نکته مهم اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت سربازی


نکته مهم اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت سربازی

دیدارنیوز:خرید خدمت سربازی هیچ ارتباطی با مأموریت ها و مسئولیت های سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک نهاد تأمین اجتماعی و همچنین اخبار و اطلاعات ضد و نقیضی که طی روزهای اخیر توسط یکی از مدیران این سازمان در برخی رسانه ها و رسانه ها مطرح شده ، ندارد. شبکه های اجتماعی برای خرید خدمت سربازی ، فقط به دلیل سوerstand تفاهم در توضیحات ارائه شده در مورد محاسبه خدمت سربازی به عنوان سال های بیمه است.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ، شمارش روزهای خدمت سربازی به عنوان سنوات بیمه یکی از خدماتی است که می تواند به بیمه شده ارائه شود ، اخیراً تمام مراحل آن به صورت الکترونیکی در سیستم خدمات تأمین اجتماعی انجام می شود در es.tsmin.ir انجام شد.

بر اساس این گزارش ، عدم درک کافی از توضیحات ارائه شده توسط یکی از رهبران این سازمان در مورد چگونگی و چگونگی ثبت درخواست برای گزارش خدمت سربازی به عنوان سال های بیمه ، رسوایی “خرید خدمت سربازی” را ایجاد کرده است ، که اجتماعی سازمان امنیت ارزیابی می کند. تأکید بر همکاری سازمان وظیفه عمومی ناجا در اجرای طرح ثبت نام غیرحضوری ، الزام درج روزهای سربازی به عنوان سوابق بیمه ، اینکه تنها سرپرست قانونی و تصمیم گیرنده برای خدمت سربازی و چگونگی خدمات عمومی سازمان ناجا و ستاد کل نیروهای مسلح.

پیش از این رسانه ها به نقل از مهدی شکوری مدیر کل بیمه سازمان تأمین اجتماعی که در مورد شرایط محاسبه و خرید خدمت سربازی گفته بود: اقدامات مربوطه در سیستم غیبت انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری به شعب نیست.

بیشتر بخوانید  نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی پزشکیان امشب انجام می‌شود

وی افزود: شرط خرید سرباز این است که فرد در حال حاضر بیمه باشد و قبل از اقدام به کار دو سال سابقه بیمه داشته باشد ، نرخ حق بیمه 30٪ است که ما 7٪ بیمه شده و 23٪ را از حساب دولت می گیریم . شکوری توضیح داد: وقتی خدمت سربازی در نظر گرفته می شود ، اگر امروز درخواست وصیت نامه و ثبت نام کنید ، سیستم همان روز را بررسی و محاسبه می کند.

وی ادامه داد: ارتباط ما با پایگاه داده سیستم استخدام برقرار است و نیازی به بارگیری کارت در پایان خدمت یا ارائه آن در شعبه نیست و سیستم به صورت آنلاین نظارت می کند که آیا این فرد در ارتش خدمت کرده است یا خیر یا نه و چه مدت این بدهی را اعلام می کند و اگر پرداخت به صورت نقدی باشد ، سوابق در همان روز انجام می شود و اگر به اقساط تقسیم شود ، حداکثر تا 12 قسط امکان پذیر است ، پس از پرداخت اقساط ، سابقه ثبت می شود به شخص اختصاص داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید