نماینده ولی فقیه در لرستان: مردم باید مراقب سو abuse استفاده ضد انقلاب از خواسته های مسالمت آمیز خود باشند – اخبار لرستان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب هورام آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با بیان اینکه در این ایام عبادت در خانه خدا به روی ما بسته است ، گفت: مقام معظم رهبری پیامی صادر کردند که پر بود از معنویت ، دانش و بینش که مجال تجزیه و تحلیل دارد و سخنرانان توجهی شایسته تفسیر و توضیح این پیام هستند.

وی افزود: حج به روی ما بسته شده است. پیامبر گرامی اسلام در روایاتی فرمود نماز جمعه حج برای کسانی است که نمی توانند در حج شرکت کنند. هر جمعه حج است و من می میرم ، یعنی کسانی که در نماز جمعه شرکت می کنند. آنها پاداش حج را دریافت می کنند و وقتی منتظر نماز جمعه هستند پاداش حج تمتع را می گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: پیامبر اکرم در داستانی می فرماید وقتی من را در شب معراج به عرش خدا بردند دیدم که در زیر تخت خدا 70 هزار شهر وجود دارد که هر کدام به اندازه دنیای شما هستند ، جایی که فرشتگان مشغول هستند. آنها خدا را تسبیح گفتند ، و فرشتگان در این 70000 شهر گفتند: “خدایا ، به کسانی که در نماز جمعه به دست می آیند رحمت کن ، خدایا ، کسانی را که در روز جمعه غسل ​​می دهند ، رحم کن. “

وی با اشاره به وقایع برخی استانهای کشور اظهار داشت: نظام سلطه شامل آمریکا ، اسرائیل ، منافقین و سلطنت طلبان نتوانست برنامه های خود را عملی کند زیرا به دنبال حداکثر عدم مشارکت در انتخابات بود. مردم مجبور بودند با 20٪ یا کمتر از 20٪ رأی دهند.

بیشتر بخوانید  میلانوویچ ابراز امیدواری برای روابط بهتر بین ایران و کرواسی کرد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: “دشمنان در سیاست های بین المللی در سوریه ، یمن ، عراق و فلسطین شکست خورده اند. ما در آستانه انتقال قدرت از دولت دوازدهم به سیزدهم هستیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه آنها این است که مردم را مقابل یکدیگر و مقابل نظام قرار دهند ، توضیح داد: مردم ، به خاطر داشته باشید که این جمعه در اردوگاه تقوا و بصیرت ، من نقشه دشمن را در عید گفتم امروز قربان. “آنها می خواهند كه دولت سیزدهم به جای كار اصلی ، زیرساخت ها و حل مشكلات رفاهی و معیشتی ، وقت خود را به اعتراضات و التهابات اختصاص دهد. البته ما سهل انگاری طولانی مدت یا موقت برخی از مقامات را انكار نمی كنیم ، اما این حوادث به نفع دولت و مردم نیست.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: استان لرستان 12 میلیارد متر مکعب آب دارد ، آن را به لرستان ندادند و ما از مجاری قانونی در حال پیگیری هستیم. البته ، برخی از توزیع های آب لرستان به طور کلی افزایش یافته است. سال ، اما چرا در این وضعیت اینها را به خوزستان نمی دهند ، یعنی به نوعی آب را به لرستان بستند و از طرف دیگر برای خوزستان مشکلاتی ایجاد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفتند: شما که می دانید این اتفاقات تلخ در حال رخ دادن است ، چرا اکنون سدها باز می شوند ، خوب ، قبل از این حوادث ، سدها را باز کنید تا این حوادث تلخ اتفاق نیفتد ، من البته ، هفته گذشته ، من به مدیر کل ویک لرستان گفتم که ذخایر پشت سد باید به گونه ای کار شود که شاهد اتفاقات شدید در استان لرستان نباشیم.

بیشتر بخوانید  پنج نکته درباره منطقه اکولوژیک هیرکانی یا خزری

وی افزود: از همان ابتدا دولت سیزدهم باید به گونه ای عمل کند که به یاری خداوند مدیرانی را در همه سطوح از مرکز تا استانها انتخاب کند که تلاش های تحول گرا ، پرتلاش و با انگیزه مبتنی بر کار کارشناسی هستند ، با اولویت از بین بردن بیکاری جوانان. “معیشت مردم ، به ویژه فقرا.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نظارت بر طبقات ضعیف ، توجه به روستاها ، رشد و توسعه اقتصادی ، تولید ، عدالت اجتماعی ، کاهش فاصله فقیر و فقیر و مبارزه با فساد بدون خط قرمز باید در باشد بالای لیست. دولت

وی با اشاره به برخی تحرکات در استان لرستان اظهار داشت: “مردم ما هوشیار هستند. نباید مطالبات مسالمت آمیز و مردمی را به گونه ای مطرح کرد که عناصر شرور ضد انقلاب و منافقین کور از آنها استفاده کنند. حفظ امنیت پایدار ، محافظت از خانه. “” ثروت مردم خط قرمز نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی است و ما از همه آنها تشکر می کنیم. “

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مردم ما در برابر مهاجمان امنیت عمومی لحظه ای دریغ نخواهند کرد و او را محکوم می کنند و آماده فداکاری هستند ، اظهار داشت: در حالی که من می پرسم آیا برخی از افراد عمدا و ناخواسته ترک می کنند؟ اقدام آنها وقایع ناگوار را فراهم می كنند و اطمینان می دهند. دستگاه های مسئول باید در هر موقعیت و موقعیتی با چنین افرادی برخورد كنند و اعمال آنها را مجازات كنند.

وی افزود: من همچنین در عید قربان گفتم كه هیچ هیئت یا شورایی در استان لرستان حق ندارد درصد را افزایش دهد تا دولت سیزدهم به استقلال برسد و كار خود را آغاز كند و هیچ كشوری هیچ یك از صادركنندگان نیست سیمان. با چند روز قطعی برق. “سیمان در حال کمبود است و قیمتها در حال افزایش است ، انبارها پر از سیمان انباشته شده است ، با وجود مشکلات موجود ، آینده برای کشور و استان ما روشن است.

بیشتر بخوانید  فال فرشتگان امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ | پیام مثبت فرشتگان برای شما در یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: فرصت های مادی و معنوی جوانان شاغل در کشور ، احیای اسلام و اعتلای دین به وفور یافت می شود ، این جوانان در مسابقات فرهنگی برگزار شده روز به روز در حال افزایش هستند. توسط بنیاد غدیر و سازمان تبلیغات سه هزار جوان وجود دارد که در آن شرکت کردند و معلوم می شود که بسیاری از جوانان از نژاد مذهبی ما هستند ، ما 27000 عضو کانون فرهنگی هنری و بیش از 450 فرهنگسرا در مساجد داریم ، ما چهار و 500 خانواده تایپه صالحین داریم ، بنابراین نیروی کار جوان ما بیدار است و این نیرویی است که آمریکا را در فصل تاریک به زانو در خواهد آورد و رانندگان ما جوانان وفاداری هستند که آماده شرکت در صحنه های جهاد هستند و از دین و کشور دفاع کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید