم سوم شود و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم. من تمام تلاشم را کردم و آنچه را که باید برای فوتبال خوزستان انجام می دادم انجام دادم. در طول راه ، اگر ببینم که می توانم تیم را قهرمان کنم ، قطعاً می مانم ، اما اگر ببینم که نمی توانم فولاد را به قهرمانی برسانم ، می روم. در سال سوم باید یک تیم برای قهرمانی جمع کنم و امیدوارم تیم را برای قهرمانی ببندم.

سرمربی فولاد ادامه داد: بعد از سه سال نمی توانم بجنگم و پنجره بسته است و می توانم بگویم که ما فقط در کورس بهترین تیم های جدول هستیم. دیگر نمی توانم این کار را انجام دهم ، و اگر می خواهم این کار را انجام دهم ، ترجیح می دهم به تیم دیگری بروم و با یک برنامه سه ساله ساختمان را شروع کنم. همان کاری که من در فولاد انجام دادم. این امر مستلزم گشودن پنجره نقل و انتقالات و همچنین داشتن بودجه برای رقابت با تیم های دارای بالاترین رتبه است. ما از نظر بودجه تیم پنجم یا ششم لیگ هستیم. قرارداد بازیکن من 50 میلیون است. ما چنین بازیکنانی داشتیم. اگر باشم قطعاً برای قهرمانی می جنگم و فولاد برای قهرمانی بسته می شود. حتی اگر نباشم ، برای باشگاه آرزوی موفقیت می کنم. هر مربی که می آید بستر موفقیت دارد. امیدوارم فولاد همیشه در بالای جدول باشد.

بیشتر بخوانید  «دینامیت» رکورد فروش سینمای ایران را شکست

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *