نمای ویژه فدراسیون کشتی به نسل بعدی تیم های ملی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترمسابقات جهانی کشتی فرنگی نوجوانان از 28 ژوئیه تا 3 آگوست در بوداپست مجارستان برگزار می شود. بر این اساس کشتی گیران زیر سن خردسال از 17 ژوئیه عازم مجارستان می شوند و کشتی گیران فرانسوی نیز برای شرکت در این رقابت ها 20 ژوئیه به مجارستان سفر می کنند.

با این وجود ، برنامه های موجود در این گروه سنی و همچنین سایر رده های ملی طی یکی دو سال اخیر محدود و بسته شده است و فدراسیون مجبور به لغو یا به تعویق انداختن برخی موارد در این گروه سنی برای حفظ سلامت نوجوانان .

البته فدراسیون کشتی همیشه نگاه ویژه ای به بنیانگذاران آینده تیم های ملی جوانان و بزرگسالان داشته است و در این دوره برخی از اردوهای آموزشی و مربیان جوانان مطابق با پروتکل های بهداشتی راه اندازی شده اند.

اما این پایان کار فدراسیون کشتی جوانان نیست ، زیرا علیرضا دبیر در اردوی آنها در آستانه اعزام تیم های جوانان کشتی آزاد و فرنگی به مسابقات جهانی حضور یافت و سخنان دلگرم کننده و تشویقی را بیان کرد. به گفته رئیس فدراسیون گویا ، امسال بلافاصله پس از مسابقات کشوری غیر ورزشکاران در ماه سپتامبر ، برنامه ویژه ای برای نوجوانان در نظر گرفته شده است.

در این رابطه دبیر خطاب به مسافران مسابقات جهانی نوجوانان اعلام کرد: بعد از این مسابقات شما آزاد نمی شوید و با توجه به اینکه 17 سال دارید ، به مسابقات مختلفی در رده های سنی بزرگسالان اعزام می شوید. زیرا این در دنیا سن قهرمانی در رده بزرگسالان کاهش یافته است و از این پس باید به فکر شرکت در رده سنی 18 سال باشیم.

بیشتر بخوانید  قیمت روز مکمل ورزشی چقدر است؟ | آخرین قیمت مکمل ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید