مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نهضت ملی مسکن پرداخت اقساط را از چه زمانی آغاز می کند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آغاز پرداخت جنگ نهضت ملی مسکن پس از تحویل یک واحد معین و به نسبت یک واحد مشخص می شود. دهک درآمدی

محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قسط تسهیلات نهضت ملی مسکن اقشار مستضعف جامعه دو میلیون تومان نیست و هنوز رقم دقیق این اقساط مشخص نشده است.

به گفته معاون مسکن و ساختمان، میزان جنگ نهضت ملی مسکن متناسب با میزان درآمد خانواده و مهمتر از همه زمان تحویل واحد به متقاضیان است.

وی می گوید: پرداخت اقساط نهضت مسکن مردم پس از تحویل بلوک ها مشخص و آغاز می شود و از این پس متقاضیان یا ثبت نام کنندگان نگران اقساط این تسهیلات نباشند چرا که دولت در تلاش است تا مشخص کند. این اقساط به نسبت درآمد

طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای نیمه دوم امسال سرنوشت ساز بوده و میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای ارائه دهندگان این طرح بین 200 تا 450 میلیون تومان است.

به گفته برخی کارشناسان، اقساط این تسهیلات بسته به دهک بین سه تا پنج میلیون تومان است. اما معاون مسکن این حجم از جنگ را رد کرد.

کدام مجردها می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند؟

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارش واحد دیگری از ثبت نام نوشت پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، افرادی که ثبت نام می کنند باید مطابق قانون عمل کنند. بر این اساس، متقاضیان باید بی خانمان باشند، بیش از پنج سال مالکیت نداشته باشند و برخی باید متاهل باشند.

بیشتر بخوانید  استقلال بدون بهترین گلزنش مقابل گل گهر

به گفته مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، مجردها شامل زنان بالای 35 سال و مردان بالای 45 سال می شود که این افراد می توانند در نهضت ملی مسکن نیز ثبت نام کنند. این افراد باید در شهری که متقاضی آن هستند اقامت پنج ساله داشته باشند.

وی گفت: به دلیل قانونی که بر ازدواج تاکید دارد، هنگام واگذاری واحد مسکونی باید قرارداد خود را ارائه کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *