نوسانات قیمت بیت کوین پس از مجازات یک شرکت ارز مجازی در چین – اخبار اقتصادی جهان – اخبار اقتصادی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش بلومبرگ ، بیت کوین روز سه شنبه پس از اقدام بانک ملی چین برای مجازات یک شرکت ارائه دهنده خدمات ارز مجازی نوسان کرد.

بزرگترین ارز مجازی جهان با رشد 3.7 درصدی به 35094 دلار رسید ، اما بانک مرکزی چین سقوط کرد. بیت کوین در ساعت 7:55 به وقت نیویورک با 34194 دلار معامله شد.

بانک خلق چین و سازمان نظارت مالی پکن اعلام کرده اند که موسسات مالی و پرداخت نباید خدمات ارز مجازی را مستقیم یا غیرمستقیم ارائه دهند.

آنتونی ترنچف ، بنیانگذار شرکت ارز مجازی نکسو در لندن ، گفت: “محدودیت شرکت های فناوری در چین به طور غیر مستقیم بر ارزهای مجازی تأثیر می گذارد و صنعت ارز مجازی را تحت فشار قرار می دهد که از عدم نظارت رنج می برد.” “بیت کوین همچنین از سوی چین تحت فشار است زیرا تهدیدی برای یوان دیجیتال است.”

چین تمرکز خود را بر روی صنعت ارز مجازی و محدود کردن معدن ، تجارت و خدمات افزایش داده است. چین همچنین به بانک ها هشدار داده است تا انتقال ارز مجازی را تسهیل کنند. بسیاری از استخراج کنندگان ارز مجازی کار خود را متوقف کرده و در تلاشند تا به کشور دیگری منتقل شوند.

با این حال ، قیمت بیت کوین در محدوده 30،000 تا 40،000 دلار در هفته است. قیمت ارز مجازی در اواسط ماه آوریل حدود 65000 دلار بود.

ترنچف گفت: “بیت کوین برای هفت هفته بین 30 تا 40 هزار دلار معامله می شود.” “من انتظار دارم بیت کوین امسال در همان حد باقی بماند و سپس افزایش یابد.”

بیشتر بخوانید  شنبه 2 مهر 1401 تعطیل است؟

انتهای پیام / 102

دیدگاهتان را بنویسید