مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نویسنده کتاب عاشقانه، ۲ سال پس از مرگش زنده شد! + تصاویر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

نویسنده رمان عاشقانه تنسی دو سال پس از اعلام مرگش به زندگی بازگشت. سوزان میچن، نویسنده این کتاب که دخترش دو سال پیش مرگ او غم خود را به دوستان و هوادارانش اعلام کرد و اخیرا اعلام کرد که به نوشتن ادامه خواهد داد.

در سپتامبر 2020، دوستان و همکاران نویسنده عاشقانه میچن از شنیدن خبر مرگ او در اثر خودکشی شوکه شدند. فردی که ادعا می کند دختر میچن است این خبر ویرانگر را در فیس بوک منتشر کرد.

نویسنده

در دو سال گذشته، خانواده او ظاهراً از حساب فیسبوک میچن برای ادای احترام به او استفاده کرده اند. اما چند روز پیش اتفاق عجیبی افتاد. شخصی که ادعا می کند سوزان میچن است در فیس بوک پست کرده است که او زنده است و به نوشتن بازگشته است.

در این پست که از آن زمان در فضای مجازی منتشر شد، آمده است: «من میلیون‌ها بار درباره نحوه انجام این کار بحث کرده‌ام و هنوز مطمئن نیستم که درست است یا نه. تصور می کنم سوالات زیادی وجود خواهد داشت و افراد زیادی گروه را ترک می کنند. اما خانواده ام کاری را که فکر می کردند برای من بهترین بود انجام دادند و نمی توانم آنها را به خاطر آن سرزنش کنم. الان در شرایط خوبی هستم و امیدوارم دوباره بنویسم. بگذار عشق آغاز شود.”

بیشتر بخوانید  فوری؛ بخشنامه جدید بانک مرکزی برای وام‌دهی

نویسنده

سامانتا ای می‌گوید: «این بیشتر از روان‌پریشی است، خواه خود سوزان باشد یا دخترش که این نظرات را بیان می‌کند. کول، نویسنده و عضو The Ward. “الان مراقب هستم و واقعا ناراحت کننده است.”

یکی از کاربران توییتر نوشت: «این واقعیت در مورد سوزان میچن فوق‌العاده نگران‌کننده و هولناک است. کدام آدم عاقلی به مدت دو سال مرگ خود را جعل می کند و بعد یک روز به طور تصادفی وارد فیس بوک می شود و می گوید “هی بچه ها من برگشتم؟”

سوزان میچن نویسنده محبوب و مشهوری نبود، اما تجدید حیات اخیر او واقعاً اینترنت را تحت تأثیر قرار داده است. داستان عجیب او توسط خبرگزاری های بزرگی مانند CNN، BBC یا USA Today گزارش شد و همچنان یک راز جذاب است. آیا شخصی که در حساب های رسانه های اجتماعی میچن پست می گذارد واقعاً او است و اگر چنین است، چرا او مرگ خود را جعل کرده تا دو سال بعد بازگردد؟

با وجود تلاش های متعدد خبرنگاران، این نویسنده و خانواده اش در این مورد اظهار نظری نکردند. برخی بر این باورند که در واقع میچن به مدت دو سال در فیس بوک پست می گذاشت و از مرگ جعلی خود به عنوان راهی برای تبلیغ و فروش کتاب هایش استفاده می کرد.


بیشتر بخوانید  عکس/ بهاره رهنما از یک اپیدمی جدید خبر داد!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *