نویدکیا: ما 4 گل به ثمر رساندیم ، اما لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم / من به اشتباهات فردی اعتقادی ندارم – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیممحرم نویدکیا پس از پیروزی 4 بر صفر شاگردانش مقابل صنعت نفت آبادان در یک کنفرانس خبری گفت: این بازی سختی بود. اگرچه با چهار گل پیروز شدیم اما در بازی برای ما دشوار بود. فکر می کنم ابتدای بازی استرس داشتیم. با این حال بازی را کنترل کردیم و گل زدیم. در نیمه اول شرایط نسبتاً خوبی داشتیم ، اما در ابتدای نیمه دوم خیلی عقب بازی کردیم و مرکز زمین را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه دانشجویانش مرکز زمین را در بیش از 20 دقیقه از دست دادند ، افزود: صنعت نفت در نیمه دوم فشار زیادی وارد کرد ، خوب فشار داد و ضد حمله را به خوبی انجام داد. آنها موفق شدند موقعیت های نسبتاً خوبی برای خودشان ایجاد کنند و سپس ما به گل رسیدیم. احساس کردیم فشار صنعت نفت در حال افزایش است. باز هم سبک بازی این تیم را دوست دارم و معتقدم صنعت نفت با یک بازی منطقی از تکنیک خود به خوبی استفاده می کند. ما در این مورد امتیاز گرفتیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به تغییراتی که در تیمش ایجاد کرده است ، گفت: بعد از گل صنعت نفت ، با تعویض هایی که به دلیل پیشرفت بیش از حد صنعت نفت انجام دادیم ، سعی کردیم به خوبی از حریف استفاده کنیم مدافعان و به خوبی انجام شد. “ما این کار را انجام دادیم. به خصوص رضا میرزایی و دانیل اسماعیلی فر در سمت راست از پشت مدافعان صنعت نفت استفاده کردند و به هدف بعدی رسیدیم. خدا را شکر برای این سه امتیاز و من به بازیکنانم می گویم خسته نباشید

بیشتر بخوانید  هشدار؛ این موتورسیکلت‌ها توقیف می‌شوند

نویدکیا درباره اشتباهات در دفاع از طلا گفت: “من می خواهم بازی در پشت زمین توسط دروازه بان ها و مدافعان انجام شود.” من از ابتدا می دانستم که این سبک می تواند به ما آسیب برساند ، اما من این سبک را دوست دارم. اگرچه این اشتباهات می تواند برای سپاهان اتفاق بیفتد. من به ادعاها به عنوان اشتباهات فردی اعتقاد ندارم. همه اشتباه می کنند ، این یک اشتباه در تیم است و امتیازدهی به صورت تیمی انجام می شود. اصرار بر یک بازی دفاعی از نظر من مشکلی ندارد و من می خواهم با همان سبک سفرم را ادامه دهم.

وی با اشاره به استقبال هواداران سپاهان از تیمش در آستانه مسابقه خاطرنشان کرد: همانطور که انتظار داشتم هواداران عملکرد بسیار خوبی داشتند. سلامت هواداران برای من مهم است ، با این وضعیت تاج ارزش آسیب رساندن به یکی از آنها را ندارد. حتی اگر سه امتیاز بگیریم یا نگیریم. آنها به هتل آمدند و از تیم استقبال کردند ، که به همین خاطر از همه هواداران تشکر می کنم. من از هواداران می خواهم که پروتکل های بهداشتی را برای خود و خانواده خود دنبال کنند. البته آنها اجازه دادند اتوبوس به ورزشگاه خوب برسد و این مشکلی نبود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید