نویدکیا: سعی می کنیم با همان سبک بازی ادامه دهیم



سرمربی سپاهان گفت: اصرار من برای بازی از خط دفاعی می تواند منجر به اشتباه شود ، اما فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد و باید تلاش کنیم به همان سبک ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا ، محرم نویدکیا پس از پیروزی 4-1 تیمش مقابل صنعت نفت گفت: بازی سختی بود. درست است که سرانجام ما با چهار گل بازی را بردیم اما در طول بازی برای ما سخت بود. استرس در تیم ما وجود داشت اما در ابتدا بازی را به خوبی کنترل کردیم و گل زدیم. در نیمه اول شرایط خوب بود اما با شروع نیمه دوم خیلی عقب بازی کردیم و مرکز میدان را از دست دادیم. ما بیش از 20 دقیقه در خط هافبک از دست دادیم و صنعت نفت در نیمه دوم فشار زیادی به ما وارد کرد.

وی ادامه داد: آنها به خوبی ضد حمله کردند و توانستند موقعیت های خوبی برای خود ایجاد کنند. بعد از اینکه به گل رسیدیم ، احساس کردیم که فشار رو به افزایش است و دوست دارم دوباره بگویم که من فوتبال را در صنعت نفت دوست دارم زیرا آنها سعی می کنند توپ را حفظ کنند و از تکنیک خود استفاده کنند. پس از رسیدن به هدف ، با توجه به پیشرفت صنعت نفت ، سعی کردیم از پشت مدافعان این تیم استفاده کنیم و این کار را خیلی خوب انجام دادیم. دانیل اسماعیلی فر فر و رضا میرزایی از این تاکتیک به خوبی استفاده کردند و ما توانستیم اهداف زیر را محقق کنیم. ما باید خدا را شکر کنیم و به همه بازیکنانم بگوییم خسته نباشید.

بیشتر بخوانید  اختصاص بیش از 230 میلیارد ریال برای 65 پروژه توسعه روانسر

سرمربی سپاهان در مورد اشتباهات در خط دفاعی تیمش گفت: دوست دارم بازی از پشت شروع شود و دروازه بان ها و دفاع پشت سر بازی را شروع کنند و از روز اول می دانستم که می تواند به ما آسیب برساند اما من این سبک را دوست دارم فوتبال. “و من می خواهم مدافعانم این کار را انجام دهند. در این شرایط ، ما نیز می توانیم این اشتباهات را انجام دهیم ، و هر کسی که اشتباه کند یک اشتباه تیمی است ، و هر کسی که یک گل به ثمر برساند بازیکن تیم است.

وی افزود: اصرار من برای بازی از خط دفاعی می تواند منجر به چنین اشتباهاتی شود و فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید. ما باید به راه خود ادامه دهیم و سعی کنیم به همان سبک ادامه دهیم.

نویدکیا در پایان گفت: “طی چند هفته گذشته ، بسیاری از طرفداران خوب از ما حمایت کرده اند.” من می خواهم که آنها شرایط تاج را مشاهده و مشاهده کنند ، اما من از آنها برای حمایتشان و اجازه دادن به ما بدون هیچ مشکلی به ورزشگاه تشکر می کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید