نوشیدن شیر باعث کاهش آرتروز در زنان می شود


نوشیدن شیر باعث کاهش آرتروز در زنان می شود

تحقیقات جدید نشان می دهد که شیر خوردن در زنان مانند اسلحه ای برای ورم مفاصل است اما برای سایر لبنیات مانند ماست و پنیر نه.

محققان موسسه ملی ریه و خون آمریکا کشف کرده اند که استفاده از شیر بدون چربی یا بدون چربی می تواند التهاب مفاصل را کاهش دهد. اما نوشیدن شیر در مردان چنین تاثیری ندارد.

محققان به سرپرستی دکتر بینگ لو از بیمارستان زنان بریگهام و بوستون نیز دریافتند که خوردن مقادیر زیاد پنیر نتیجه معکوس دارد و باعث می شود افزایش التهاب مفاصل ایستگاه ها

مطالعات نشان داده است که مصرف زیاد ماست تاثیر قابل توجهی بر التهاب زانو در مردان و زنان ندارد.

نوشیدن شیر باعث کاهش آرتروز در زنان می شود

محققان می گویند التهاب مفاصل و استخوان ها این یکی از شایع ترین و پیشرفته ترین عفونت ها است که نزدیک به 27 میلیون آمریکایی بالای 25 سال را تحت تاثیر قرار می دهد و التهاب زانو در زنان شایع تر است.

مقاله ای منتشر شده در Arthristic Care & Research، یک مطالعه ارزیابی تاثیر گسترده تر مصرف لبنیات در ایجاد آرتریت زانو. بر اساس این یافته و سایر اطلاعات، لو معتقد است که مصرف شیر نقش مهمی در سلامت استخوان دارد.

مطالعه اخیر روی 1260 زن و 900 مرد مبتلا به التهاب زانو داده هایی را در مورد مصرف لبنیات گزارش کرد. وضعیت زانوهای آنها در ابتدای دوره تحقیق و در ابعاد 12، 24، 36 و 48 مورد بررسی قرار گرفت.

در حالی که در این مطالعه ارتباطی بین مصرف شیر و سلامت زانو پیدا شد، اما در مورد علل و عواقب آن صحبتی نشده است.

بیشتر بخوانید  درمان های خانگی موثر آنفولانزا با طب سنتی

نوشیدن شیر باعث کاهش آرتروز در زنان می شود

لو گفت: «یافته‌های ما نشان می‌دهد زنانی که به طور منظم شیر می‌نوشند، خطر ابتلا به التهاب و آرتریت را کاهش می‌دهند. البته به نظر او هنوز نیاز به تحقیقات تکمیلی در این زمینه وجود دارد.

دو متخصص تغذیه معتقدند که مصرف شیر می تواند به حفظ سلامت زانو کمک کند.

کریستین سانتوری، متخصص تغذیه و مدیر برنامه در مرکز مدیریت وزن بیماران Siosset در نیویورک، گفت که علاوه بر تحقیقات بیشتر، بهتر است شیر ​​کم چرب یا بدون چربی را به زنان مبتلا به پوکی استخوان به عنوان یک سرکوب کننده پیشنهاد کرد. اینها بی فایده است.

مارلو میتلر نیز تأیید می کند که مصرف شیر به طور قابل توجهی بر سلامت استخوان ها تأثیر می گذارد. شیر حاوی فسفر، کلسیم، پروتئین و سرشار از ویتامین D است که برای زندگی روزمره ضروری است.

به گفته وی، یافتن علت اصلی مصرف شیر برای کاهش آرتروز هنوز زمان بیشتری می طلبد. همچنین باید توجه داشت که شیر کامل مانند شیر کم چرب و شیر کم چرب نمی تواند از التهاب و آرتروز جلوگیری کند.

او می گوید که باید علت اصلی ضربه را پیدا کرد سلامت استخوان و نقش مصرف شیر در پیشگیری التهاب زانو بررسی نقش استروژن در زنان کلسیم همچنین ممکن است نقش متفاوتی در سلامت استخوان زنان نسبت به مردان داشته باشد.

به گفته میتلر، پنیر با محتوای چربی بالا می تواند به شما نشان دهد که چرا این ماده غذایی به روش های مختلف در افزایش التهاب زانو موثر است.

راه‌های دیگری نیز برای کاهش درد و التهاب مفاصل وجود دارد، مانند حفظ وزن مناسب و کاهش استرس، و مصرف ویتامین C برای تولید غضروف‌هایی شبیه اسیدهای چرب امگا 3، آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر عوامل ضد ویروسی روی مفاصل.

بیشتر بخوانید  مصرف لیدوکائین و عوارض جانبی لیدوکائین

شادی ایرانیان


دیدگاهتان را بنویسید