نویدکیا: ما در برابر صنعت نفت بازی سختی انجام دادیم



به گزارش ایرنا ، محرم نویدکیا شنبه شب در نشست خبری پس از جلسه با صنعت نفت آبادان افزود: ما در این جلسه لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم اما در پایان پیروز شدیم.
وی گفت: در ابتدای بازی استرس روی بازیکنان وجود داشت اما ما توانستیم بازی را کنترل کنیم و یک گل بزنیم.
نویدکی گفت: در نیمه دوم بازی کردیم و حدود 20 دقیقه مرکز میدان را از دست دادیم و تیم صنعت نفت فشار زیادی به تیم ما وارد کرد و حتی یک موقعیت گل ایجاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تمجید از عملکرد تیم صنعت نفت آبادان افزود: بعد از گل با تعویض های خود از فضای پشت مدافعان این تیم استفاده کردیم و این کار را خیلی خوب انجام دادیم و به سه امتیاز رسیدیم. “

وی همچنین اشتباه فردی مدافعان سپاهان در گلزنی را تکذیب کرد و گفت: من سبک بازی را از پشت قبول می کنم و از این روند گلزنی استفاده می کنم که از دفاع تا گلزنی شروع می شود و خطای فردی را قبول نمی کنم . “این یک تیم است و مشکلی ندارد و ما باید به جلو حرکت کنیم.

نویدکی در پایان ضمن تشکر از هواداران تیم سپاهان گفت: من نگران سلامتی همه هواداران هستم و از همه تشکر می کنم که اجازه دادند اتوبوس بازیکنان به راحتی به ورزشگاه بیایند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان شنبه شب در دیداری تهاجمی که پنج گل داشت ، موفق شد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را با چهار گل در خانه شکست دهد و همچنان در جایگاه دوم لیگ برتر باقی بماند.

بیشتر بخوانید  خبری خوش برای فرزندان متولد سال ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید