نمکی: دنیا از کنترل تاج ایران شگفت زده شده است


نمکی: دنیا از کنترل تاج ایران شگفت زده شده است

روز جدید “درمان و آموزش پزشکی” گفت: جهانی که در این ضربه شدید تاج آماده فروپاشی جمهوری اسلامی ایران بود ، امروز متحیر است.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: جهانی که در این ضربه شدید تاج آماده فروپاشی جمهوری اسلامی ایران بود امروز حیرت زده شده است.

هنگامی که فاجعه کرونا به دنیا آمد و در ایران ، به عنوان یکی از اولین کشورها پس از چین ، موجی از این ویروس رسوا دریافت کردیم ، ما در یک وضعیت سخت و بسیار سخت تحریم قرار گرفتیم که همه جنبه های دستورات ما را زیر سوال برد و تحت فشار بودیم اما کمک و مهربانی نیروهای مسلح بزرگترین نقطه قوت ما بود.

* امروز شهادت می دهم که نیروهای مسلح لحظه ای از هیچ تلاش صادقانه ای فروگذار نکردند ، لحظه ای نبود که آرزوی آن را نکنیم و اقوام با سخاوت و مهربانی پاسخی ندادند ، همچنین اگر این همدلی و هماهنگی زیاد نبود فقر و تحریم ها ، امروز جمهوری اسلامی ایران نمی تواند ادعا کند که در میان فشارهای خارجی و کمبود منابع ، به لطف خدا می توانیم به گونه ای رفتار کنیم که حتی یک بیمار بتواند به هرجای کشور در در هر سطح و با هر اعتقاد ، گرایش ، دین یا فرقه. او از بیمارستان سرگردان نبود.

* جهانی که در این ضربه شدید تاج آماده فروپاشی جمهوری اسلامی ایران بود ، امروز متعجب است که چگونه به لطف خداوند موفق به کنترل بیماری و تولید داروها و تجهیزات مناسب شدیم و توانستیم برای ساخت واکسن در 6-5 سیستم عامل گام های موثری بردارید.

بیشتر بخوانید  هر یک درصد صرفه‌جویی، سه درصد تخفیف!

امروز ، واکسیناسیون در کشور بیش از حد وعده است ، اگرچه مدتی به تأخیر انداخته ایم ، اما خوشبختانه از این هفته آینده می بینید که به سرعت همه گروه های آسیب پذیر و همه گروه های سنی پر خطر را واکسینه می کنیم. ما گروه های بیشتری از جمله معلمان ، زندانیان ، اساتید دانشگاه ، دیابتی ها و بیماران پر خطر را واکسینه خواهیم کرد و این یک موفقیت بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

* امروز ما در پیک پنجم تاج هستیم ، جایی که او هر کجا که رفت قتل عام ها را انجام داد ، اما تجربه ارزشمندی که این روزها با هم به دست آوردیم باعث شد مرگ بیش از حد انتظار از مرگ و میر پیک چهارم و پنجم رخ دهد ، و امیدوارم که ما این پیک را با عزت و جلال و لطف الهی رانندگی کنیم.

* همه ما و همکارانمان در نیروهای مسلح در دست عزیزانمان هستیم ، ما به این مجموعه نفیس که همیشه امید ملت در همه زمینه ها و صحنه های پر خطر است ، افتخار می کنیم و به این سنگین افتخار می کنیم و سرمایه اجتماعی سنگین.

دیدگاهتان را بنویسید