نکات مهم هنگام انتخاب نام دامنه – اخبار بازار تسنیم


انتخاب نام برای هر چیزی به دلیل شناسایی آسان آن ، از جمله موارد دیگر و به خاطر سپردن ، انتخاب نام دامنه ای که در این مقاله بیشتر به آن خواهیم پرداخت ، به همین دلیل است و می تواند تجارت شما باشد. سایت از بین حداقل هزاران سایر سایتهای فعال در ایران. بنابراین ، در ابتدای این مقاله اشاره کوتاهی به دسته دامنه و آنچه در آن است ، خواهیم کرد تا خوانندگانی که کمتر درباره آن اطلاعات دارند ، با عملکرد آن آشنا شوند. سپس ما در مورد چگونگی انتخاب نام دامنه مناسب بحث خواهیم کرد و به نکاتی اشاره خواهیم کرد که می توانند در برند شما موثر باشند. همچنین بعد از دامنه ای را در سایت بخرید برای راه اندازی سایت خود باید آن را روی میزبان قرار دهید ، ما در این مورد توضیح خواهیم داد. برای دریافت اطلاعات دامنه در این مقاله ، در انتهای مجموعه با ما همراه باشید IRPOWER ما این واقعیت را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید از طریق صفر تا صد استارت آپ در اینترنت از جمله خرید دامنه ، هاست و سرور و همچنین سایر خدمات از آنها استفاده کنید..

دامنه چیست؟

دامنه یا دامنه نامی که برای سایتی که در اینترنت راه اندازی کرده اید انتخاب کرده اید. همانطور که نام شما می تواند شما را از سایر اعضای خانواده متمایز کند یا آدرس خانه شما می تواند به نزدیکان و دوستانتان کمک کند تا به راحتی به خانه شما بروند ، انتخاب نام دامنه مناسب ، معنی دار و معنی دار نیز می تواند ارتباط خوبی با نوع داشته باشد. تجارت خود را راه اندازی کنید و به مشتریان و مشتریانی که می خواهند از محصول ، محصول یا خدمات شما استفاده کنند کمک کنید تا به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. برای انتخاب نام دامنه مناسب ، لازم به ذکر است که دامنه از دو قسمت مهم تشکیل شده است که شامل موارد زیر است.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

نام دامنه

همانطور که قبلا ذکر شد ، این نام سایت شما را از صدها و هزاران سایت دیگر متمایز می کند و جالب اینکه شما هیچ محدودیتی در انتخاب خود ندارید ، به شرطی که سایت با نام مورد نظر شما قبلاً ثبت نشده باشد.. هنگام انتخاب نام دامنه ، می توانید از 2 تا حدود 70 حرف یا حرف استفاده کنید که البته باید جای گذاری شود ، مگر اینکه بخواهید یک نام دو بخشی انتخاب کنید که بتوانید با فاصله از آنها جدا کنید ، البته ، ما تا آنجا که ممکن است ارائه می دهیم فقط از حروف استفاده کنید و از خط و عدد استفاده نکنید. سایر نکاتی که بهتر است هنگام ثبت دامنه به آنها توجه شود تا بهتر به خاطر سپرده شوند و جستجو شوند می توانند به شرح زیر باشند:.

  • ساده و مختصر باشید.
  • اسمی را انتخاب کنید که نوشتن آن برای همه آسان باشد.
  • از کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود استفاده کنید.
  • اگر تجارت شما محلی است ، از این نام دامنه در نام دامنه خود استفاده کنید. مثل ایران ، تهران و ….
  • ترجیحاً از شماره و خط تیره در نام دامنه خودداری کنید.
  • اگر نام تجاری شما برای شما مهم است ، مهمترین پسوندهای دامنه را بخرید.
  • بهتر است دامنه ای را انتخاب کنید که بتوانید یک حساب رسانه اجتماعی با همان نام ایجاد کنید.
  • قبل از ثبت دامنه اطمینان حاصل کنید که نام مورد نظر قبلاً توسط شخصی در فضای غیر دیجیتال تحت عناوین مختلف مانند شرکت و مارک ثبت نشده است و مالکیت معنوی آن متعلق به کسی نیست.

پسوند دامنه

پس از انتخاب نام دامنه ، نوبت به انتخاب پسوند می رسد که قسمت مهمی از ثبت دامنه است و باید نسبت به این انتخاب بسیار حساس باشید. هر یک از پسوندهای موجود مانند و، .s، .خالص. و … آنچه در انتهای نام دامنه به عنوان پسوند می بینید ، هر یک از آنها معانی و عملکردهای مختلفی دارند. مثلا و نشان دهنده ایرانی بودن سایت شما و s این به معنای فعالیت تجاری سایت شما یا اغلب برای سازمانها و ارگانهای برنامه افزودنی است سازمان استفاده می شود. بنابراین ، افزونه ای که انتخاب کرده اید باید متناسب با تجارت شما باشد. اگر سایتی دارید که هم ایرانی است و هم برای تجارت راه اندازی شده است ، می توانید دامنه ای با دو پسوند ثبت کنید و و s این کار را انجام دهید تا کاربر یا مشتری با جستجوی هر دو نام به سایت شما دسترسی پیدا کند. بنابراین حتی در این حالت نیز دست شما باز خواهد بود.

