مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نکات مهم در مورد انتخاب یک شرکت نظافتی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شرکت نظافتی یا شرکت خدماتی نظافتی به شرکت هایی گفته می شود که خدمات نظافت منزل و محل کار و همچنین خدماتی مانند جابجای اثاثه و برخی دیگر را به متقاضیان ارائه می دهند. شرکت نظافتی حتما باید شماره ثبت داشته و مراحل قانونی برای فعالیت و استخدام کارگر در آن طی شده باشد. افرادی که نظافت منزل و محل کار خود را به شرکت نظافتی می سپارند، بهتر است یکسری نکات را مد نظر داشته باشند.

برای نظافت منزل با شرکت نظافتی معتبر تماس بگیرید

قبل از اینکه از شرکت مذکور تقاضای نیروی خدماتی نمایید حتما از مجاز بودن آن مطمئن شده و شماره ثبت آن را بپرسید. متاسفانه خیلی از این شرکت ها فاقد مجوز بوده و گاهی با یک خط تلفن و در منزل خود مشتری جذب می کنند و هیچ گونه نظارتی هم بر عملکرد کارگران خود ندارند.

شرکت خدماتی نظافتی موظف به ارائه تمامی خدمات متعهد شده است

شرکت خدماتی نظافتی موظف است برای نظافت منزل و محل کار تمام خدمات متعهد شده از جمله شستشوی پنجره و تمیز کردن مبل ها و کابینت ها و حمام و سرویس بهداشتی و سایر موارد توافق شده را به خوبی انجام داده و بعد از رضایت کامل مشتری محل را ترک کند.

شرکت نظافتی موظف به جبران خسارات است

اگر هنگام نظافت منزل توسط شرکت خدماتی نظافتی آسیب و یا خسارتی به لوازم و وسایل خانه وارد شود، شرکت مذکور متعهد به جبران آن خواهد بود برای همین ضمن توافق در مورد خدمات انجام شده تضمین مناسب برای جبران خسارات هم باید دریافت کنید تا در صورت بروز مشکل ضرر نکنید این تضمین ها شرکت نظافتی را مجبور به استفاده از نیروهای خدماتی متعهد و کارآمد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  چگونه کود ماهی درست کنیم؟

وسایل کار باید توسط شرکت خدماتی تامین شود

شرکت نظافتی یا شرکت خدماتی نظافتی باید کلیه لوازم لازم برای تمیز کردن و نظافت منزل را فراهم کرده و به همراه کارگر بفرستند. گاهی در مورد تهیه لوازم بین شرکت و مشتری توافقی صورت می گیرد در این شرایط مشتری می تواند با میل و رضایت خود لوازم و مواد شوینده را فراهم کرده و در اختیار کارگر خدماتی قرار دهد در غیر اینصورت شرکت نظافتی موظف به تهیه همه وسایل و لوازم خواهد بود.

نکات مهم در مورد انتخاب یک شرکت نظافتی

نظافت منزل توسط شرکت خدماتی نظافتی باید توسط کارگران آموزش دیده صورت گیرد

کارگرانی که توسط شرکت های مذکور اعزام می شوند باید در مورد نظافت منزل آموزش دیده باشند و اطلاعات کافی در اختیار آنها گذاشته شود. تمام شرایط کار و مسئولیت هایی که دارند و همچنین تعهداتی که باید برای جبران خسارت بدهند همگی باید به صورت شفاف به آنها گفته شود تا آنها هم با علم به مسئولیت های خود شروع به کار کنند. در ضمن این شرکت ها باید از کارگران استخدام شده مدرک شناسایی معتبر و تضمین گرفته و حتی سوابق آنها را بررسی نمایند چون در هر صورت امنیت اعضای خانه و مشتری باید حفظ شود و خدایی نکرده با استخدام کارگران مشکل دار به آنها آسیبی وارد نشود.

نکات مهم در مورد انتخاب یک شرکت نظافتی

قیمت خدمات شرکت نظافتی باید بر طبق مصوبه و قانون باشد

اینکه شرکت خدماتی نظافتی برای نظافت منزل و یا محل کار قیمت های دلخواه ارائه دهند به هیچ وجه قابل قبول نیست. این مراکز قیمت مصوب و مشخصی بر اساس ساعت کار دارند که باید رعایت گردد. عموما ساعت کار تعیین شده در این شرکت ها 4 و 6 و 8 ساعت است و هر ساعت هم قیمت مشخصی دارد. البته گاهی یکسری خدمات اضافی بر اساس توافق مشتری و شرکت ارائه می شود که قیمت آن هم باید توافقی باشد اما کارهای روتین و مشخص و کارهایی که جزء شرح وظایف این مراکز هستند باید با قیمت مصوب پرداخت گردد.

بیشتر بخوانید  لیست پزشکان جراح عمومی در شهرکرد + آدرس و تلفن

نکات مهم در مورد انتخاب یک شرکت نظافتی

چرا شرکت خدماتی تمیز یار ؟

شرکت خدماتی تمیز یار با در اختیار داشتن کارگران و پرسنل با تجربه امکان ارائه خدمات متنوع و تخصصی را به مشتریان دارد. این شرکت قادر است خدماتی مانند نظافت منزل و محل کار، شستشوی تخصصی شیشه ها و پنجره ها، جابجایی وسایل و ملزومات داخل خانه و یا محل کار، در صورت نیاز مراقبت از سالمند و همچنین اعزام نیروی با تجربه برای پذیرایی از مهمان ها به مشتریان ارائه داده و البته قیمت های تعیین شده هم مطابق با تعرفه های مصوب شده و بر اساس ساعت کار خواهد بود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *