نمایندگان شورای شهرداری به دلیل تنگنای اعتباری و محدودیت زمانی اولویت ها را تعیین می کنند – اخبار خراسان جنوبی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب بیرجند، حجت الاسلام مجید نصیرایی ظهر امروز در جلسه با اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی بشرویه اظهار داشت: جامعه خوش بین است که به دلیل انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور مردم ، آماده سازی برای تشکیل دولت انقلابی صحیح ، منطقی است ، تصمیمات غیر سیاسی و کارشناسی شده و همچنین این امر و خواسته های همشهریان خود را در این مسیر دنبال خواهید کرد ، اما قاطعانه و جدی.

وی علم به حقیقت و ایستادن در پای حق را امری الهی و لطف الهی دانست و گفت: اگر قرار است مقدمات ظهور مجراى امام زمان (عج) فراهم شود؛ ما موظف هستیم که در عمل منتظر واقعی باشیم و با اعمال ، رفتار و گفتار خود ، ولو را تسریع کنیم تا مقدمه ای بیان کنیم که ایثار ، معنویت و عشق در دوران حفاظت مقدس نمونه بارز این انتظار واقعی امام است. عصر که عاشقانش در انتظار و انقلاب اسلامی هستند ، جان و مال و فرزندان خود را در راه اسلام گذاشتند و گوش به فرمان رهبر معظم وقت و امام راحل بودند و وصیت اکثر شهدا این است که مقام معظم رهبری رهبر نباید تنها بماند.

رئیس مجلس نمایندگان استان خراسان جنوبی گفت: با تلاش ما باید مشکلات مردم حل شود و آنچه زمینه را برای خدمات واقعی فراهم می کند گوش دادن به فرمان امام و استان است و باید باور داشته باشیم که برای هر کرسی دولت و شورای شهر 3 شهید عزیز آنها جان خود را فدا کرده اند و این ایمان موجب رضایت خدا و کارهای خوب برای جلب رضایت مردم است.

بیشتر بخوانید  وحدت شیعه و سنی در نگاه امام خمینی(ره) + عکس نوشت

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تمجید از تعاریف رهبر معظم انقلاب از مجلس یازدهم ، افزود: “در ابتدای مجلس ، مجلس از آن به عنوان انقلابی ترین و قوی ترین مجلس از زمان انقلاب نام برد. شورای اسلامی عنوان انقلابی را اعطا کرد. پارلمان می تواند با همان رفتار وکلای ملت الهام گرفته شود تا در توضیح فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کند و البته این حضور مداوم و فاصله کوتاه ، علیرغم سفرهای طولانی به حوزه انتخابیه یکی از دلایل آن است. وی بر این مسئله مهم و حضور نمایندگان در مردم تأکید کرد.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس در شورای شهر ، بازدید از محلات و مساجد ، گوش دادن به مشکلات مردم و استفاده از نظرات نمایندگان از دوره های گذشته ؛ در فضای مجازی رسمی و م effectiveثر حضور داشته باشید تا با دیدگاه مردم بهتر آشنا شوید؛ در مواردی که فساد ممکن است درگیر فساد نشوید. برنامه داشته باشید و اولویت بدهید با توجه به تنگنای اعتباری و محدودیت های زمانی ، اولویت را تعیین کنید. کارهایی انجام دهید که ده ها کار دیگر برای مردم انجام دهد. نگران حملات و فشارها نباشید و کار درست را انجام دهید و از دشمنان عذرخواهی نکنید.

نصیرایی گفت: دورانی آغاز شده است که اگر کسی حقیقت را نشناسد و صادق نباشد ، از چرخه انقلاب حذف می شود و البته مقدار حقیقت قرآن و اهل بیت و علیهم السلام است. استان

یکی از اعضای شورای عالی گردشگری کشور گفت: بهداشت ، راه ، مسکن ، کشاورزی و دامداری از اولویت های این نماینده طی سال گذشته بوده است و من صادقانه نتیجه کوتاه مدت را در بررسی پرونده های خود به این شورا می دهم و آنها با نماینده در این مدت. در همان زمان ، پس از آسیب شناسی و تحقیق در مورد نقاط قوت و ضعف گذشته ، وقت خود را به پیروی از مطالبات مردم اختصاص دهید و مانند شورای پنجم ، اختلافات درون خود را حل کنید و در خیابان ها و بازارها بیرون نروید ، وارد مشکلات موجود شوید با قوام و قدرت .برای کمک به نماینده مجلس در پیگیری مطالبات شهر بشرویه.

بیشتر بخوانید  دسیسه‌های هولناک زن جوان بـرای قتــل شوهـر

وی گزارش کوتاهی از وضعیت موجود ارائه داد و گفت که بودجه ساخت بیمارستان و جاده های بوشوره در سال 1999 و 14 سال به طور قابل توجهی افزایش یافته است و البته مصوبات مهم برای سفرهای مختلف مقامات ارشد و جلسات کابینه است. کارمندان اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد برکت توسط نماینده اخذ شده اند و شورای شهر برای سرعت بخشیدن به اجرای آنها باید با اتفاق نظر و همدلی وارد کار میدانی شود.

انتهای پیام / 250 / ت

دیدگاهتان را بنویسید