نمونه متن معرفی معلم در روز اول مدرسه [ساده، صمیمانه و خلاقانه]


روز اول مدرسه، به خصوص برای کلاس اولی ها که تازه پا به یک مدرسه گذاشته اند و می خواهند درس خواندن را به طور جدی تجربه کنند می تواند کمی دلهره آور باشد. اما اگر معلم هستید می توانید با یک معرفی ساده و صمیمانه، این دلهره و اضطراب را از دل آن ها دور کرده و محیطی دوستانه از کلاس درستان ایجاد کنید. اگر به دنبال بهترین متن معرفی معلم در روز اول مدرسه هستید، ما در این نوشته از ستاره چند متن برای معرفی معلم در کلاس درس را جمع آوری کرده ایم. 

متن معرفی معلم در روز اول مدرسه

من [نام معلم] هستم و خیلی خوشحالم که امسال معلم شما خواهم بود. امیدوارم یک سال پر از یادگیری، خلاقیت و تلاش را در کنار هم سپری کنیم. من به آموزش و کمک به شما در دستیابی به هدفتان علاقه‌مندم. در این کلاس، هر یک از شما برای من مهم هستید و امیدوارم با همدیگر یک تیم قوی بسازیم. آماده‌اید تا سال تحصیلی جدید را با انرژی شروع کنیم؟

*****

سلام دوستان!

من [نام معلم] هستم و از اینکه امسال در کنار شما هستم بسیار هیجان‌زده‌ام. در این کلاس، یادگیری یک سفر جذاب است و من همراه شما در این مسیر هستم. فرقی نمی‌کند در چه سطحی از درس‌ها باشید؛ هدف من این است که هر کدام از شما رشد کنید و موفق شوید. از شما می‌خواهم همیشه کنجکاو باشید، سوال بپرسید و از اشتباهات خود درس بگیرید.

*****

معرفی معلم در روز اول مدرسهمعرفی معلم در روز اول مدرسه

صبح بخیر به همه!

من [نام معلم] هستم و این افتخار را دارم که امسال معلم شما باشم. این کلاس فضایی برای یادگیری و پرورش خلاقیت است، و من در اینجا هستم تا شما را در هر قدمی از مسیر کمک کنم. در کلاس من، همه نظرات و افکار شما اهمیت دارد. بیایید سال تحصیلی جدید را با همکاری و تلاش مشترک آغاز کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را از این فرصت بگیریم.

بیشتر بخوانید  دور باطل با مدیریت «تک محور»/ نیاز تکواندو به تحول زیربنایی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

*****

سلام به دانش‌آموزان عزیز!

من [نام معلم] هستم و خیلی خوشحالم که امسال شما را در مسیر یادگیری همراهی می‌کنم. در کلاس من، همه فرصت یادگیری دارند و من اینجا هستم تا به هر یک از شما کمک کنم تا پتانسیل خودتان را کشف کنید. فرقی ندارد که با چه چالشی روبه‌رو شوید، من همیشه کنار شما خواهم بود تا موفقیت‌های جدیدی را با هم جشن بگیریم.

*****

سلام به همه دانش‌آموزان عزیز!

من [نام معلم] هستم و افتخار دارم که امسال معلم شما باشم. هدف من این است که نه‌تنها در درس‌ها پیشرفت کنید، بلکه مهارت‌های زندگی و تفکر خلاق را نیز یاد بگیرید. امیدوارم این کلاس جایی باشد که هر یک از شما بتوانید آزادانه ایده‌های خود را بیان کنید و یاد بگیرید چگونه با چالش‌ها روبه‌رو شوید.

*****

پیشنهاد: در ستاره می توانید متن در مورد قسمت و تقدیر، متن برای خداحافظی از دوست و همکار و معروف ترین جملات انگیزشی را نیز بخوانید.

نخستین روز درس، اولین روز مهر است. اولین روز مهرورزی است. روز آفتاب، روز شکفتن احساس، روز زمزمه و لبخند، روز آشنایی دانش آموزان با کتاب، معلم، درس و دنیای تازه است. آفتاب اولین روز مهر طلوع می کند. دست مهربان شما پدران و مادران، دست هایی را که فرداساز و آینده پردازند، از جویبار خانه به دریای مواّج مدرسه می سپارند. صبح روز اوّل مهر، بر همه شما دانش آموزان مبارک باد. خواب تابستانی میز و نیمکت های چوبی شکسته می شود و در شلوغی دیدارِ هم شاگردی های سالِ قبل جان می گیرد، سکوت حیاط مدرسه در هیاهوی دانش آموزانِ خوشحال، می شکند. دوست های قدیمی، حلقه دوستی را بازتر می کنند و دوستان جدید را به جمع خود فرا می خوانند. روز آغاز دوستی ها و صمیمت های پاک بر شما ثمره های باغ زندگی و اولیا گرامی مبارک باد.

بیشتر بخوانید  یارانه این افراد ۱ میلیون تومان افزایش یافت

دیدگاهتان را بنویسید