بیشتر بخوانید  میدونستی فلفل دلمه‌ها باهم فرق دارند؟ | فرق فلفل دلمه خام خواری با غذایی +ویدئو

نقش میزبان ها در راه اندازی سایت چیست؟

میزبانی وب (میزبان) قطعات سرور مجازی و متعدد نامیده می شوند. از هر یک از این بخشها می توان برای میزبانی یک وب سایت استفاده کرد. برای راه اندازی سایت ، پس از انتخاب نام دامنه و ثبت نام و طراحی یا خرید سیستم مدیریت محتوای سایت ، باید میزبانی را تهیه کنید که بتوانید همه این برگه ها را بر روی آن قرار دهید. یک مثال ساده عملکرد میزبان برای سایت را نشان می دهد. وقتی تصمیم می گیرید فروشگاهی در شهر افتتاح کنید ، مطمئناً آن را در خیابان باریک یا بن بست ایجاد نمی کنید ، اما مکانی را برای ایجاد این فروشگاه انتخاب می کنید ، که در خیابان اصلی است ، دسترسی خوبی به خیابان های محله و استفاده می شود. برای کسب و کار شما مناسب است و در پایان شما یک منطقه پر جنب و جوش را انتخاب می کنید که به اصطلاح فروشگاه شما خوب است. در باره هاست لینوکس بخرید یا میزبانی ویندوز را باید در نظر داشته باشید تا به فروشگاه مجازی شما کمک کند تا به بهترین شکل شروع به کار کند و با مشکلات مختلفی روبرو نشود و بتواند کاربران و مشتریان را به سمت فعالیت های شما جذب کند..

در مرحله بعدی ، ما نکاتی را که باید هنگام انتخاب میزبان در نظر بگیریم ، هم برای شرکت ارائه دهنده و هم برای ساختار میزبان بحث خواهیم کرد..

  • شرکتی که سایت را تهیه می کند باید قابل اعتماد باشد و پس از خرید همیشه می تواند با شما باشد.
  • شرکتی که سایت تهیه می کند باید از مشتری پشتیبانی خوبی داشته باشد و همیشه پاسخگوی مشتری باشد.
  • اگر ناراضی هستید ، باید بتوانید پول خود را پس بگیرید.
  • میزبان باید دارای یک کنترل پنل مناسب باشد تا کاربر بتواند آن را مدیریت کند.
  • برای جلوگیری از آسیب ، حمله و ویروس باید بسیار محافظت شود.
  • میزبانی که انتخاب می کنید باید همیشه در دسترس باشد و هیچ وقفه ای متوالی وجود نداشته باشد.
  • سرعت بالایی داشته باشید تا به سایت کمک کند تا به راحتی و بدون مکث برای کاربر باز شود.
بیشتر بخوانید  پویش «احسان زندگی» در استان بوشهر اجرا شد/ تامین تجهیزات آب شرب - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

در این حالت ثبت دامنه هاست به درستی انجام می شود و می توانید با کمترین سختی کار خود را شروع کنید..

ما مجموعه را به شما ارائه می دهیم IRPOWER

ما قبلاً سعی کرده ایم مراحل اولیه راه اندازی یک وب سایت را خیلی مختصر و جامع پوشش دهیم تا بتوانید تجارت خود را در این بستر آغاز کنید. اما در این زمینه ، کسب مشاوره و راهنمایی تخصصی حرف اول را می زند. بنابراین ، اگر تصمیم به ایجاد سایتی برای مشاغل مختلف در زمینه خرید ، آموزش ، اخبار و … دارید ، پیشنهاد ما به شماست IRPOWER از متخصصان واجد شرایط در این زمینه کمک بگیرید. این مجموعه از ابتدای راه اندازی وب سایت ، از ثبت دامنه تا انتخاب میزبانی و همچنین طراحی وب سایت با شما خواهد بود..

مجموعه IRPOWER به آدرس ایمیل www.IRPOWER.com این شرکت در طول 17 سال فعالیت خود موفق به ارائه خدمات مختلف در هزاران سایت شده است ، در حالی که کارشناسان مجرب در هر منطقه به سوالات شما پاسخ می دهند و خدمات مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن ارائه می دهند..

“این یک تبلیغ است”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید