مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نوزاد زنده دفن شده در گلدان به زندگی بازگشت + عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زنده ماندن از نوزادی که در هند زنده به گور شده است

تشویق کننده: نوزاد هندی که چهار روز بعد توسط والدینش زنده به گور شده بود توسط یکی از ساکنان محلی زنده پیدا شد!

در روزهای اخیر خبر پیدا شدن دختری که توسط والدینش در هند زنده به گور شده بود عجیب تلقی شد. چند روز پیش بیمارستانی در شمال هند از کشف دختری خبر داد که در یک گلدان زیرزمینی دفن شده بود.

پزشک این نوزاد به رسانه های محلی گفت: این نوزاد در حال حاضر برای جان خود می جنگد و علیرغم احتمال زیاد زنده ماندن، طی 5 تا 7 روز آینده در خطر مرگ قرار دارد. در همین حال پلیس هند پرونده ای را علیه مجرمان ناشناس باز کرد و اعلام کرد که به دنبال والدین آنها هستند. البته پلیس بر این باور است که این اقدام توسط والدین او انجام شده است، زیرا در غیر این صورت باید به پلیس مراجعه و از ناپدید شدن کودک در روزهای آخر شکایت کنند.

آنها ادعا می کنند که انگیزه این اقدام یک فرهنگ نادرست از دوران باستان در میان برخی از هندوها بوده است که بین جنسیت تبعیض قائل می شود و دختران به ویژه در جوامع فقیر به عنوان فشار مالی تلقی می شوند. به همین دلیل دخترشان را زنده به گور کردند. البته هندوها معمولا مردگان خود را می سوزانند، اما فرزندان و نوزادان خود را دفن می کنند. یکی از افراد محلی نوزاد را در حال حفاری برای دفن فرزند کوچکش پیدا کرد.

نوزادی که بعد از 4 روز زنده از قبر بیرون آمد!

آقای سینگ می گوید: زمانی که حدود 90 سانتی متر از زمین کنده شدند، بیل آنها به گلدان خاکی برخورد کرد و آن را شکست و ناگهان صدای گریه نوزاد را شنیدند. وقتی گلدان را بیرون می آورند، بچه را در داخل پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی دواین جانسون - قهرمان کشتی کج The Rock

نوزاد به بیمارستان محلی منتقل شد و در مراقبت های ویژه نوزادان بستری است. پزشک متخصص بیمارستان گفت: او نارس بوده و احتمالاً در 30 هفتگی به دنیا آمده است، وزن او فقط 2.4 کیلوگرم است که در هنگام تولد بسیار کم است. »

این نوزاد فشار خون پایینی دارد و قند خونش 35 است که باید حداقل 45 باشد.» این نوزاد در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت است و از طریق لوله مایع تغذیه می شود. تعداد پلاکت او به 10000 کاهش یافت، در حالی که محدوده طبیعی بین 150000 تا 450000 است، به همین دلیل است که ما نگران عفونت در خون او هستیم.

نوزادی که بعد از 4 روز زنده از قبر بیرون آمد!

تخمین های مختلفی از مدت مدفون شدن نوزاد در زیر زمین وجود دارد و پزشکان می گویند که آنها فقط می توانند حدس بزنند که نوزاد چگونه زنده مانده است. «اما کارشناس کودک معتقد است که نوزاد سه تا چهار روز در زیر زمین دفن شده است.

او گفت: «این نوزاد با چربی ذخیره شده در بدنش زنده می ماند. نوزادان با چربی در ناحیه شکم، ران ها و گونه ها به دنیا می آیند و می توانند برای مدتی در مواقع اضطراری زنده بمانند.

اما پزشک دیگری محافظه‌کارتر است و می‌گوید: «این نوزاد فقط دو تا سه ساعت دفن شد و اگر نجات پیدا نکند، فقط «دو ساعت دیگر زنده می‌ماند».

او توضیح می دهد که در داخل دیگ یک دریچه هوا وجود داشت که اکسیژن را به کودک می رساند. همچنین این گلدان از خاک رس غلیظ ساخته نشده بود که می توانست به گردش هوا کمک کند.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار 21 فروردین 98 است

راجاس کومار میسرا، یک سیاستمدار محلی در منطقه، می‌گوید که حاضر است فرزندی بزرگ کند. وی گفت: احیای این کودک یک معجزه است، من معتقدم که خداوند جان او را نجات داده است. اکنون وظیفه ما این است که همه چیز را برای او انجام دهیم. بین زندگی و مرگ در نوسان است. وقتی خوب شد می برمش خونه و مثل دخترم بزرگش می کنم. »

وی افزود: روزی چند بار برای دیدن این کودک به بیمارستان می آیم. «اخیراً وقتی با همسرم به ملاقاتش رفتیم، او را به اسم صدا زدم و او چشمانش را باز کرد و به من نگاه کرد.

رها كردن و قتل دختران در هند مرسوم نيست، اما ترجيح سنتي پسران بر دختران وجود دارد و بسياري از هندوها بر اين باورند كه اين پسر است كه نام خانوادگي را به خود مي‌گيرد و در سنين پيري از والدين خود مراقبت مي‌كند و به زندگي ادامه مي‌دهد. .


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *