نوید محمدزاده روی فرش قرمز همه را شوکه کرد



آنچه دیگران می خوانند:

نوید محمدزاده او یک بازیگر ایرانی است. نوید محمدزاده او تا به امروز جوایز متعددی دریافت کرده است. نوید محمدزاده او سبک خاصی در بازی دارد. نوید محمدزاده در زمینه تولید عطر فعالیت می کند. نوید محمدزاده به تازگی ازدواج کرده است. صحبت های او را در مورد کاهش وزن 17 کیلوگرمی در زیر بخوانید:

نوید محمدزاده بازیگر سینما است. نوید محمدزاده با فیلم خشم و یهو به شهرت رسید. اجرای زیبای نوید محمدزاده برای همیشه و یک روز به یادگار ماند. نوید محمدزاده اصالتا کرد زبان است.نوید محمدزاده در فروردین 1365 در شهر ایلام به دنیا آمد.

نوید محمدزاده بازیگری را از سال 1361 در موسسه هنری هفت کرج آغاز کرد و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی چون محمد یعکوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دید. او تا سال 1385 فعالیت حرفه ای نداشت اما امسال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح اله حجازی به ایفای نقش مکمل مرد پرداخت. در همان سال از جشنواره تئاتر استانی تهران جوایزی دریافت کرد و پس از آن موفق به کسب دومین جایزه بازیگری مرد در یازدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی شد.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 27 فروردین 1365 به دنیا آمد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام به دنیا آمد و آخرین فرزند خانواده است.

بیشتر بخوانید  به حقوق زنان در ورزش توجه کنید

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده 11 برادر و خواهر و خواهر و برادرهای زیادی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر می رسد و همیشه از پدرش به خوبی یاد می کند و او را مردی بزرگ خطاب می کند.

این بازیگر جوان دارای مدرک مهندسی عمران است و بازیگری را در کلاس های بازیگری موسسه هنر هفت زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعکوبی، علی سیلمانی و علی قنبری گذرانده است.

کار نوید محمدزاده از چه زمانی شروع شد؟

نوید محمدزاده: اولین اجرای عمومی نمایش «پسران آفتاب» بود که در کراجا اجرا کردیم و برای آن کار در سال 1386 دومین جایزه بازیگری بخش بین المللی جشنواره دانش آموزی را دریافت کردم. سال 1367 «ماه در مرداب» ساخته محمد کروش نیا را در تالار محراب داشتم. و می توانم بگویم شروع جدی من در سال 1368 با «فضای تاریک ستاره ها» اثر ایثار ابومحبوب، سپس «یک دقیقه سکوت» آیدا کیخایی، «دهانی پر از پرنده» ساخته فارس باقری و سپس «آخرین» بود. نامه» مهرداد کوروشنیا که او هم در دهه فجر است، برای همین بازیگر شدم.

نوید محمدزاده

“بالاخره این زندگی متعلق به کیست؟” در سالن مولوی دوست عزیزم اشکان کل نژاد را اجرا کردیم که برای آن جایزه بازیگری در جشنواره دانشجویی گرفتم. و سپس آثار «زمستان 66» محمد یعقوبی و «ورود آقایان ممنوع!» من خانم کتاجون فیض مرندی را در تئاتر شهر داشتم. «آخرین نامه» را در جشنواره «اسپوله» ایتالیا اجرا کردیم.

بازی او در «عصبانی نیستم» مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایسته دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر دانستند. وی همچنین برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و تندیس بهترین بازیگر مرد جشنواره حافظ دو بار متوالی شد.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید مرغ اعلام شد/ 14 دی


دیدگاهتان را بنویسید